Gå til innhold

Sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet
Neivel...Kan ikke tenke meg noe mer som illustrer løs/billig, enn å ikke engang vite navnet på de man har pult. I alle fall helt ulike holdninger enn meg, men så lenge du holder deg til likesinnede så er det jo fint, bare ikke jug deg til en vanlig kar.

Har aldri sagt at de var "navnløse" da jeg kjente dem -har sagt at det finnes noen navn jeg ikke husker flere år etter! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
(btw: var det helt krise for deg å høre at det faktisk er mulig å kjenne og ha sex med mennesker av andre nasjonaliteter? Han jeg beskrev som bartenderen (og som jeg både kjente og vet navnet på, men husker han som "bartenderen") er forresten svensk!) :lur:

Nei, men mine venninner og meg selv hadde ikke akkurat hatt sex med en ukjent afrikaner. Lest såpass om hvordan majoriteten av norske kvinner smittes med Hiv til å styre unna det. Men hver sin lyst.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Denne tråden bekrefter bare at en som singel mann bør holde seg langt unna sjekkemarkedet. Riktignok er ikke alle damene her like løse, men du vet jo aldri hva slags type din neste date måtte være. Har jo ikke lyst å dyppe den i en septik-tank heller.

Skrevet
Har aldri sagt at de var "navnløse" da jeg kjente dem -har sagt at det finnes noen navn jeg ikke husker flere år etter! ;)

Da kan dem ikke ha betydd stort. Man husker navn p de som har betydd noe, selv om man ikke har møtt dem på noen år.

Jeg stiller meg nemlig uforstående til at noen kan drive å ha sex med folk de knapt kjenner og i tillegg mange av dem. Hva er poenget med å ha sex med noen som ikke betyr det døyt for en? Er man kåt kan man ordne opp i akkurat det selv, og heller ha sex med noen man iallefall har en eller annen slags relasjon til. (jeg sier ikke at man bør være sammen eller gift, men det er ganske mye i mellom random person på byen annenhver uke og det å være gift).

Det å ha mange sexpartnere betyr ikke at man er noe dårligere menneske, men jeg synes at synet man har på sex, sier veldig veldig mye om en person. Om man har et forhold til sex som tilsier at man syns det er null problem å pule en ny ukjent person hver måned så forteller det meg at vedkommende tar lett på nære relasjoner som innebærer å by på seg selv til andre mennesker. Og for meg er det litt negativt hvis det er snakk om en fremtidig kjæreste. Jeg synes ikke noe om at min kjæreste synes det er helt greit å kle seg naken og være intim med gud og hvermansen. Thats it.

Det har ikke noe med at jeg dømmer folk som har seg med mange på noen måte, men når det er snakk om en jeg vil være kjæreste med foretrekker jeg at han er litt reservert og selektiv.

Jeg forventer langt i fra å være den eneste osv, men et så høyt tall som tilsier en ny ONS (eller ny kjæreste for den saks skyld) hver måned er ikke et personlighetstrekk jeg vil verdsette.

:)

Skrevet
Da kan dem ikke ha betydd stort. Man husker navn p de som har betydd noe, selv om man ikke har møtt dem på noen år.

Jeg stiller meg nemlig uforstående til at noen kan drive å ha sex med folk de knapt kjenner og i tillegg mange av dem. Hva er poenget med å ha sex med noen som ikke betyr det døyt for en? Er man kåt kan man ordne opp i akkurat det selv, og heller ha sex med noen man iallefall har en eller annen slags relasjon til. (jeg sier ikke at man bør være sammen eller gift, men det er ganske mye i mellom random person på byen annenhver uke og det å være gift).

Det å ha mange sexpartnere betyr ikke at man er noe dårligere menneske, men jeg synes at synet man har på sex, sier veldig veldig mye om en person. Om man har et forhold til sex som tilsier at man syns det er null problem å pule en ny ukjent person hver måned så forteller det meg at vedkommende tar lett på nære relasjoner som innebærer å by på seg selv til andre mennesker. Og for meg er det litt negativt hvis det er snakk om en fremtidig kjæreste. Jeg synes ikke noe om at min kjæreste synes det er helt greit å kle seg naken og være intim med gud og hvermansen. Thats it.

