Gå til innhold

Sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kondomet beskytter bare det området det dekker og siden herpes og kjønnsvorter kan sitte utenfor dette området så kan man likevel bli smittet selv om man bruker kondom. Men risikoen er selvsagt redusert.

Ah, ja sånn sett. Nei det er skumle saker å ha sex :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Banan
Skrevet
Bananer tells ikke!

HAHAHAHA... har ikke telt med verken bananer eller gulrøtter ;)

Skrevet (endret)
Jeg er 24 (kvinne) og har hatt 34 sexpartnere. Ganske mange kanskje? Men veldig moro :) Det som er litt synd er vel at jeg ikke har hatt minneverdig god sex med fler enn kanskje 5..

Var i et par lange forhold rett etter hverandre og, ble litt vill og gal da det tok slutt for et par år siden. Har vært seksuelt aktiv i 10 år og har da et snitt på 3,4 i året, som jo ikke er så verst, men hvis man trekker fra de årene jeg har vært i et forhold blir det... oops.. litt for mange :P

Jeg synes det meste er greit jeg, og man får ha sitt individuelle forhold til hva man kan akseptere fra en partner og seg selv. Det er jo ikke alt kjæresten behøver å vite heller. Så lenge man er trofast og hengivne mot hverandre :)

Så om temaet kommer opp bare lyver du da? For en flott person du er!

Jeg regner med at du forstår at de fleste som opplever dette ikke ler fordi de er stolte?

Fjern eller? Hun og de som snakket om de dem hadde pult og ikke hadde andre navn på en "afrikaneren, han i pølsebua" var jo stolte av det og syns det var morsomt. Så skal du lissom vri det rundt til at de egentlig ikke er det? Herregud! Var jo tydelig åssen folk det var når det kommer til synet på sex og uforpliktende sex med folk du ikke vet navnet på en gang.

Endret av kristian82
Skrevet
Fjern eller? Hun og de som snakket om de dem hadde pult og ikke hadde andre navn på en "afrikaneren, han i pølsebua" var jo stolte av det og syns det var morsomt. Så skal du lissom vri det rundt til at de egentlig ikke er det? Herregud! Var jo tydelig åssen folk det var når det kommer til synet på sex og uforpliktende sex med folk du ikke vet navnet på en gang.

Er det nødvendig å være nebbete?

Det at du oppfattet det som om de var stolte, betyr ikke nødvendigvis at det er slik de følte det innerst inne. Det er menneskelig å ta på seg en tøff maske, kan du ikke så mye om psykologi?

Skrevet
Så om temaet kommer opp bare lyver du da? For en flott person du er!

Herre.. En trenger da ikke lyve selv om temaet blir tatt opp det går ann å si at det er noe en ikke ønsker å fortelle. Og det er FULLT lov, aksepterer ikke partneren det lukter det kontroll issues..

Skrevet
Herre.. En trenger da ikke lyve selv om temaet blir tatt opp det går ann å si at det er noe en ikke ønsker å fortelle. Og det er FULLT lov, aksepterer ikke partneren det lukter det kontroll issues..

Enig. Det er en privatsak, man er ikke pliktig å opplyse om antall partnere.

Skrevet

Dessverre har jeg hatt altfor mange i mine yngre dager. Jeg er ikke stolt av det, men går ikke rundt og skammer meg heller. Gjort er gjort, spist er spist.

Jeg har absolutt ingen interesse for å kapre noen som helst lenger. Regner med jeg har blitt voksen med årene. :)

Skrevet

hvis partneren ikke hadde turt å si det så hadde jeg blitt misstenksom og en viktig del av forholdet(åpenhet) blitt borte.

Skrevet
20 år, mann/gutt/pjokk, 25-35 partnere. Teller ikke...

Sex er helt naturlig, både for kvinner og menn. Hvorfor skal man legge dempere på det? Det er idiotisk at jenter som har seg med mange blir sett på som sluts.. Vi er kommet så langt som et samfunn, at alle bør kunne omfavne sin egen seksualitet, uten å bli dømt av alle og enhver.

