Strawberrygirl Skrevet 27. november 2009 #81 Skrevet 27. november 2009 jente 23 år, har hatt meg med 17
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #82 Skrevet 28. november 2009 nettopp! Og jeg foretrekker naturlig nok damer som er som deg - dvs. en jeg har et nogenlunde likt syn på sex, nærhet og forhold som. Så kan jo heller de som liker å ha ny partner hver måned, ha 90 hakk i sengestolpen, holde seg til og bli kjæreste med likesinnede. På den måten burde alle bli fornøyd. Ogsaa har du jo de av oss som ikke bryr oss nevneverdig om partneren har hatt 90 naar vi selv har hatt 5 eller omvendt. Du virker merkelig besatt av dette at man paa dod og liv skal vaere sammen med noen som har ligget med omtrent like mange. Blant de jeg kjenner er det massevis av misforhold mellom hvor mange partnere de to i et forhold har hatt uten at det ser ut til aa vaere et problem for saerlig mange, selv om det sikkert er en del som ogsaa tenker som deg. Du faar det til aa hores ut som det er saa utrolig viktig at folk skal ha hatt omtrent like mange partnere. Til og med naar folk har tilfeldig sex synes du vist det er en tragedie at den ene partneren har hatt mange partnere hvis den andre har hatt faa. Det er noe av det merkeligste jeg har hort.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #83 Skrevet 28. november 2009 Ogsaa har du jo de av oss som ikke bryr oss nevneverdig om partneren har hatt 90 naar vi selv har hatt 5 eller omvendt. Du virker merkelig besatt av dette at man paa dod og liv skal vaere sammen med noen som har ligget med omtrent like mange. Blant de jeg kjenner er det massevis av misforhold mellom hvor mange partnere de to i et forhold har hatt uten at det ser ut til aa vaere et problem for saerlig mange, selv om det sikkert er en del som ogsaa tenker som deg. Du faar det til aa hores ut som det er saa utrolig viktig at folk skal ha hatt omtrent like mange partnere. Til og med naar folk har tilfeldig sex synes du vist det er en tragedie at den ene partneren har hatt mange partnere hvis den andre har hatt faa. Det er noe av det merkeligste jeg har hort. Forovrig saa ligger jo haugevis av damer med lavt og moderat partnertall med menn de egentlig vet er playere med haugevis av tidligere partnere hele tiden. HVordan tror du disse gutta faar saa mange partnere? De maa jo ligge med noen og det er ikke bare "lose" kvinner da det er laaaaaangt faere kvinner med veldig hoyt partenrtall enn det er menn. Det er ogsaa lett aa se hvem disse gutta er saa damer vet jo nesten altid att han maa ha hatt mange uten at det ser ut til aa stoppe saerlig mange damer fra aa ha sex med dem. Forovrig tror jeg nesten aldri jeg har hort om noen noensinne som har droppet en person de har datet pa grunn av for mange tidligere sex partnere eller som sier de ville gjort det om det var en de var ordentlig interesert i. Jeg vet om en dame som ikke ville date en fyr mere fordi han hadde hatt 50, men naa hadde jo eksen hennes som er min beste venn hatt naermere forti naar de ble sammen og hun har ligget med et par andre gutter som ma ha hatt naermere hundre sa jeg synes vel det er litt bullshit. Ogsaa vet jeg om EN dame som ingen ville bli sammen med fordi hun laa med absolutt alle. Men, da mener jeg virkelig nesten alle som i 8 av 10 gutter i flere guttegjenger. Saa med unntak av det kjenner jeg faa som legger saerlig vekt paa dette og jeg kjenner maaaange mennesker.
