Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo mindre peiling man har på evolusjon, jo mer vet man.

Spesielt hvis man ikke har noe forståelse for DNA og RNA også :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Man må for all del ikke lage en tråd om noe som helst, uten at det er nedlagt grundig arbeid i forkant for å prøve å løse problemetvpå annen måte.

-Folk klikker seg inn på ting de ikke er interesserte i, bare for å lage faenskap.

-Har også lært at det i høyeste grad også burde finnes Kvinneguidens motstykke; "Manneguiden", da det er vanvittig mange menn som er aktive på KG, og som egentlig bare vil komme med sleske bemerkninger under "Seksualitet"-forumet.

Anonymous poster hash: 54b3f...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At abort utført av norske leger og sykepleiere på en pasient som selv ønsker det, som er godt informert og har samtykket til ingrepet - er like forkastelig, om ikke mer, som når en mann bestiller abortfremkallende midler på internett fra asia, og serverer det i en smoothie til en intetanende gravid kvinne, som selv ønsker å bære fram barnet.

For " abort er abort ".

Hørte jeg noen si strikkepinner?



Anonymous poster hash: 1dbb4...ef1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg har også lært at det å finne kvinner tiltrekkende er respektløst mot kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det bare finnes én dag for å prate om kvinners rettigheter, og det er 8. mars. Alle andre dager i året er for menn, og spesielt HELE november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lært at det å finne kvinner tiltrekkende er respektløst mot kvinner.

Lol, hvilken tråd? :laugh:

Anonymous poster hash: 37f7a...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At langt hår ikke er fordummende til tross for at personer med langt hår ofte oppfører seg fordummende.

Anonymous poster hash: 516b5...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lært at det å finne kvinner tiltrekkende er respektløst mot kvinner.

Hvis man ikke er en rik og velstående mann, for da er det meste helt greit *hostkremt50shadesofgayhost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At langt hår ikke er fordummende til tross for at personer med langt hår ofte oppfører seg fordummende.

Anonymous poster hash: 516b5...845

:lol:

Du kom meg i forkjøpet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hver eneste gang en førstegangsfødende har noe problemer, er sliten, trøtt og frustert lider hun av fødselsdepresjon. Hvis man ikke har født og har problemer med så er man deprimerte og må snakke med en proffesjonell. Alle svigerdøtre er svigerdøtre fra helvete, og svigermor er automatisk svigermonster. Fastleger må byttes, kjærester må dumpes, barn dør om man sier nei til dem.



Anonymous poster hash: 962e0...535
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at det heter godtesnop og sjokoladesnop ikke godteri og sjokolade. :sjokolade:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner ikke liker å høre hva de blir tiltrukket av. Fordi egentlig er det sånn at kvinner faller pladask for snille, menn med lav inntekt og forsiktig oppførsel. Dessuten betyr ikke utseendet noe, det gjelder bare når menn velger kvinner, og ikke motsatt.

Jeg har også lært at å påpeke at dette ikke stemmer, gjør meg til en bitter gammel mann.



Anonymous poster hash: 54bba...10e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man påpeker at politiet forholder seg til gjeldende norsk lov når de arresterer folk for narkotikaforbrytelser, så støtter man overgrep.

Anonymous poster hash: c99bd...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At kvinner ikke liker å høre hva de blir tiltrukket av. Fordi egentlig er det sånn at kvinner faller pladask for snille, menn med lav inntekt og forsiktig oppførsel. Dessuten betyr ikke utseendet noe, det gjelder bare når menn velger kvinner, og ikke motsatt.

Jeg har også lært at å påpeke at dette ikke stemmer, gjør meg til en bitter gammel mann.

Anonymous poster hash: 54bba...10e

Har lært at kvinner tydeligvis selv ikke selv vet hva de blir tiltrukket av. Og det er menns oppgave å opplyse de om, så ydmykt... :hoho:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært at kvinner tydeligvis selv ikke selv vet hva de blir tiltrukket av. Og det er menns oppgave å opplyse de om, så ydmykt... :hoho:

Vel jeg skal ikke påstå at jeg som mann vet hva kvinner blir tilturkket av. Men om du ser en rik mann og en uteligger. Og begge to er flotte hvem tror du en kvinne hadde valgt om begge var interesert i henne.

Anonymous poster hash: 4eea7...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg skal ikke påstå at jeg som mann vet hva kvinner blir tilturkket av. Men om du ser en rik mann og en uteligger. Og begge to er flotte hvem tror du en kvinne hadde valgt om begge var interesert i henne.

Anonymous poster hash: 4eea7...fe8

Nå vet jeg ikke om så mange menn som velger den illeluktende, narkomane uteliggeren fremfor den glamorøse velstelte kvinnen som kan forsørge seg selv, så det går vel begge veier? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...