Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

At noen synes det er en god idè å lage tråder om personer de selv ikke ønsker å lese mer om på nett.



Anonymous poster hash: 9016c...168
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- "Menn dro å døde for landet sitt mens dama satt hjemme og lekte med bebisen mens hun fikk seg en toppjobb som ingeniør i en fabrikk fordi alle mannfolka var døde og fabrikken trengte arbeidskraft".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finske foreldre er spik spenna gærne fyllikere, og de lar sine nyfødte sove i pappesker fordi de ikke bryr seg om dem. De har dessuten et helt uforståelig språk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lærte at steforeldre skal ha null og niks med sine stebarn å gjøre. De skal bare bo i samme hus og være usynlige for barnet, fordi barnet allerede har en mor og en far

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle historiebøker, kildemateriale og historisk litteratur er forfalsket av feministene for at kvinner skal oppnå fordeler på bekostning av menn.

Anonymous poster hash: c99bd...eae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis TS har en upopulær mening eller skriver på en usympatisk måte er det helt greit å oppføre seg som en drittunge.

Overraskende mange tar på seg ansvaret med å videreformidle sin hellige moral, ikke uvanlig at man får beskjed om å skamme seg.

Fotballfrue - sliter med å forstå hvordan noen blir så engasjert i h3nn3



Anonymous poster hash: cbae7...f47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Har lært at det er mange viktige personer her, og at hva disse mener om sine motdebattanters person derfor er noe alle bør ta til etteretning. Sannelig kan det til tider se ut som at hele kongefamilien er samlet på QG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg lærte at steforeldre skal ha null og niks med sine stebarn å gjøre. De skal bare bo i samme hus og være usynlige for barnet, fordi barnet allerede har en mor og en far

Jeg har lært at det ikke er sant

Anonymous poster hash: de99f...73a

Jeg har lært at dere begge har litt rett, for det forventes litt av hvert fra stemødre/bonusmødre/ekstramødre/pappaskjæreste. Uansett hva man gjør eller ikke gjør, tråkker man alltid helt feil i rollen som stemor. Er man skikkelig ekstramamma eller bryr seg mye om barna og deres oppdragelse, blander man seg for mye og innbiller seg at man skal erstatte moren. Hvis man holder seg litt i bakgrunnen og ikke blander seg i oppdragelse eller praktiske ting som angår barna, er man en hjertekald kjerring som hater ungene og ønsker dem dit peppern gror. Antakelig vil man stikke kjepper i hjulene for "biomor". Eller vent litt, det vil man nok uansett hva man gjør ;)

I det store og hele er det egoistisk å bli sammen med en mann med barn fra tidligere forhold så man burde trekke seg unna og finne en barnløs mann istedet! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Finske foreldre er spik spenna gærne fyllikere, og de lar sine nyfødte sove i pappesker fordi de ikke bryr seg om dem. De har dessuten et helt uforståelig språk.

Ihvertfall noe riktig kom frem da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall noe riktig kom frem da.

:sjenert:

KG er rene oasen av kunnskap. Sånn inniblant alt det andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger.

Henviser til Tekniske tilbakemeldinger, for spørsmål om oppretting av tråder.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At flertallet av kvinnfolk ikke vil date noen med aspergers (Som er helt ulogisk siden vi er vanlige mennesker...)

Anonymous poster hash: de99f...73a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærdom fra tråden om at menn med blå øyne velger ditto kvinner:

- "Det er kanskje slik at menn er mer tiltrukket av blå øyne fordi de som har gjort det har fått flere avkom som er sine egne". (?)

Edit; er det bare hos meg de siste innleggene kommer i kursiv? Merkelig.

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Horatio Hornblower

Noen benekter holocaust :-(

Det er vel ikke noe man lærer på KG. Er nok av folk utenfor KG som benekter holocaust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Når noen spør etter noe helt konkret er det viktig å svare på noe helt annet. Dette må gjøres på en slik måte at man selv framstår som sunnere, smartere og flinkere enn spørsmålsstilleren, og samtidig litt moralistisk og politisk korrekt.

F.eks: Jeg skal lage en matrett fra halvfabrikata, men mangler <en navngitt ingrediens>. Kan jeg erstatte dette med <en annen navngitt ingrediens> som jeg har hjemme?

Svaret er selvsagt ikke ja eller nei, men derimot: Du må ikke lage halvfabrikatamat. Det er ikke sunt, og inneholder de farlige ingrediensene xxx, yyy og zzz. Du må lage retten fra bunnen. Det er så enkelt så.

På spørsmålet "Hvor får jeg kjøpt egg billigst" er heller ikke svaret xxx fra "RAMA 10000", men enten:

a) Jeg får egg gratis fra naboen som har tre hobbyhøner i hagen

eller

b) Du må ikke kjøpe de billigste eggene, du må kjøpe økologiske.

Og spør du etter hvilket vaskemiddel som best fjerner blodflekker på hvite klær er heller ikke svaret "Blinda", men derimot: Du må ikke kjøpe vaskemiddel fra xxx, for det kan ikke dokumenteres at det ikke er testet på dyr.

Endret av Margit Spat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...