Yogamann Skrevet 28. november 2009 #84 Skrevet 28. november 2009 Forovrig saa ligger jo haugevis av damer med lavt og moderat partnertall med menn de egentlig vet er playere med haugevis av tidligere partnere hele tiden. HVordan tror du disse gutta faar saa mange partnere? De maa jo ligge med noen og det er ikke bare "lose" kvinner da det er laaaaaangt faere kvinner med veldig hoyt partenrtall enn det er menn. Det er ogsaa lett aa se hvem disse gutta er saa damer vet jo nesten altid att han maa ha hatt mange uten at det ser ut til aa stoppe saerlig mange damer fra aa ha sex med dem. Forovrig tror jeg nesten aldri jeg har hort om noen noensinne som har droppet en person de har datet pa grunn av for mange tidligere sex partnere eller som sier de ville gjort det om det var en de var ordentlig interesert i. Jeg vet om en dame som ikke ville date en fyr mere fordi han hadde hatt 50, men naa hadde jo eksen hennes som er min beste venn hatt naermere forti naar de ble sammen og hun har ligget med et par andre gutter som ma ha hatt naermere hundre sa jeg synes vel det er litt bullshit. Ogsaa vet jeg om EN dame som ingen ville bli sammen med fordi hun laa med absolutt alle. Men, da mener jeg virkelig nesten alle som i 8 av 10 gutter i flere guttegjenger. Saa med unntak av det kjenner jeg faa som legger saerlig vekt paa dette og jeg kjenner maaaange mennesker. Jeg boer kanksje presisere at det jeg mener ikke er at jeg overhodet ikke kjenner folk som bryr seg om datens tidligere partnertall, men at jeg ikke kjenner noen som har lagt saa stor vekt paa det at de ikke har villet vaer i et forhold med noen fordi denne har ligget med for mange eller at dette har vaert noe stort problem i et forhold.
Gjest Gjest_Eirik Skrevet 28. november 2009 #85 Skrevet 28. november 2009 Jeg har hørt at i snitt oppgir kvinner å ha flere sexpartnere enn menn. Grunnet at de debuterer tidligere og menn er mer tilgjengelige. Om "sexmarkedet" hadde vært jevnt fordelt ville jo menn og kvinner oppgitt å ha omtrent like mange partnere, men slik er det jo ikke. Det betyr jo at 10 % av menn står for 90 % av pulinga (utenfor etablerte forhold altså).
Gjest imli Skrevet 28. november 2009 #86 Skrevet 28. november 2009 Er en kvinne på 24 år, debuterte da jeg var 20. Har hatt 2 sexpartnere.
Almarea Skrevet 28. november 2009 #87 Skrevet 28. november 2009 25 år og 7 sexpartnere... Synes ikke det er mye.
Tuline Skrevet 28. november 2009 #88 Skrevet 28. november 2009 22 år, 4 sexpartnere hvorav 50/50 i forhold og ons
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #89 Skrevet 28. november 2009 22 år, 4 sexpartnere hvorav 50/50 i forhold og ons Mann 41, har hatt 50+ Ikke fryktelig mange som er verdt å huske.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #90 Skrevet 29. november 2009 Jeg boer kanksje presisere at det jeg mener ikke er at jeg overhodet ikke kjenner folk som bryr seg om datens tidligere partnertall, men at jeg ikke kjenner noen som har lagt saa stor vekt paa det at de ikke har villet vaer i et forhold med noen fordi denne har ligget med for mange eller at dette har vaert noe stort problem i et forhold. Vel, jeg er mann og er i likhet med "Kristian" opptatt at jeg og daten matcher sånn noenlunde på tidligere antall partnere. Det betyr selvsagt at jeg er forberedt på å spørre henne om dette, og jeg forventer også et ærlig svar. Hun har selvsagt rett til å ikke svare, men gjør hun ikke det så betakker jeg meg. Det samme gjelder opplagt om hun oppgir et antall jeg mener er for høyt. Jeg har naturligvis ingen garantier mot at hun lyver og justerer ned, men jeg satser på at litt psykologisk teft avslører dette tilstrekkelig raskt. Viktig at hun ikke har ligget rundt - you bet!!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #91 Skrevet 29. november 2009 LITT nevrotisk syn på egen seksualitet? Vil sikkert være bra for livskvaliteten din om du rydder opp i dette. Livskvaliteten er upåklagelig, men takker for omtanken eller whatever hehe. Nei, du tar feil. Dette er ingen nevrose, da det objektivt er sant at kropp er stygt. Jeg mener da selvsagt min egen, men også generelt. Alle kroppslige behov bør undertrykkes hvis det er mulig, og det gjelder først og fremst behovet for sex.
