Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

En sort halterneck kjole kjøpt på Nelly.com, bolero, stayups og pumps.. Sovet hos vennnina som hadde nach og nettopp kommet hjem. Skal komme meg i dusjen nå-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undertøy, ullundertøy (stillongs), stømpebukse utenpå der igjen, dongeribukse, singlett, tynn genser og en hettegenser utenpå der igjen. Et par vanlige sokker og ett par ullsokker.

Kaldt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... en stripete Calvin Klein pysjbukse, langermet tynn ullgenser og en strikkejakke. Venter ikke besøk for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte drainpipes, lys grå lang sweatshirt med lange armer, kort svart pelsvest (fake, såklart), svarte over-knee støvletter med 10 cm høye hæler, svart veske, stor bling-bling pynt i ørene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullstilongs, ullsokker, fleecebukse, en grå lang singlett og hettegenser (og undertøy, da).

Jeg har ikke tenkt meg ut blandt folk med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Jeg har på en myk og deilig rød todelt fløyelsdress med assymmetriske smale og bredere striper i grått, og en stor krage som kan danderes på mange måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Kom nettopp inn fra kulden. Tok på ett knelant jeaaskjørt og svart langermet topp.

Etter bad og matlaging får jeg nok pyntet meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort strømpebukse med mønster, hvite lange sokker (hadde de i støvlene, har bare ikke tatt av enda), mørkeblå tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorte sportssokker, blå olabukse, kortsittende grå underbukse, burgunder t-skjorte, gråspraglete høyhalset genser, smale briller - ikke noe spennende i det hele tatt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkeblå denimtights fra Gina Tricot, "genserkjole" fra DAY Birger et Mikkelsen og grå støvler fra Christian Louboutin.

Støvlene gjorde jeg et eBay kupp på rett før jul (de koster 7500 kr i butikken, jeg fikk dem for 3000 kr inkl porto) og jeg hentet dem på posten i går. De har 12 cm hel, så må innrømme at jeg har vaglet litt rundt i dag :fnise: . Skal en tur på byen nå, så bytter til mine kjære sorte UGGs, litt tryggere å gå på om jeg får litt promille senere i kveld:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...