Godt sagt! :jepp:

Skrevet
hvis partneren ikke hadde turt å si det så hadde jeg blitt misstenksom og en viktig del av forholdet(åpenhet) blitt borte.

Det er forskjell på å tørre og det å ville. Jeg ville ikke spurt min kjæreste om hvor mange han har hatt, det er da virkelig ikke min sak.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år og er fremdeles jomfru.

Føler meg veldig unormal, ihvertfall hvis jeg skal dømme ut ifra folks reaksjoner på dette. Syns det er ubehagelig å si det, for folk syns det er sååå utrolig og det føles nesten som om jeg har et sosialt problem fordi jeg ikke har hatt sex ennå. Jeg har ikke planer om å vente til jeg gifter meg eller noe, har bare ikke følt meg klar hittil. Sjansene har bydd seg, men jeg har følt at det ikke var riktig for meg og derfor takket nei.

Så til dere som føler dere blir blir dømt fordi dere har hatt mange sex-partnere, jeg føler meg ganske dømt selv for ikke å ha hatt noen. Jeg vet ikke hva som er mest tabu...

Skrevet

Jeg synes det er trist å lese mange av reaksjonene på dette spørsmålet. Folk må selvsagt reagere akkurat som de vil for min del, men enkelte uttalelser synes jeg er regelrett stygge og idiotiske. Jeg har lest gjennom hele tråden, og jeg sitter igjen med en følelse av en inndeling av den norske befolkningen; De løsslupne og De selektive. Og det er ganske trist. Det virker som om dem med mange partnere blir sett ned på; de er både "septikktanker", utro og i alle fall ikke egnet for et fast forhold.

Jeg synes det er trist å lese at folk er så sneversynte og fordømmende som det kommer fram i av denne tråden. For meg virker det som om folk ikke har forståelse for at andre mennesker lever sitt liv på en annen måte enn dem selv. Ei heller vises det forståelse for mennesket bak de seksuelle handlingene. Jeg vil dra frem et eksempel; meg selv.

Jeg er snart 22 år, og har hatt 18 partnere. Min første seksuelle opplevelse var å bli voldtatt av totalt ukjente som 14-åring, uten å gå nærmere inn på detaljer vedrørende dette. Det å føle at ens eget liv, helse, kropp og person bli truet på denne måten, er ingen forunt. I årene som fulgte slet jeg med en rekke reaksjoner, anoreksi, bulimi, posttraumatisk stresslidelse, you name it. Jeg hadde ingen respekt for egen kropp, jeg hatet kroppen min, og hvis noen gutter viste interesse var jeg ikke sen med å gi etter. Ikke følte jeg meg særlig bra under samleiet, og ikke særlig bra etter, men jeg fikk bekreftelse på at jeg ikke var frastøtende, som jeg selv syntes jeg var. Dette handler ikke om at jeg verken er særlig billig eller horete (slå opp ordet hore i ordboka, og slutt å bruk det på folk som omfavner sin egen seksualitet), det handlet rett og slett om at jeg ble tvunget inn i en voksen-seksualverden da jeg bare var et barn. Mitt syn på min egen kropp og seksualitet ble ødelagt før jeg rakk å utforske noe frivillig...

Nå, vel 7 år etter, har jeg utviklet et sunt forhold til min egen kropp og seksualitet. Kanskje har jeg hatt mange partnere, og kanskje vil en framtidig kjæreste finne det frastøtende. Men så lenge jeg selv er forsont med det, så er det hva som betyr mest for meg. Jeg håper bare at folk kan legge bort den selektive seg en gang i ny og ne, og prøve å se under overflaten på mennesker. Det skjuler seg mer enn du tror.