2010 Skrevet 29. november 2009 #92 Skrevet 29. november 2009 1.... føler ikke jeg har gått glipp av noe:D
kristian82 Skrevet 29. november 2009 #93 Skrevet 29. november 2009 (endret) Ogsaa har du jo de av oss som ikke bryr oss nevneverdig om partneren har hatt 90 naar vi selv har hatt 5 eller omvendt. Du virker merkelig besatt av dette at man paa dod og liv skal vaere sammen med noen som har ligget med omtrent like mange. Blant de jeg kjenner er det massevis av misforhold mellom hvor mange partnere de to i et forhold har hatt uten at det ser ut til aa vaere et problem for saerlig mange, selv om det sikkert er en del som ogsaa tenker som deg. Du faar det til aa hores ut som det er saa utrolig viktig at folk skal ha hatt omtrent like mange partnere. Til og med naar folk har tilfeldig sex synes du vist det er en tragedie at den ene partneren har hatt mange partnere hvis den andre har hatt faa. Det er noe av det merkeligste jeg har hort. Folk er forskjellige. Men siden jeg ikke ligger rundt med alt og alle, så skal jeg naturlignok ha en dame som heller ikke ligger rundt med alt og alle. Noe som forøvrig ikke er noe problem å finne, da de fleste norske jenter - som du ser eksempler på i denne tråden - ikke har det forholdet til sex at de deler det med "tyrkeren jeg møtte på toalettet, eller Per som jeg møtte i det jeg skulle ta bussen"... Ja, for min del er det ikke akkurat tiltalende å stikke lillemann eller andre ting inn i hull som 80 mann har vært før meg, eller som 1 storsjarmør med 30 prostituerte og 10 ons har stukket lillemann inn i før jeg kommer ruslende. Mitt inntrykk er også at det er en unik sammenheng mellom de som puler mye rundt og dårlig kondombruk, testing 1 gang i året og da kun for klamydia, så Nei takk, jeg foretrekker likesinnede damer som appelerer til meg med personlighet og holdninger samt et tilsvarende forhold som meg selv til det å ha den type nærhet til et annet menneske. Å for ordens skyld, reagerer ikke på "dame 24 år 4 faste partnere og 3 ons"..Driter også i om hun har pult 1 eller 4 stykk mer enn meg. Jeg reagerer på de som har et antall som uten tvil reflekterer et konsekvent personlighetsmønster av tiltrekkning og glede av uforpliktende sex med ukjente menn..Sånne damer er ikke noe for meg. Endret 29. november 2009 av kristian82
Gjest Gjest_solsikke_* Skrevet 29. november 2009 #94 Skrevet 29. november 2009 Jeg reagerer på de som har et antall som uten tvil reflekterer et konsekvent personlighetsmønster av tiltrekkning og glede av uforpliktende sex med ukjente menn..Sånne damer er ikke noe for meg. Jeg tror dette er essensen i det hele. Mange mener at man har "et prippent" forhold til sex hvis man ikke synes noe om at partneren eller en selv har sex med mange, men for meg er det ikke det det handler om. Det det handler om er akkurat det du skriver i de to setningene her. At man er nødt til å være litt like på akkurat det punktet som handler om hva slags forhold man har til nærhet og intimitet med andre (ukjente) mennesker. For meg er det totalt uforståelig at noen klarer å være så intime og nære med folk de ikke har noe som helst relasjon til. Jeg mener langt i fra at man må være kjærester, gift eller ha noe sånt, for all del må man jo prøve seg fram og finne ut av ting osv, men jeg synes at et slags minimumskrav må være at man har lyst på personen, og ikke bare selve sexen. Og at man dermed respekterer hverandre. Selvfølgelig, alle har vel en ons eller to i løpet av årene, og det er ikke det jeg snakker om, men når man har et antall som tilsier at man faktisk må ha hatt en ny ons en gang i måneden eller så, da begynner det skurre kraftig for min del. Det er da holdningene og verdiene man har som person kommer inn i bildet. Og det er litt forskjell på å ha sex med en totalt vill fremmed man har dansa med i tre minutter og det å ende til sengs med en man møter, snakker med, kjenner litt, har kjemi med osv - da går det mer i gata med en man prøver å finne ut av ting med Jeg dømmer ikke de som har et høyt antall, de må gjøre som de vil, men for meg fremstår de som personer som ikke innehar de verdiene jeg verdsetter hos andre mennesker - nemlig en litt selektiv evne i forhold til hvem man ønsker å by på seg selv til Jeg er jente, langt i fra prippen og forøvrig helt enig med deg.
