Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

blå tights, sokker som stinker, svart singlet og arbeidsgenser med melisflekker på.

(har kapitulert i sofaen etter endt arbeidsdag, og kommer meg liksom ikke opp igjen!?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på meg en higwaistjeans fra Tiger, en enkelt hvit singlet fra Vero Moda, et tynt flettebelte og en svart cardigan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Skulle ha lagt meg for lenge siden, men sitter her iført en grønn fløyelsmorgenkåpe, ingenting under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Nettopp badet så tok på en enkle mulifarget (blåfarge mest) kjole som når på litt under kneet. Blir vel å pynte seg på en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort tights, lang hvit singlet og en korallfarget lang tettsittende topp. Singletten dekker ikke rumpa helt, men jeg er bare hjemme foreløbig, så da går det greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb og har på lilla NoaNoa-kjole, lilla strømpebukse, sko i lilla, grå og mørkeblå og en brun mohairjakke over, siden det er litt kjølig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frank_*

Har et sequin-skjørt i sateng her nå, er litt kaldt for tiden så jeg har litt tykkere type strømpebukse under, og en langermet sort topp som dekker noe av skjørtet også. :) Veldig behagelig dette skjørtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort tights, hvit lang singlet og lys grå lang tettsittende genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brun v-halset tynn strikkegenser

lysebrun-rutete knelangt skjørt

strømpebukse i brunt med fiskebeinsmønster

skjerf i beige og rosatoner

på vei ut av huset hvert øyeblikk nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sort tight, ullsokker, en grå lang singlett(dekker rumpa), en grå hettegenser. Har ikke tenkt meg ut i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomblå "slitt" jeanstights, hvit lang singlet, hvit lang tettsittende genser. Ute; svarte overknee-støvletter (12 cm hæl) og sort kort trench.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blå semska støvletter, grå tights, turkis chenillekjole med hette og turkis skjerf i halsen - holder på å bli forkjølet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvit singlet under er mørkeblå tshirt med knappestolpe som er åpen for å vise singlet

rød lammeullscardigan

mørkeblå dongeribukse med rette ben.

armyboots

langt gullkjede med anheng

en ring

victor&rolf flowerbomb parfyme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...