Skrevet
Jeg synes det er trist å lese mange av reaksjonene på dette spørsmålet. Folk må selvsagt reagere akkurat som de vil for min del, men enkelte uttalelser synes jeg er regelrett stygge og idiotiske. Jeg har lest gjennom hele tråden, og jeg sitter igjen med en følelse av en inndeling av den norske befolkningen; De løsslupne og De selektive. Og det er ganske trist. Det virker som om dem med mange partnere blir sett ned på; de er både "septikktanker", utro og i alle fall ikke egnet for et fast forhold.

Jeg synes det er trist å lese at folk er så sneversynte og fordømmende som det kommer fram i av denne tråden. For meg virker det som om folk ikke har forståelse for at andre mennesker lever sitt liv på en annen måte enn dem selv. Ei heller vises det forståelse for mennesket bak de seksuelle handlingene. Jeg vil dra frem et eksempel; meg selv.

Jeg er snart 22 år, og har hatt 18 partnere. Min første seksuelle opplevelse var å bli voldtatt av totalt ukjente som 14-åring, uten å gå nærmere inn på detaljer vedrørende dette. Det å føle at ens eget liv, helse, kropp og person bli truet på denne måten, er ingen forunt. I årene som fulgte slet jeg med en rekke reaksjoner, anoreksi, bulimi, posttraumatisk stresslidelse, you name it. Jeg hadde ingen respekt for egen kropp, jeg hatet kroppen min, og hvis noen gutter viste interesse var jeg ikke sen med å gi etter. Ikke følte jeg meg særlig bra under samleiet, og ikke særlig bra etter, men jeg fikk bekreftelse på at jeg ikke var frastøtende, som jeg selv syntes jeg var. Dette handler ikke om at jeg verken er særlig billig eller horete (slå opp ordet hore i ordboka, og slutt å bruk det på folk som omfavner sin egen seksualitet), det handlet rett og slett om at jeg ble tvunget inn i en voksen-seksualverden da jeg bare var et barn. Mitt syn på min egen kropp og seksualitet ble ødelagt før jeg rakk å utforske noe frivillig...

Nå, vel 7 år etter, har jeg utviklet et sunt forhold til min egen kropp og seksualitet. Kanskje har jeg hatt mange partnere, og kanskje vil en framtidig kjæreste finne det frastøtende. Men så lenge jeg selv er forsont med det, så er det hva som betyr mest for meg. Jeg håper bare at folk kan legge bort den selektive seg en gang i ny og ne, og prøve å se under overflaten på mennesker. Det skjuler seg mer enn du tror.

Kjempebra skrevet! Leit å høre om opplevelsen din, men du skildrer godt en av mange årsaker til hvorfor noen har det forholdet til sex som de har.

Skrevet

Jente, 32 år. 4 partnere, hvorav 2 kjæresteforhold, og to flørter som varte over litt tid, men hvor det ikke ble et forhold. Den ene flørten lærte jeg mye av (mest om meg selv), den andre ville jeg ikke valgt om igjen.

Skrevet

Jeg er 28 og har hatt 7 sexpartnere!

Gjest Kvinne, 35
Skrevet

Jeg har hatt tilsammen 15 sexpartnere, hvorav 9 menn og 6 kvinner. Debuterte i en alder av 20 år. Med andre ord i snitt én i året siden jeg debuterte.

Skrevet

Er 35 og har hatt ca rundt 60 menn som sexpartnere. Kanskje noe mer. :) Startet i 20-årsalderen.

Gjest Johnny
Skrevet
Og hvor mange tror du er vanlig?

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2465025.ece

Er dere damer så løse?

I 2009 hadde jeg sex med 6 gifte/samboende kvinner. Digger jakten på disse, men merker de er blitt "lettere på tråden", spesielt disse mellom 30-38 år som er min målgruppe ;-)

Godt nyttår alle kåte samboer jenter i Tromsø, håper vi kan få det koselig i 2010!

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet
Jente 28 år. Vært sammen med mannen min siden jeg var 17, og har kun vært med han . Føler ikke jeg har gått glipp av noen verdens ting! :klemmer:

Det trodde jeg også for et år tilbake, du aner ikke hva du går glipp av ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...