Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At det er irriterende med folk som tror de har rett, når de diskuterer...

Det jeg lurer litt på, er om de som syns dette er irriterende, ofte går inn i diskusjoner og tar et standpunkt hvor de tror de selv tar feil :klo:

Som deg selv? ;)

Anonymous poster hash: de99f...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som deg selv? ;)

Anonymous poster hash: de99f...73a

Jeg tror selvfølgelig jeg har rett, når jeg diskuterer, ja.

Hva med deg? Tror ikke du at du har rett, når du forteller om ditt standpunkt i en diskusjon?

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden lærer jeg mye om oss kvinner og hva slags menn vi vil ha. De må visst alle være høye og tjene over en ukjent sum.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selvfølgelig jeg har rett, når jeg diskuterer, ja.

Hva med deg? Tror ikke du at du har rett, når du forteller om ditt standpunkt i en diskusjon?

Husker når du debatterte i abort tråden med meg, da holdt du på i en evighet og ville aldri gi deg :fnise:

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden lærer jeg mye om oss kvinner og hva slags menn vi vil ha. De må visst alle være høye og tjene over en ukjent sum.

Skulle akkurat til å skrive det samme :fnise:

Her har jeg gått i 40 år og trodd jeg likte jordnære menn med sunne interesser, så har jeg egentlig alltid bare likt menn over 1,85, med hår og Ferrari.

Ikke rart jeg er singel......

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å skrive det samme :fnise:

Her har jeg gått i 40 år og trodd jeg likte jordnære menn med sunne interesser, så har jeg egentlig alltid bare likt menn over 1,85, med hår og Ferrari.

Ikke rart jeg er singel......

Var det ikke godt å oppdage det? Føler du ikke at du endelig har funnet deg selv? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke godt å oppdage det? Føler du ikke at du endelig har funnet deg selv? :fnise:

Jo, men hvor faen finner jeg alle disse med Ferrari?? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha, hva folk lirer av seg altså :P bra tråd!



Anonymous poster hash: 606c5...e61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når du debatterte i abort tråden med meg, da holdt du på i en evighet og ville aldri gi deg :fnise:

Anonymous poster hash: de99f...73a

Hvis vi to hadde en diskusjon som varte i en evighet, betyr jo det at du gjorde akkurat det samme som meg. Dvs. du diskuterte også i en evighet, ville ikke gi deg, og trodde du hadde rett.

For min del er det helt greit at du gjorde det, og poenget med innlegget mitt her, var at alle som diskuterer, tror de har rett. Det er derfor en veldig snål ting å si "du tror alltid du har rett du!", som en slags nedlatende måte å svare, når man ikke har flere argumenter selv.

Hadde man ikke trodd man hadde rett, hadde man ikke deltatt i noen diskusjon, så den som kommer med "Du tror du alltid har rett!" tror jo også at han/hun har rett.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært av KG at jeg er komplett udugelig, dum, idiot, full av skavanker, dust, stygg (enda de aldri har sett meg), tilbakestående, nek, billig, ignorant, besserwisser, tosk, tomskalle, en vits, verdiløs, lavtstående, dårlig menneske, tomsing, irriterende, syk, unormal, nøtteskalle, evneveik, tøysekopp, senil, kravstor, megge, bitch, schizofren, koko, galning, gærning, svak, lam i hodet, porselensdukke, at jeg egner meg mest som dukke, at jeh aldri bør få meg partner noensinne, utrolig at jeg kan stå oppreist, tankeveik, at jeg kan tenke omtrent like mye som Barbie, blond, ustabil, nedlatende tufs, tullebukk, skadedyr.....og mye mer til.

Koselig forum, dette her.



Anonymous poster hash: c1c3a...025
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrenes egne meninger og følelser trumfer alltid forskningsbasert kunnskap.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrenes egne meninger og følelser trumfer alltid forskningsbasert kunnskap.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Er dette fra tråden om å dra på ferie uten barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette fra tråden om å dra på ferie uten barna?

Det er fra mange tråder.

Anonymous poster hash: 91e2a...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at når man blir foreldre så har ungen din automatisk rett på dette landet som kalles "syden" fordi de liker dette landet mye bedre enn deg. Man har da ikke rett til å pleie eget forhold i "syden" , i Paris derimot.. Der er det heelt ok ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

I dag har jeg lært at det finnes voksne mennesker som bruker ordet "syden".

Har du levd avsondret du da? "Syden" har voksne sagt i "alle" år. Jeg har til og med hørt folk si de skal reise til "Syden" når de skal til Thailand :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror selvfølgelig jeg har rett, når jeg diskuterer, ja.

Hva med deg? Tror ikke du at du har rett, når du forteller om ditt standpunkt i en diskusjon?

Hvorfor skal en ellers gidde å diskutere egentlig? Jeg ser ikke noen grunn til å ta meg bryet med å diskutere hvis jeg ikke er helt sikker på at jeg har rett ;)

Men tilbake til trådens emne:

I dag har jeg lært at ALLE som drikker alkohol når ingen andre er i nærheten faktisk skjuler drikkinga si og er på vei til å bli alkoholikere. Enten det eller så er de allerede det.

Og i den tankens ånd så tar jeg meg et par glass vin i kveld. Men jeg er ikke alkis altså, mannen min er her også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...