Det har ikke noe med at jeg dømmer folk som har seg med mange på noen måte, men når det er snakk om en jeg vil være kjæreste med foretrekker jeg at han er litt reservert og selektiv.

Jeg forventer langt i fra å være den eneste osv, men et så høyt tall som tilsier en ny ONS (eller ny kjæreste for den saks skyld) hver måned er ikke et personlighetstrekk jeg vil verdsette.

Siden jeg er den eneste som svarer så blir jeg tydeligvis tillagt både det ene og det andre her -om du/dere ser litt nærmere på tråden så finnes det jenter her som har hatt sex med langt flere enn meg -og på kortere tid! Annenhver uke/annenhver måned? Tuller du? Om jeg skulle regnet på det i mitt tilfelle så hadde det blitt knappe 1 person i året i løpet av tolv år.

Nå gidder ikke jeg å sitte her på KG å legge ut detaljer om mitt privatliv, men når det er sagt så -hvem snakker om "gud og hvermansen"? Altså, ja helt riktig -jeg har hatt sex med personer jeg ikke har vært kjæreste med, har også vært i lengre forhold. Men det betyr ikke at jeg en gang i året går ut å "jakter" ned en mann, uansett hvem det måtte være. ;) Det har skjedd tilfeldig, det har skjedd med kompiser, det har skjedd i situasjoner der det så ut til at det skulle til å bli et forhold -men fant ut at vi ikke passet sammen. Dette er faktisk helt normalt, folk har relasjoner til hverandre, folk møtes, folk prøver seg frem, folk har følelser.

Og når du snakker om et "passende kjæresteemne" -jeg tror nok heller ikke at jeg ville gått for en mann på min alder som hadde vært så prippen som det du fremstår nå, da hadde jeg nok trodd det var noe galt med ham.

Jeg vil heller ha en mann som er trygg på seg selv og vet hva han vil istedet for å "spille kostbar", det betyr ikke at man går ut for å "legge ned flest mulig damer", men at man ikke er redd for sin egen seksualitet og personlighet.

Personlig blir jeg ikke sett på som "løs" hverken på den ene eller den andre måten av folk rundt meg -og har heller ikke disse holdningene, noe jeg tipper at de fleste av oss jenter ikke har. Er man i et forhold så har man gjerne et trygt og godt sexliv med den andre parten 200ganger i året -er man ikke i et forhold, men har sex en gang i året så er man løs? Jeg blir like overrasket som deg for å si det sånn! :)

Gjest Ikke samme gjest som over
Skrevet
Siden jeg er den eneste som svarer så blir jeg tydeligvis tillagt både det ene og det andre her -om du/dere ser litt nærmere på tråden så finnes det jenter her som har hatt sex med langt flere enn meg -og på kortere tid! Annenhver uke/annenhver måned? Tuller du? Om jeg skulle regnet på det i mitt tilfelle så hadde det blitt knappe 1 person i året i løpet av tolv år.

Nå gidder ikke jeg å sitte her på KG å legge ut detaljer om mitt privatliv, men når det er sagt så -hvem snakker om "gud og hvermansen"? Altså, ja helt riktig -jeg har hatt sex med personer jeg ikke har vært kjæreste med, har også vært i lengre forhold. Men det betyr ikke at jeg en gang i året går ut å "jakter" ned en mann, uansett hvem det måtte være. ;) Det har skjedd tilfeldig, det har skjedd med kompiser, det har skjedd i situasjoner der det så ut til at det skulle til å bli et forhold -men fant ut at vi ikke passet sammen. Dette er faktisk helt normalt, folk har relasjoner til hverandre, folk møtes, folk prøver seg frem, folk har følelser.

Og når du snakker om et "passende kjæresteemne" -jeg tror nok heller ikke at jeg ville gått for en mann på min alder som hadde vært så prippen som det du fremstår nå, da hadde jeg nok trodd det var noe galt med ham.

Jeg vil heller ha en mann som er trygg på seg selv og vet hva han vil istedet for å "spille kostbar", det betyr ikke at man går ut for å "legge ned flest mulig damer", men at man ikke er redd for sin egen seksualitet og personlighet.