Moe Skrevet 29. november 2009 #95 Skrevet 29. november 2009 Er 21 år, har hatt sex med 5 stk. Har vært sammen med kjæresten siden jeg var 15, og kun hatt sex med han siden da..
kristian82 Skrevet 29. november 2009 #96 Skrevet 29. november 2009 Jeg tror dette er essensen i det hele. Mange mener at man har "et prippent" forhold til sex hvis man ikke synes noe om at partneren eller en selv har sex med mange, men for meg er det ikke det det handler om. Det det handler om er akkurat det du skriver i de to setningene her. At man er nødt til å være litt like på akkurat det punktet som handler om hva slags forhold man har til nærhet og intimitet med andre (ukjente) mennesker. For meg er det totalt uforståelig at noen klarer å være så intime og nære med folk de ikke har noe som helst relasjon til. Jeg mener langt i fra at man må være kjærester, gift eller ha noe sånt, for all del må man jo prøve seg fram og finne ut av ting osv, men jeg synes at et slags minimumskrav må være at man har lyst på personen, og ikke bare selve sexen. Og at man dermed respekterer hverandre. Selvfølgelig, alle har vel en ons eller to i løpet av årene, og det er ikke det jeg snakker om, men når man har et antall som tilsier at man faktisk må ha hatt en ny ons en gang i måneden eller så, da begynner det skurre kraftig for min del. Det er da holdningene og verdiene man har som person kommer inn i bildet. Og det er litt forskjell på å ha sex med en totalt vill fremmed man har dansa med i tre minutter og det å ende til sengs med en man møter, snakker med, kjenner litt, har kjemi med osv - da går det mer i gata med en man prøver å finne ut av ting med Jeg dømmer ikke de som har et høyt antall, de må gjøre som de vil, men for meg fremstår de som personer som ikke innehar de verdiene jeg verdsetter hos andre mennesker - nemlig en litt selektiv evne i forhold til hvem man ønsker å by på seg selv til Jeg er jente, langt i fra prippen og forøvrig helt enig med deg.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #98 Skrevet 30. november 2009 Jeg har hatt to - den siste er jeg sammen med enda og vi har det fantastisk Og den første har jeg hatt sex med en gang, noe ufrivllig..
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #99 Skrevet 30. november 2009 Jeg tror dette er essensen i det hele. Mange mener at man har "et prippent" forhold til sex hvis man ikke synes noe om at partneren eller en selv har sex med mange, men for meg er det ikke det det handler om. Det det handler om er akkurat det du skriver i de to setningene her. At man er nødt til å være litt like på akkurat det punktet som handler om hva slags forhold man har til nærhet og intimitet med andre (ukjente) mennesker. For meg er det totalt uforståelig at noen klarer å være så intime og nære med folk de ikke har noe som helst relasjon til. Jeg mener langt i fra at man må være kjærester, gift eller ha noe sånt, for all del må man jo prøve seg fram og finne ut av ting osv, men jeg synes at et slags minimumskrav må være at man har lyst på personen, og ikke bare selve sexen. Og at man dermed respekterer hverandre. Selvfølgelig, alle har vel en ons eller to i løpet av årene, og det er ikke det jeg snakker om, men når man har et antall som tilsier at man faktisk må ha hatt en ny ons en gang i måneden eller så, da begynner det skurre kraftig for min del. Det er da holdningene og verdiene man har som person kommer inn i bildet. Og det er litt forskjell på å ha sex med en totalt vill fremmed man har dansa med i tre minutter og det å ende til sengs med en man møter, snakker med, kjenner litt, har kjemi med osv - da går det mer i gata med en man prøver å finne ut av ting med Jeg dømmer ikke de som har et høyt antall, de må gjøre som de vil, men for meg fremstår de som personer som ikke innehar de verdiene jeg verdsetter hos andre mennesker - nemlig en litt selektiv evne i forhold til hvem man ønsker å by på seg selv til Jeg er jente, langt i fra prippen og forøvrig helt enig med deg. Saa lenge man har ons og ikke angrer paa det saa har man jo et slikt forhold til aa ha sex med folk man kjenner svaert daarlig at det er greit for en. Det faktum at det for eksempel bare er tre ons endrer ikke det faktum at hvis du har ons saa ER det greit for deg aa ha sex med folk du knapt kjenner overhodet. For meg fremstaar det som langt mere slutty a ha tre ons paa toppen av det man har hatt av kjaerester en aa ha hatt 12 pulevenner som man har kjent i minimum tre fire dager foer man har hatt sex med dem. En vennine