Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Muslimene har bekreftet at de har en plan om å snikislamisere Norge! :sjokkert:

Hvis man ikke tror det, kan man lese selv hva mullaene og imamene har sagt til 5080Nyhetskanalen.

MAO: Jeg har lært at folk ikke sjekker om kilden de bruker er legit, så lenge den sier det de syns stemmer.

Jeg har også lært at den hvite rasen er i ferd med å dø ut i Danmark.

Og at man likegodt kan flytte ut av landet, fordi det bare er utlendinger her, likevel.

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Ok :) Har ikke lest billy mye og sist gang jeg gjorde det var tidliig 2000 tallet så husker ærlig talt ingen andre enn billy :P Vet ikke om dem produserer billy blader lengre, nye ihvertfall :)

Anonymous poster hash: de99f...73a

De produserer nye Billy blader vær 14 dag som de alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mørkhudede har større behov for D-vitaminer enn ariske og derfor blir mange syke av å bo her. Mange får bl.a. psoriasis (?) p.g.a. for svak sol i forhold til deres evolusjon.

Øynene deres blir også trøtte og overanstrengte fordi de ikke er skapt for mengden lys det er i Norge.

- I Norge er befolkningen begynt å bli degenerert fordi de smarteste kvinnene nekter å gjøre det mest verdifulle de kan gjøre - nemlig å føde barn.

De velger heller å bruke tiden sin på tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rasistisk å si "pakkishus".



Anonymous poster hash: 12337...63a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

I dag har jeg lært at siden jeg er uenig med FRP så er jeg sosialist.

Så det er vist slik at enten er du enig med FRP eller så er du sosialist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lært at siden jeg er uenig med FRP så er jeg sosialist.

Så det er vist slik at enten er du enig med FRP eller så er du sosialist.

Eller så er du rett og slett PK, og da er ikke meningene gyldige. Nei, vent alle med PK meninger er jo sosialister. Hele verden består faktisk av rene sosialister(de slemme) og kapitalister(de kule og tøffe), sånn er det bare. Og du kan ikke være uenig, for da er du bare teit. Er du midt imellom/litt av hvert/uavhengig, er du rett og slett en freak, en reinspikka UFO. :redd:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alt er svart-hvitt her på forumet :P

(men det har det helt sikkert blitt nevnt før, men jeg unnskylder meg ikke, for de færreste orker å bla tilbake over 260 sider med "pjatt") :)

Endret av HappyBunny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

At når en nybakt far endelig skal få tilgang til godsakene noen uker/måneder etter fødselen, er det første han tenker på å penetrere dama med en agurk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

I henhold til en privat melding jeg fikk her inne, er visstnok "AnonymBruker" en og samme person. Vedkommende har - jamfør meldinga - intet sosialliv, har postet over to millioner ganger, skriver bare tull og vet ingenting.

Ok, da har jeg lært det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I henhold til en privat melding jeg fikk her inne, er visstnok "AnonymBruker" en og samme person. Vedkommende har - jamfør meldinga - intet sosialliv, har postet over to millioner ganger, skriver bare tull og vet ingenting.

Ok, da har jeg lært det også.

Stakkars AB som ikke har annet innhold i livet enn å sitte på Kg til alle døgnets timer, hele året rundt, og poste mange innlegg i alle underforaene hvert minutt og være våken 24 timer i døgnet i åresvis...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Stakkars AB som ikke har annet innhold i livet enn å sitte på Kg til alle døgnets timer, hele året rundt, og poste mange innlegg i alle underforaene hvert minutt og være våken 24 timer i døgnet i åresvis...

Ja, det er synd på vedkommende :fnise:

Men med så høy poste-aktivitet, så kan det jo tenkes at vedkommende har utviklet en heidundrende psykose grunnet søvnmangel. Noe som igjen kan forklare at vedkommende svarer så rart og stadig vekk motsier seg selv. Og jeg vil ikke en gang tenke på alle mulige seksuelle eskapader AnonymBruker har vært med på. Barnevernet er også stadig vekk på døra. Og brudekjole og brudevals er fortsatt ikke bestemt.

Merkelig nok har også AnonymBruker jobb i butikk, for av og til poster vedkommende innlegg om dumme ting kunder sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er synd på vedkommende :fnise:

Men med så høy poste-aktivitet, så kan det jo tenkes at vedkommende har utviklet en heidundrende psykose grunnet søvnmangel. Noe som igjen kan forklare at vedkommende svarer så rart og stadig vekk motsier seg selv. Og jeg vil ikke en gang tenke på alle mulige seksuelle eskapader AnonymBruker har vært med på. Barnevernet er også stadig vekk på døra. Og brudekjole og brudevals er fortsatt ikke bestemt.

Merkelig nok har også AnonymBruker jobb i butikk, for av og til poster vedkommende innlegg om dumme ting kunder sier.

For ikke å snakke om hvor rasende AB pleier å være på seg selv... Kg renner over av tråder der AB skjeller ut både seg selv (og andre) etter noter og beskylder seg selv (og andre) for å ha all slags egenskaper AB ikke er enig i at AB har, og at alt blir vridd på...

Også så uenig vedkommende er med seg selv angående Fotballfruen... Der går det hardt for seg.

I tillegg stalker AB enkelte brukere og slenger dritt, hele tiden.

Det må være slitsomt å være AB. Egentlig burde han bli utestengt også, med alle disse regelbruddene...

Eller, hun, er det vel. Dette er et forum med kvinner, kom jeg plutselig på...

Et sted AB mener menn ikke bør henge. Untatt de som er homofile, da.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I henhold til en privat melding jeg fikk her inne, er visstnok "AnonymBruker" en og samme person. Vedkommende har - jamfør meldinga - intet sosialliv, har postet over to millioner ganger, skriver bare tull og vet ingenting.

Ok, da har jeg lært det også.

Heh? Det er det jo ikke, anonymbruker er alle som bruker anonymbruker funksjonen, altså meg, deg og så og si alle på forumet ;)

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heh? Det er det jo ikke, anonymbruker er alle som bruker anonymbruker funksjonen, altså meg, deg og så og si alle på forumet ;)

Anonymous poster hash: de99f...73a

Der var du jo, AB, gamle ørn.

:)

Håper du har en fin morgen på Kg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo, AB, gamle ørn.

:)

Håper du har en fin morgen på Kg.

:klo:

Anonymous poster hash: de99f...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Anonymous poster hash: de99f...73a

:fnise:

(Ironi: Litterært virkemiddel. Når folk skriver noe og mener det stikk motsatte. ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

For ikke å snakke om hvor rasende AB pleier å være på seg selv... Kg renner over av tråder der AB skjeller ut både seg selv (og andre) etter noter og beskylder seg selv (og andre) for å ha all slags egenskaper AB ikke er enig i at AB har, og at alt blir vridd på...

Også så uenig vedkommende er med seg selv angående Fotballfruen... Der går det hardt for seg.

I tillegg stalker AB enkelte brukere og slenger dritt, hele tiden.

Det må være slitsomt å være AB. Egentlig burde han bli utestengt også, med alle disse regelbruddene...

Eller, hun, er det vel. Dette er et forum med kvinner, kom jeg plutselig på...

Et sted AB mener menn ikke bør henge. Untatt de som er homofile, da.

Du har lagt merke til det du også. Må jo være hysterisk morsomt å oppleve AnonymBruker ved middagsbordet og de stadige diskusjonene med seg selv :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...