Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?


lilla91

Anbefalte innlegg

svart boxer fra pierre robert, hvit push up, tynn blå genser, alt for stor pysj-bukse fra lindex, ulvangsokker og hjemmestrikka tøfler. I tillegg er jeg tulla inn i et tynt fleeceteppe og et ullteppe. Og jeg fryser, må nok gå å sette på varmeovn!

Fordi jeg har vært på jobb og er aleine hjemme, og elsker koseklær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pysjbukse fra Moods of Norway, kosert t-skjorte fra AC/DC på Valle Hovin i sommer og ullsokker fra Mountain Horse (egentlig ridesokker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pudderrosa bomullsgenser med rynking på skuldrene. Svart skjørt med "tulipanlegg" foran, som rekker til like over kneet. Svart ullstrømpebukse. Svart, bredt, flettet skinnbelte i livet. Svarte lave støvletter med snøring. Oldemors dinglende gulløredobber i ørene, mørkelilla negler og utslått hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ferie, og sitter i en søt Hello Kitty-morgenkåpe, fordi jeg nettopp har stått opp, og rød pyjamasbukse med rosa stjerner. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

I går kjøpte jeg meg julenissekjole på Nille, og den prøver jeg i dag. Var glad jeg fant en som var stor nok. Nå skal jeg vere julenisse for mange barn.

Blir å skifte så en kommer seg ut å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

svart thights, grå lange over-knærne sokker, lang blå tskjorte og en grå hettejakke tilgjengelig ved behov.

Slapper av hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå bomullsbukse, magenta tjukkeragger, grønn singlet, blå devold superundertøy trøye og hvit fleecegenser med høy hals. Er kaldt jo!

Sitter og manner meg opp til siste julevask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...