av meg har hatt rundt 30 partnere og hun har aldri hatt sex med noen forste kvelden og er veldig klar paa at det kunne hun aldri hatt fordi hun maa kjenne personen bedre foerst. Siden hun har vaert i forhold mye av tiden saa her det gaatt ganske tyett i tett med partnere naar hun har vaert singel, men gjor det henne mere slutty en en somhar hatt tre ons? Det er jo den som har hatt ons som kan strekke seg lenst i aa ha kald sex. Jeg synes hele denne debatten er asurd. Gar vi 30, 40 aar tilbake i tid hadde vi stort sett blitt set paa billige sex monstre hele gjengen, aa tro at DU paa magisk vis vet hvor den reele grensen for hva som er et odeleggende anntall partnere er naivt. Hva med de som mener at all sex uten skikkelig kjaerlighet i et stabilt parforhold (ikke noedvendigvis ekteskap) er feil og viser at du har et kaldt og odeleggende forhold til kroppens sin? Har ikke de strengt tatt et bedre argument enn de som synes ons er greit men er det mere enn ti saa er du et daarlig menneske? Som en kvinne med mere enn en partner er du uaktuell som koneemne for et en milliarder eller to av verdens mannlige befolkning fordi de ser deg som utbrukt.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. november 2009 #100 Skrevet 30. november 2009 Saa lenge man har ons og ikke angrer paa det saa har man jo et slikt forhold til aa ha sex med folk man kjenner svaert daarlig at det er greit for en. Det faktum at det for eksempel bare er tre ons endrer ikke det faktum at hvis du har ons saa ER det greit for deg aa ha sex med folk du knapt kjenner overhodet. For meg fremstaar det som langt mere slutty a ha tre ons paa toppen av det man har hatt av kjaerester en aa ha hatt 12 pulevenner som man har kjent i minimum tre fire dager foer man har hatt sex med dem. En vennine av meg har hatt rundt 30 partnere og hun har aldri hatt sex med noen forste kvelden og er veldig klar paa at det kunne hun aldri hatt fordi hun maa kjenne personen bedre foerst. Siden hun har vaert i forhold mye av tiden saa her det gaatt ganske tyett i tett med partnere naar hun har vaert singel, men gjor det henne mere slutty en en somhar hatt tre ons? Det er jo den som har hatt ons som kan strekke seg lenst i aa ha kald sex. Jeg synes hele denne debatten er asurd. Gar vi 30, 40 aar tilbake i tid hadde vi stort sett blitt set paa billige sex monstre hele gjengen, aa tro at DU paa magisk vis vet hvor den reele grensen for hva som er et odeleggende anntall partnere er naivt. Hva med de som mener at all sex uten skikkelig kjaerlighet i et stabilt parforhold (ikke noedvendigvis ekteskap) er feil og viser at du har et kaldt og odeleggende forhold til kroppens sin? Har ikke de strengt tatt et bedre argument enn de som synes ons er greit men er det mere enn ti saa er du et daarlig menneske? Som en kvinne med mere enn en partner er du uaktuell som koneemne for et en milliarder eller to av verdens mannlige befolkning fordi de ser deg som utbrukt. Det er ikke nødvendigvis tallet, men holdningen man har til sex jeg mener har noe å si. Men jeg mener at dette av og til henger sammen, da man i mange tilfeller kan lese personlige holdninger ut ifra et høyt antall sexpartnere, forsåvidt uansett om det er ons eller det du kaller pulevenner. For har man sex med usannsynlig mange (enten om man kaller dem ons, pulevenner eller kjærester) så vil det uansett si at man bytter partner ofte og da syns jeg man har et løsluppent forhold til nære relasjoner til andre mennesker. Det er ikke verre enn det. Jeg har aldri sagt at jeg vet hvor den reelle grensen går, men på generelt grunnlag blir jeg skeptisk til mennesker som tar veldig lett på å være intime og nære med veldig mange, nettopp fordi det forteller meg at de ikke krever noe særlig av hverken andre eller seg selv for å hoppe til køys. Det eksempelet med venninnen din er jo et bevis på at man må vurdere det i individuelle tilfeller, og jeg er ikke sånn at jeg spør en evt date om hvor mange han har hatt og er tallet høyere enn en viss verdi så er det hadebra, det får da være måte på Men denne debatten har jo utviklet seg til å bli på et generelt grunnlag, og på et generelt grunnlag så står jeg for at jeg foretrekker en som har et likt syn på sex, nærhet og intimitet som meg, - nemlig at det ikke er noe en deler med hvem_som_helst. Noen liker tolke den siste setningen der som at man bare skal ha seg med en- og at man helst skal være gift, men det er jo ikke det det handler om.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå