Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Jeg lærte nettopp at bare fordi man mener at foreldre bør ha bil, så er det fordi man ikke ønsker seg barn selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært at puppene dine sier alt om din personlighet og betegner hele din eksistens. Vi kvinner er bare pupper med andre ord.

Jeg har lært at det ikke er sant

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Katter er skadedyr og må holdes inne. De skal visstnok bl.a. ha for vane å ripe opp biler og pisse ned lyktestolper.

- Dersom barna blir kastet ut i barnehage så er sjansen stor for at barna blir kriminelle og mobbere. Og ikke minst - etikk og moral blir totalt borte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Katter er skadedyr og må holdes inne. De skal visstnok bl.a. ha for vane å ripe opp biler og pisse ned lyktestolper.

For ikke å snakke om at de driter ned bilene :skratte:

Anonymous poster hash: f38df...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at de driter ned bilene :skratte:Anonymous poster hash: f38df...a99

Men det driter de i <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_4chsmu1.gif' alt=':nigo:'>

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å snakke om at de driter ned bilene :skratte:

Anonymous poster hash: f38df...a99

Hahaha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det driter de i :nigo:

Anonymous poster hash: de99f...73a

Åh nå var du dritmorsom!

Anonymous poster hash: f38df...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå var du dritmorsom! Anonymous poster hash: f38df...a99

e vet <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når en baby på tre mndr. sier i fra at han må bæsje så er det bare å holde han over vasken så kan han bæsje i vei.

Jeg er litt usikker på hva som var mest spesielt med denne lærdommen - alderen på babyen som sier i fra eller at man bruker vasken som do. :vetikke:

Haha. Hvilken tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke gjør noe ulovlig når man kjøper en ulovlig vare og smugler den ut av landet der man kjøpte den, og så tar den med seg til Norge.

Og at hvis man forteller en kg'er at dette faktisk ikke er lovlig, så settes man på ignorer-listen deres... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- At 1-åringer og 2-åringer går i barnehage skal visstnok fremdeles være ganske nytt her i landet.

:klo:

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg har lært at lønn i et yrke styrer hvor ambisiøst det er. Hvis lønningene hadde vært snudd på hodet, så hadde vi sett tråder om hvordan alle vil ha ambisiøse butikkmedarbeidere. :fnise:
Jeg har også lært at "ambisjoner" og "like interesser" er egentlig kodeord for "penger". :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lært at det er merkelig at noen har anledning til å reise så mye.



Anonymous poster hash: 12337...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle som skriver "værtfall" i hvertfall ikke er noen vits i å gå inn i en diskusjon med.



Anonymous poster hash: 9016c...168
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At verden tilsynelatende er full av kverulanter, gretne folk og veldig sære folk, noen som klarer kunsten å være passe smart og balansert, samt en og annen solstråle av et menneske. Jeg skulle ønske det var flere smarte, balanserte personer, flere solstråler og færre kverulanter og surpomper. Særingene kan forsåvidt kjøre sitt eget løp.

Det kan være både fordummende og sette en i et litt dårligere humør å lese på et internettforum, hvis en ikke er flink til å sile hva en skal ta til seg, og hva en skal ignorere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...