Sissan Skrevet 15. januar 2010 #221 Del Skrevet 15. januar 2010 Playlife kosebukse med paljetter og rosa fleece. Og Ulvang sokker. Skikkelig lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 16. januar 2010 #222 Del Skrevet 16. januar 2010 Har på en tofarget rød finkjole. Knelang og korte ermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Kreitler Skrevet 16. januar 2010 #223 Del Skrevet 16. januar 2010 En flott genser fra min venninne i Texas med San Antonio trykk på, en kul Blend jeans med masse detaljer, Robert Sax bredt belte, høye svarte boots, en rå Collins jakke i bred denim og et silkeskjerf fra Tie-Rack. Skal til en venninne på vorspiel, så ut på bøljan blå .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 16. januar 2010 #224 Del Skrevet 16. januar 2010 Grå bukse med bleika felter Smykke med grove, store og runde "sølv"perler Koksgrå topp med puffermer og u-hals Supervarme sokker i bukkeull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 16. januar 2010 #225 Del Skrevet 16. januar 2010 Vid olabukse, god, men nuppete, hvit ullgenser med hette. Bomullssokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 17. januar 2010 #226 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvit kortermet kjole med mye vidde i skjørtet. Bare koser meg alene og lei meg for at helgen er slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2010 #227 Del Skrevet 18. januar 2010 Hverdagslig....sorte jeans, sort langermet topp, lilla cardigan...sort undertøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 18. januar 2010 #228 Del Skrevet 18. januar 2010 sitrongul knelang kjole med korte ermer; svart belte; svart ullstrømpebukse; tykke, store, grå ullsokker; hvit tykk strikkejakke; undertøy; et hjerteanheng i gull, et langt bronsesmykke med rund medaljong (type pre-vikingtid med en båt på), lang lenke i "gull", armbånd i gull, er gullring med en skiferstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ziggzagg Skrevet 19. januar 2010 #229 Del Skrevet 19. januar 2010 Svart vinterjakke og grå ullgenser. Hullete jeans med knall grønn strømpebukse under. Soooo 2009!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. januar 2010 #230 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Sitter bare hjemme og har egentlig ikke stått opp helt enda.. Hjemmelesing! Har derfor på min fasjonable rosa/hvit/grårutete pysjamasbukse, grå langermet sweatshirt og grå ullsokker. Endret 19. januar 2010 av Zaphireh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 19. januar 2010 #231 Del Skrevet 19. januar 2010 Sløvedag, men har greid å kle på meg jeans, svart tynn genser, rutete 3/4 skjorte og hjemmestrikka mønstersokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 19. januar 2010 #232 Del Skrevet 19. januar 2010 Nattkjole nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. januar 2010 #233 Del Skrevet 19. januar 2010 Nattblå fløyelsdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Kreitler Skrevet 19. januar 2010 #234 Del Skrevet 19. januar 2010 Akkurat nå ; Hvit tank top med Budweiser reklame, mørk blå joggebukse i et blankt materiale som gjør at jeg sklir av sofaen .... (kryper bort til PC'n og skriver dette), tykke angorasokker og leggvarmere (omløpsproblemer i beina). Dette er avansert ØL-kasse klessystem med varmeelementer for kontinuerlig suping over tid. Legger inn rebusløp med; Hvor mange er klokken = 1 klokke ! på armen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 19. januar 2010 #235 Del Skrevet 19. januar 2010 Grå skinnende thigts, grå jumper under en kjole/tunika som også er grå. Alt står i stil hos denne damen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 19. januar 2010 #236 Del Skrevet 19. januar 2010 Svart jeans, kjæresten min sin blå/hvit-rutete skjorte. Perleøredobber. Ingen sokker og ingen klokke fordi de ble våte da jeg vasket nå nettopp, om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 22. januar 2010 #237 Del Skrevet 22. januar 2010 Rød kort kjole med trangt skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. januar 2010 #238 Del Skrevet 22. januar 2010 Rød silkegenser med generøs utringning, svarte stretchbukser, bare føtter etter å ha gått i høyhælte sko hele dagen (er nettopp kommet hjem). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 22. januar 2010 #239 Del Skrevet 22. januar 2010 Janus ullundertøy (genser og stilongs) og ullsokker strikket av bestemor. Elsker å gå slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 23. januar 2010 #240 Del Skrevet 23. januar 2010 Rødt superundertøy fra Devold og grå Nike-joggebukse..slapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå