Maleficenta Skrevet 13. februar 2015 #5441 Del Skrevet 13. februar 2015 I dag har jeg lært at det finnes voksne mennesker som bruker ordet "syden". Er det uvanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5442 Del Skrevet 13. februar 2015 Er det uvanlig? Jeg trodde bruk av ordet "syden" var forbeholdt de under 14 og psykiske utviklingshemmede. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5443 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Hvorfor skal en ellers gidde å diskutere egentlig? Jeg ser ikke noen grunn til å ta meg bryet med å diskutere hvis jeg ikke er helt sikker på at jeg har rett Nettopp. Det er sånn alle gjør det, så å bli irritert på noen fordi de alltid tror de har rett, er jo ganske irrasjonelt og merkelig... Det handler vel mest om at de ikke har flere argumenter, og blir snurt. Jeg trodde bruk av ordet "syden" var forbeholdt de under 14 og psykiske utviklingshemmede. My bad.Jeg tror de fleste bruker det ordet. Hva hadde du foretrukket at man skulle sagt isteden?I dag har jeg lært at bruker på KG vet hva jeg mener bedre en hva jeg selv gjør-Det der må du bare venne deg til, og uansett hvor mye du forklarer deg, vil de fortsette å stå på sitt om at du mente noe helt annet enn det du faktisk skrev. Endret 13. februar 2015 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #5444 Del Skrevet 13. februar 2015 I dag har jeg lært at det finnes voksne mennesker som bruker ordet "syden". Heh, hva er gale med å bruke ordet syden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5445 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror de fleste bruker det ordet. Hva hadde du foretrukket at man skulle sagt isteden? Tja, navnet på det aktuelle landet for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5446 Del Skrevet 13. februar 2015 Tja, navnet på det aktuelle landet for eksempel?Om man ikke har kommet så langt som å finne ut hvilket land det er enda, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5447 Del Skrevet 13. februar 2015 Om man ikke har kommet så langt som å finne ut hvilket land det er enda, da? Da burde man finne ut det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #5448 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg trodde bruk av ordet "syden" var forbeholdt de under 14 og psykiske utviklingshemmede. My bad. Hva for noe! O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5449 Del Skrevet 13. februar 2015 Da burde man finne ut det først. Man trenger ikke det. Går til og med an å skrive inn at man vil reise fra norge, til syden, når man søker på sider hvor man booker ferieturer. Det er et godt brukt ord, som de fleste, normale mennesker forstår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5450 Del Skrevet 13. februar 2015 Man trenger ikke det. Går til og med an å skrive inn at man vil reise fra norge, til syden, når man søker på sider hvor man booker ferieturer. Det er et godt brukt ord, som de fleste, normale mennesker forstår. Der har vi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5451 Del Skrevet 13. februar 2015 Der har vi det.Som da betyr at det er veldig vanlig å bruke ordet, og at det derfor ikke burde være spesielt overraskende for noen at folk bruker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5452 Del Skrevet 13. februar 2015 Som da betyr at det er veldig vanlig å bruke ordet, og at det derfor ikke burde være spesielt overraskende for noen at folk bruker det. Jeg hintet til at jeg ikke var normal. (Prøvde å løse opp stemningen litt .... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. februar 2015 #5453 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg trodde bruk av ordet "syden" var forbeholdt de under 14 og psykiske utviklingshemmede. My bad. Jeg har lært at jeg enten er under 14, eller utviklingshemmet. Noen mener det ikke er overraskende, og det er en god beskrivelse av undertegnede. Selv syns jeg de bare er teite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5454 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg hintet til at jeg ikke var normal. (Prøvde å løse opp stemningen litt .... )Følte du at stemningen begynte å bli dårlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5455 Del Skrevet 13. februar 2015 Følte du at stemningen begynte å bli dårlig da? Det var mer et profylaktisk tiltak fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. februar 2015 #5456 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg tror de fleste bruker det ordet. Hva hadde du foretrukket at man skulle sagt isteden? Jeg bruker Søren en del. (Med trykk på lang ø) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5457 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Det var mer et profylaktisk tiltak fra min side.Det blir spennende å se om det fungerte.Jeg bruker Søren en del. (Med trykk på lang ø)Det er også et veldig flott ord, men jeg syns du heller burde gjøre Øen tykk, istedenfor lang... Sånn som når man sier tykk L. Endret 13. februar 2015 av Yme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 13. februar 2015 #5458 Del Skrevet 13. februar 2015 Det blir spennende å se om det fungerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. februar 2015 #5459 Del Skrevet 13. februar 2015 Det er også et veldig flott ord, men jeg syns du heller burde gjøre Øen tykk, istedenfor lang... Sånn som når man sier tykk L. Tykk Ø? Hvordan høres den ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 13. februar 2015 #5460 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg skjønner at tanken var god, men jeg har ganske vondt på den siden av ansiktet mitt, så da blei det jo egentlig bare værre. Tykk Ø? Hvordan høres den ut?Bare legg tunga sånn du ville gjort i en tykk L, men så sier du Ø isteden. Det høres helt likt ut, men du veit selv at den var tykk, dermed var det du som fikk den moralske seieren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå