Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Frank_*

Turkist bomullsskjørt, litt foldete og lengde akkurat så knærne synes. Fintstrikket lyseblå genser/topp med 3 knapper i halsen. Sorte stay ups og pene innesko, lave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frank_*

Som nevnt over her tidligere, jeg har underskjørt også, kort kort og av polyamid. Fikk det av ei god venninne som del av presang faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35
Som nevnt over her tidligere, jeg har underskjørt også, kort kort og av polyamid. Fikk det av ei god venninne som del av presang faktisk.

Greit med gode veninner, har ei jeg også som jeg får noe fint fra av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Frank_*
Greit med gode veninner, har ei jeg også som jeg får noe fint fra av og til.

Ikke noe bedre enn snille venninner! Er jo ikke superglad i å gå i damebutikker selv, men bruker jo nettet flittig da.

Men er heldig og har ei venninne som handler med klær til meg om jeg spør henne om det. men dette underskjørtet fikk jeg som gave faktisk :) Lekre saker disse underskjørtene også, så pene at de kunne brukes alene nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35
Ikke noe bedre enn snille venninner! Er jo ikke superglad i å gå i damebutikker selv, men bruker jo nettet flittig da.

Men er heldig og har ei venninne som handler med klær til meg om jeg spør henne om det. men dette underskjørtet fikk jeg som gave faktisk :) Lekre saker disse underskjørtene også, så pene at de kunne brukes alene nesten...

Jeg nyter å å gå i damebutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Et knelangt jeansskjørt og sorte tykke tights.Sorte støvletter.Tykk sort genser og en lun god jakke. Klar til å gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Frost_*

Singlet

Devold ullgenser

Ullongs fra Kari Traa

Ullsokker fra Ulvang

Hjemmestrikkede ull lester

Onepiece

Kaldt med 15 blå ute :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Frank_*

Sort strømpebukse, ganske kort sort skinnskjørt (Nadia skirt) og en tynn beige "bomullsjakke" (kort innejakke) med en glatt syntetisk topp under. Virkelig et pent antrekk nå på fredagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...