Personlig blir jeg ikke sett på som "løs" hverken på den ene eller den andre måten av folk rundt meg -og har heller ikke disse holdningene, noe jeg tipper at de fleste av oss jenter ikke har. Er man i et forhold så har man gjerne et trygt og godt sexliv med den andre parten 200ganger i året -er man ikke i et forhold, men har sex en gang i året så er man løs? Jeg blir like overrasket som deg for å si det sånn! :)

Hva er egentlig galt i være en prippen mann? For meg (er mann) betyr det bare at han er selektiv, og jo mer selektiv han er jo bedre må det vel være for kvinnen? Faktisk synes jeg at flere menn burde bli betydelig mer kresen i partnervalget sitt, om ikke annet så for å utjevne skjevhetene på kjønnsmarkedet en smule. Kvinner får altfor mye oppmerksomhet i forhold til hva de faktisk fortjener. Og grunnen til det er utelukkende at menn er så j*vlig kåte, visuelle, og despo.

Gjest MikeWaters
Skrevet
menn er så j*vlig kåte, visuelle, og despo.

Du sier det som om det er en negativ ting :)

Skrevet

:klappe: nettopp! Og jeg foretrekker naturlig nok damer som er som deg - dvs. en jeg har et nogenlunde likt syn på sex, nærhet og forhold som. :)

Så kan jo heller de som liker å ha ny partner hver måned, ha 90 hakk i sengestolpen, holde seg til og bli kjæreste med likesinnede. På den måten burde alle bli fornøyd. :jepp:

Skrevet
Er faktisk litt usikker men havner nok på ca. 16-17.

-er i midten av tjueårene.

(Det som var morsom akkurat nå var at jeg satte meg ned og forsøkte å skrive ned navn -en ting er å huske navn på kjærester og folk man kjenner, men noen av ons'ene ble: russ, bakt potet, bartender, afrikaner, "band navn" og danske) :ler:

Folk er ulike..du bør i alle fall ikke innbille deg at det ikke er noen "vennegjenger" som hadde reagert på at du var litt vel løs. Helt fair, folk er ulike..Men det finnes en mengde norske jenter som ikke i en alder av 25 har pult nærmere 20 stykk, og i tillegg identifiserer de med "han afrikaneren" "han dansken" ...og i tillegg ler av det... :dåne:

Men PERFEKT at du ikke vil ha en som ikke liker det, da er du i alle fall ikke den typen som juger og utgir deg for å være en annen for å få en kar med bra holdninger som ikke puler alt som er.

Gjest MikeWaters
Skrevet
ha 90 hakk i sengestolpen, holde seg til og bli kjæreste med likesinnede.

Sengestolpen? Jeg har satt alle mine hakk i beltet, var dette galt? Samme faen, mer plass er det igjen også, sukk!

Skrevet
Sengestolpen? Jeg har satt alle mine hakk i beltet, var dette galt? Samme faen, mer plass er det igjen også, sukk!

Du har enten et ufattelig langt belte du da, eller så er du kanskje meget slank rundt midjen. :fnise:

Skrevet
Du sier det som om det er en negativ ting :)

Nå var sammenhengen her at menns desperate jakt på seksuell tilfredsstillelse får dem til å verdsette kvinner altfor høyt. Siden kvinnens seksualitet er så ettertraktet - mens mannens så å si er gratisvare - blir det nødvendigvis store skjevheter på kjønnsmarkedet, som bare virker til kvinnenes fordel. Menn burde etter min mening ta mer hensyn til egne interesser og legge en demper på denne evige jakten på kvinner: ta mindre initiativ, si oftere nei hvis hun spør, ha mindre sex, fjern profil på nettdatingsider. Om tilstrekkelig mabnge menn gjør disse tingene så vil det etterhvert bli mer balanse mellom menn og kvinner.

Rent bortsett fra dette så mener jeg selvfølgelig at desperasjon, og kanskje også kåthet i seg selv, er negativt. Men du har kanskje en annen oppfatning?

