Gå til innhold

Sexpartnere

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Spørs hva man mener med mange. I snitt har jeg hatt sex med 0,8 stk i året siden jeg ble seksuelt aktiv.

Noen angrer jeg på, og skulle ønske aldri hadde skjedd, men det vet man jo ikke før etterpå ;)

Andre ville jeg ikke ha ugjort.

Skrevet
23 år, 15 stk....Gjennomsnitt på 2 i året det. Men det har aldri plaget meg å ha et slikt antall på listen. Øvelse gjør meste, vet dere!

:fnise: Ja, fast kjæreste i 2 år = pult 600 ganger, men såklart, 15 ulike ONS er jo bra trening det. At det er mulig. :fnise:

Gjest Emmanuelle
Skrevet
:fnise: Ja, fast kjæreste i 2 år = pult 600 ganger, men såklart, 15 ulike ONS er jo bra trening det. At det er mulig. :fnise:

Word!

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet
Har hatt 2, er 22år.

25 år, 4 stykk.

Skrevet

Jente 28 år. Vært sammen med mannen min siden jeg var 17, og har kun vært med han . Føler ikke jeg har gått glipp av noen verdens ting! :klemmer:

Skrevet (endret)
Jeg er 22 og har hatt 10

Det hørtes veldig ut som noe som er ganske på gjennomsnittet.

Endret av idrettsgutt_84
Skrevet

Jeg er 28 år, og er litt usikker på hvor mange jeg har hatt.... :sjenert:

25 kanskje.... :sengekos:

Gjest Gjest_secret_*
Skrevet

Jeg er en jente på 18, har ligget med godt over 30 personer. :sjenert:

Skrevet

Med penetrering blir det 6 stk. Jeg er 20 og angrer ikke ett sekund på noen av de.

Skrevet

Jeg er 25 og har hatt 2. Hadde nok vært flere hvis jeg ikke hadde hatt et forhold som varte i nesten åtte år.

Skrevet

Har man hatt sex med mange personer betyr da ikke det at man er løs! Hvis man er singel, trives som det og trenger sex så blir det kanskje en mer på listen da, og har man hatt fast kjæreste fra man er 17 til 30 er det jo naturlig å kanskje bare å hatt sex med en, uansett har man behov for sex må man vel kunne ha det uten å bli kalt løs!

Selv er jeg 18 og har hattsex med 11, siden jeg var 15 år. Synes overhode ikke det er mye, selvom mange hentyder til det. Har aldri vært utro og skal heller ikke være det. Men år man har vært singel i to år i strekk må man da kunne ha sex selv om man ikke finner en spesiell?

Skrevet

Er 20, har hatt 1, og har fremdeles :yvonne:

Skrevet
Har man hatt sex med mange personer betyr da ikke det at man er løs! Hvis man er singel, trives som det og trenger sex så blir det kanskje en mer på listen da, og har man hatt fast kjæreste fra man er 17 til 30 er det jo naturlig å kanskje bare å hatt sex med en, uansett har man behov for sex må man vel kunne ha det uten å bli kalt løs!

Selv er jeg 18 og har hattsex med 11, siden jeg var 15 år. Synes overhode ikke det er mye, selvom mange hentyder til det. Har aldri vært utro og skal heller ikke være det. Men år man har vært singel i to år i strekk må man da kunne ha sex selv om man ikke finner en spesiell?

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...