Labella Skrevet 26. april 2004 Forfatter #421 Skrevet 26. april 2004 Takk for hilsen Aricept :D Helga ble vel i grunnen god, men jeg har jobbet som en arbeidshest både lørdag og søndag. Har både hjemmeeksamen og mappeinnlevering denne uka, så det er bare å stå på! Tror jeg kommer til å kollapse på fredag - og bli liggende rett ut resten av helga :blunke: Har søkt masse jobber, men foreløpig har jeg bare fått "Vi takker for interessen. Stillingen er nå besatt" Ja ja - satser på at jeg kommer til å få noe å gjøre på et eller annet vis - timevikar i begynnelsen, kanskje... Men håper jo på å få et lengre vikariat eller aller helst fast jobb, da! Hadde vært bra, det - særlig siden vi har lyst på bebiss om ikke så alt for lenge... Får vel dukke ned i arbeidet mitt igjen... Skal ta igjen besøk i forsømte dagbøker til helga, tenker jeg :D til alle KG-venner!
Labella Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #422 Skrevet 2. mai 2004 Leverte hjemmeeksamen på torsdag og mappe på fredag - er så deilig å være ferdig med det! Fredag hadde vesla og jeg en skikkelig kosedag med god mat, godteri, brus og film. Sambo har vært bortreist siden onsdag, men kommer hjem i kveld, det blir koselig! Det blir litt roligere tider nå, selv om jeg må gjøre ferdig en lit større oppgave i løpet av de nærmeste dagene - men den er mest sånn "kosegreie" å holde på med, så det går greit :D Etter at den er ferdig blir det bare eksamenslesing som gjenstår. En eksamen i slutten av mai, og en i begynnelsen av juni - og så er jeg rett og slett ferdig utdannet! :o :D Får prøve å gjøre noe fornuftig nå, så skal jeg ta en liten dagbokrunde på KG i kveld, tenker jeg! Nå er det det forsømte husarbeidet sin tur...
Gjest Emina Skrevet 2. mai 2004 #423 Skrevet 2. mai 2004 Hei hei Tok meg en tur innom lobbyen din,det var så koselig her :D Håper du har en fin søndag! Setter igjen noen :blomst: til deg! Klem
Labella Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #424 Skrevet 2. mai 2004 Takk for besøk Emina! Jeg har hatt en bra søndag, ikke fått gjort så mye husarbeid som jeg burde, men... søndag er søndag! Nå skal jeg snart hente sambo på flybussen og vesla hos ei venninne. Så er det på'n med en ny uke... Den blir i hvert fall litt mindre hektisk enn de foregående... til de som stikker innom!
Saeria Skrevet 2. mai 2004 #425 Skrevet 2. mai 2004 Løper en tur innom Lobbyen din, jeg også. :D Det er irriterende at jeg ikke har fått mail om at det har skjedd saker og ting her. :-? Det har jo skjedd mye! I likhet med deg har det blitt en del skoleting i det siste. Ikke hjemmeeksamen på meg da, men oppgaver. Det er nok det. Jeg ville også takke for hilsen i boka mi, samt ønske deg en flottt ny uke.
-Fisken- Skrevet 2. mai 2004 #426 Skrevet 2. mai 2004 Hei hei :-) Takk for koselig hilsen i dagboken min Du vet, husarbeid løper ikke sin vei, en dag fra eller til har ikke noe å si Håper du får en fin uke! Klemmer fra Fisk.
Labella Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #428 Skrevet 14. mai 2004 Oj, her har det vist rukket å bli skikkelig nedstøvet! På tide med litt lobbyvirksomhet (les husarbeid ) Takk for besøkene Saeria, Fisk og Emina! :dagensrose: Kjempekoselig at dere har tatt en tur innom! Jeg trodde det skulle bli litt roligere etter at oppgaver og hjemmeeksamen var levert, men det har jammen vært hektisk likevel... Nå har jeg søkt og søkt på jobber, begynte nesten å miste motet da alle svarte "Takk for din interesse. Stillingen er nå besatt." Men så, plutselig, ble jeg innkalt til intervju til drømmejobben! Ble enige om å ta det over telefon fordi jeg er i Trondheim og jobben er i Oslo. I går morges ble intervjuet gjennomført, og jeg følte at jeg hadde vært alt for dårlig til å "selge meg selv" etterpå... Men det hadde jeg tydeligvis ikke! For på ettermiddagen fikk jeg en telefon om at de ville tilby meg stillingen! Og at de hadde vært så imponerte under intervjuet Så nå har jeg en fast jobb å gå til! Og til og med drømmejobben! Kan nesten ikke tro at det går an å være så heldig! :hoppe:
Saeria Skrevet 14. mai 2004 #429 Skrevet 14. mai 2004 GRATULERER! Tenk! Drømmejobben! :D Den er sikkert vel fortjent.
Edie Skrevet 14. mai 2004 #430 Skrevet 14. mai 2004 Gratulerer så mye med drømmejobben! Blir garantert en god held da tenker jeg!
MarianneE Skrevet 14. mai 2004 #431 Skrevet 14. mai 2004 Så morro!!! GRATULERER SÅ MYE!!!!! Lov og spørre om hva slags jobb det er? Dette fortjente du virkelig asså!!! Klem til deg!