Gjest MikeWaters
Skrevet
Nå var sammenhengen her at menns desperate jakt på seksuell tilfredsstillelse får dem til å verdsette kvinner altfor høyt. Siden kvinnens seksualitet er så ettertraktet - mens mannens så å si er gratisvare - blir det nødvendigvis store skjevheter på kjønnsmarkedet, som bare virker til kvinnenes fordel. Menn burde etter min mening ta mer hensyn til egne interesser og legge en demper på denne evige jakten på kvinner: ta mindre initiativ, si oftere nei hvis hun spør, ha mindre sex, fjern profil på nettdatingsider. Om tilstrekkelig mabnge menn gjør disse tingene så vil det etterhvert bli mer balanse mellom menn og kvinner.

Rent bortsett fra dette så mener jeg selvfølgelig at desperasjon, og kanskje også kåthet i seg selv, er negativt. Men du har kanskje en annen oppfatning?

Tja, desperasjon er aldri bra, kåthet er en fin ting, men jeg er åpen for diskusjon :) Innlegget mitt var ikke så voldsomt seriøst :)

Jeg har ikke følt denne skjevheten på kroppen så det er kansje derfor jeg er lakonisk til det, men jeg registrere at det er mange menn der ute som gjør hvasomhelst for å få fitte, og det er jo absolutt litt trist og delvis småpatetisk.

Skrevet
Tja, desperasjon er aldri bra, kåthet er en fin ting, men jeg er åpen for diskusjon :) Innlegget mitt var ikke så voldsomt seriøst :)

Jeg har ikke følt denne skjevheten på kroppen så det er kansje derfor jeg er lakonisk til det, men jeg registrere at det er mange menn der ute som gjør hvasomhelst for å få fitte, og det er jo absolutt litt trist og delvis småpatetisk.

Kåthet minner meg bare på at jeg er et dyr, et primitivt lavere vesen. Ikke bra.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Kåthet minner meg bare på at jeg er et dyr, et primitivt lavere vesen. Ikke bra.

Bryr meg ikke, jeg hyller min iboende huleboer :)

Skrevet

Pult 91 damer???????? Oh my goood..... Hadde jeg ikke akseptert, droppa fyren på rappen.

Meg selv: 23 år gammel, 8 partnere, var sammen med alle, og de er gode venner av meg i dag.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Vil bare si at det innlegget var ikke beregna direkte på deg. Bare svarte på det, for den første setningen der passa.

Er eni i det du skriver her: "Det har skjedd tilfeldig, det har skjedd med kompiser, det har skjedd i situasjoner der det så ut til at det skulle til å bli et forhold -men fant ut at vi ikke passet sammen. Dette er faktisk helt normalt, folk har relasjoner til hverandre, folk møtes, folk prøver seg frem, folk har følelser.".

Og det er akkurat det jeg også mener, men enkelte som skriver her har hatt så mange at det umulig kan være noen relasjoner inne i bildet. Og det er det jeg reagerer på.

Jeg er langt i fra prippen, bare selektiv i forhold til hvem jeg føler for å dele min seksualitet med. Det er personlig for meg, og ikke noe jeg gidder å gjøre med folk jeg knapt kjenner og som ikke kjenner eller respekterer meg.

Skrevet (endret)

Har hatt 9 sexpartnere fra jeg var 16 til 29,

men ingen fra 30 til 37 (Kjenner meg frustrert nå)

Klining og bare det med 3 fra jeg var 21 til 33

Har hatt like mange tilbud fra utenlandske jenter som norske

enda jeg bor i Norge.

Norske gutter er tydeligvis mer ettertraktet der ute enn her hjemme.

Dvs. 1 fra Finnland, 1 fra Italia/Argentina, 1 fra Polen, 2 fra Spania, 2 fra Syria (den ene med unaturlig store pupper til å være ekte) :fnise:

Etter 3 faste forhold som endte trist ble det bare ONS for meg. Håper nå snart å finne en trofast partner som liker :sengekos:

Endret av stille*smil
Skrevet

LITT nevrotisk syn på egen seksualitet?

Vil sikkert være bra for livskvaliteten din om du rydder opp i dette.

Skrevet

20 år, mann/gutt/pjokk, 25-35 partnere. Teller ikke...

Sex er helt naturlig, både for kvinner og menn. Hvorfor skal man legge dempere på det? Det er idiotisk at jenter som har seg med mange blir sett på som sluts.. Vi er kommet så langt som et samfunn, at alle bør kunne omfavne sin egen seksualitet, uten å bli dømt av alle og enhver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...