Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En flott genser fra min venninne i Texas med San Antonio trykk på, en kul Blend jeans med masse detaljer, Robert Sax bredt belte, høye svarte boots, en rå Collins jakke i bred denim og et silkeskjerf fra Tie-Rack.

Skal til en venninne på vorspiel, så ut på bøljan blå ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå bukse med bleika felter

Smykke med grove, store og runde "sølv"perler

Koksgrå topp med puffermer og u-hals

Supervarme sokker i bukkeull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitrongul knelang kjole med korte ermer; svart belte; svart ullstrømpebukse; tykke, store, grå ullsokker; hvit tykk strikkejakke; undertøy;

et hjerteanheng i gull, et langt bronsesmykke med rund medaljong (type pre-vikingtid med en båt på), lang lenke i "gull", armbånd i gull, er gullring med en skiferstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter bare hjemme og har egentlig ikke stått opp helt enda.. Hjemmelesing! Har derfor på min fasjonable rosa/hvit/grårutete pysjamasbukse, grå langermet sweatshirt og grå ullsokker. :)

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå ;

Hvit tank top med Budweiser reklame, mørk blå joggebukse i et blankt materiale som gjør at jeg sklir av sofaen .... (kryper bort til PC'n og skriver dette), tykke angorasokker og leggvarmere (omløpsproblemer i beina).

Dette er avansert ØL-kasse klessystem med varmeelementer for kontinuerlig suping over tid. Legger inn rebusløp med; Hvor mange er klokken = 1 klokke ! på armen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart jeans, kjæresten min sin blå/hvit-rutete skjorte. Perleøredobber.

Ingen sokker og ingen klokke fordi de ble våte da jeg vasket nå nettopp, om natten :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Rød silkegenser med generøs utringning, svarte stretchbukser, bare føtter etter å ha gått i høyhælte sko hele dagen (er nettopp kommet hjem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...