Labella Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #432 Skrevet 14. mai 2004 Takk for gratulasjoner, jenter :D Føler at jeg går rundt og svever! Dessuten er alle så blide, rundt meg - i butikker og over alt! Sikkert fordi jeg smiler fra øre til øre :blunke: Det er en lærerjobb hvor jeg skal jobbe med IKT og skolebibliotek - jeg får jobbe med det jeg kan og det jeg er interessert i - akkurat en sånn jobb jeg har drømt om! Kan nesten ikke skjønne at det går an å få en sånn jobb som nyutdannet! Det er bare helt fantastisk! Når papirene kommer i posten skal jeg skrive under og returnere dem fort som fy - før noen kommer og sier at det har skjedd en feil...
iingvild Skrevet 14. mai 2004 #433 Skrevet 14. mai 2004 Hei, gratulerer med ny jobb! Jeg er også et skritt nærmere Oslo i dag, siden jeg har hatt en eksamen (av tre). Når flytter du/dere sørover? Kos deg videre i dusk regnet i Trondheim!
Labella Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #434 Skrevet 15. mai 2004 Takk for gratulasjonen iingvild :D Vi flytter nedover i slutten av juni - har ikke helt bestemt hvordan vi skal gjøre det ennå... Da vi flyttet oppover hadde jeg en stor varebil, og kjørte et par ganger med den, men den har jeg ikke lenger. Dessuten hadde det jo vært greit å få alt på en tur... Ja ja - vi finner vel ut av det :D Duskregn, ja - og i dag skal vi på tivoli! Vesla har gledet seg helt uka, så i dag er det ingen bønn. Håper ikke det blir noe mer enn lett duskregn i dag :blunke:
Labella Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #435 Skrevet 18. mai 2004 Da er både tivoli, husrydding og 17. mai unnagjort! Fornøyd med alt sammen :D Det er noe herk med rydding og vasking, men sååå deilig etterpå, da - vi satt i sofaen og bare nøt synet av en ryddig og ren leilighet! Nå skal den ikke få lov til å bli bomba igjen før vi skal flytte! Tivolibesøket var vellykket, men det var litt for lite folk der - i begynnelsen føltes det som om det bare var oss tre som var der... Men vesla var fornøyd, og det var jo det viktigste! Vi hadde kjøpt et billetthefte, og da vi skulle gå hadde vi fortsatt to billetter igjen - ingen av oss hadde noe særlig lyst på mer karusell og radiobil, så vi fant ut at vi skulle gi bort de to siste billettene. Jeg la merke til en gutt på ca. 14-15 år, som så ut som han var der sammen med en kamerat. Gikk bort til ham og spurte om han hadde lyst på to billetter - han så litt spørrende ut, og sa "Skal jeg få dem?" Da det gikk opp for ham at han skulle få dem, lyste han opp, viftet med billettene mot kameraten, og pekte på oss. Det er så morsomt å kunne glede folk på den måten, synes jeg :D Når jeg vinner i lotto skal jeg gjøre mye mer sånt :blunke: Det med jobben har nesten ikke gått opp for meg, må nesten klype meg i armen av og til og spørre sambo om han har hørt at jeg har fått jobb :blunke: Men nå har jeg fått arbeidsavtalen, så det må jo være sant! Ønsker alle en super dag!
Labella Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #436 Skrevet 19. mai 2004 Forkjøla! Begynte å nyse på kvelden 17. mai, og det har bare fortsatt... Jaja, heldigvis pleier sånt å gå over ganske fort hos meg - satser på at jeg er 100 % i morgen! Skal jobbe noen timer, få lest litt til eksamen, tatt noen telefoner og returnere arbeidsavtalen! God onsdag!
Væren Skrevet 19. mai 2004 #437 Skrevet 19. mai 2004 Heisann, Labella! Så det er ikke bare jeg som er dett i desen! :-( Jeg fikk også skikkelig frost i meg 17. mai da jeg sto og så på barnetoget, og det har ikke sluppet taket ennå. I dag er det iskald vind, og enda mer vind enn i går. Pytons vær! Jeg vil ha SOMMER!!! Håper i alle fall forkjølelsen din går over etterhvert, og at du får en fin dag! Klem til deg fra sauen!
Edie Skrevet 19. mai 2004 #438 Skrevet 19. mai 2004 Det er gøy å lese om en fornøyd Labella! Hvor mange eksamner har du igjen nå til sommeren? Er det noen vanskelige? Lykke til i alle fall, går sikkert kjempebra! Jeg er en smule nervøs fordi den ene eksamen jeg har igjen har det vært gjennomsnittlig 40% stryk på. Det er mye! Og uten den eksamen bestått får jeg jo ikke begynt i jobben.. Og god bedring! ::bli-bra::
Diva Skrevet 21. mai 2004 #439 Skrevet 21. mai 2004 Lenge siden jeg har vært her nå :oops: Gratulerer så mye med ny jobb, Labella! Det fortjente du nå altså ! :: sprette champis :: Ha en super helg og kos deg! *klem*
Miranda Skrevet 9. juni 2004 #440 Skrevet 9. juni 2004 Så koselig å komme innom å se at du har fått drømmejobben!! GRATULERER!!!! Det er ikke lett å flytte med sine møbler så langt, men du skal nok finne en utvei. Flyttefirma blir kanskje for dyrt...? Det er jo langt. Spennende! Klem fra Miranda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå