Gå til innhold

Muscle women

Gjest Icere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg er ikke et konkurransemenneske altså. Hvor tar dere det fra? Ærlig talt..

Du vet at jeg snart tar deg igjen i mark, og?

*triggetrigge*

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Du vet at jeg snart tar deg igjen i mark, og?

*triggetrigge*

:gjeiper:

:bond: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SportyShorty, kan ikke du, Skya og jeg ha benkedrama-konkurranse? Førstedame til 50kg? :lur::nigo:

But of course :sjarmor: It's on!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro! :nigo:

(Ææh, lucy har blitt en avatar mann :bond: )

(En avatar som avatar? fitting!)

(Eller det er kanskje dama ja, da var det jo ikke noe morsomt alikvell :gjeiper:)

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Morro! :nigo:

(Ææh, lucy har blitt en avatar mann :bond: )

(En avatar som avatar? fitting!)

(Eller det er kanskje dama ja, da var det jo ikke noe morsomt alikvell :gjeiper:)

:ler: Klart det er dama! Så filmen i dag :nigo: Me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Få av flesket (<70 kg)

2. Løpe 2,4 km på 13 min 26 sek :P

3. Stille i 10 km i Oslo maraton

4. Gidde å trene ofte nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar! :hoppe: Den skal sees igjen ASAP.

Litt vanskelig å definere målene for 2010, men jeg prøver likevel:

1. Klare 90 % av det jeg klarte før jeg ble gravid i både knebøy og markløft.

2. Få tilbake vaskebrettet. Overfladisk, jeg vet, men slik er det nå engang. :fnise:

3. Komme i gang med løping igjen når kroppen sier at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Gratulerer med flott benk Wildlily :5:

---

Jeg har tenkt på dette litt, og utfordrer dere nå! Wilks er er måte å regne ut den beste løfteren på ut fra vekt. Kroppsvekt har som vi alle vet mye å si for hvor mye man løfter, og i blant annet styrkeløft deles man inn i vektklasser. Jeg fant denne fine og enkle kalkulatoren http://www.wimwam.nl/wilkscalculator.htm

Hvor ligger dere hen? I de tre store separert, og i alle tre tilsammen? Jeg SKAL forbedre disse tallene ila 2010!! Det betyr å ikke gå alt for mye opp i vekt, men å øke maksstyrken. Og nå er tallene mine offentliggjort! Point of no return.

Benkpress: 48.33

Markløft: 102.03

Knebøy: 75.18

De tre tilsammen: 198.69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm interessant! Jeg vil ikke offentliggjöre noen tall, siden jeg fortsatt veier mye mer enn jeg burde/vil :fnise: Men jeg skal lagre siden hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Hm interessant! Jeg vil ikke offentliggjöre noen tall, siden jeg fortsatt veier mye mer enn jeg burde/vil :fnise: Men jeg skal lagre siden hvertfall..

Ikke sant! Det er en bra måte å følge det opp på :) Og, hvis man ikke løfter 1RM kan man jo regne det ut for seg selv med en annen RM. Så lenge man alltid legger inn hva man løfter ved samme mengde reps vil man kunne sammenligne tallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, mine tall blir så som så, for jeg bruker først kalkulatoren for å tippet 1RM, og så putter jeg de tallene i Wilks. En ulempe er at man ikke kan skrive inn flere reps enn 10 stk i 1RM-kalkulatoren, for jeg trener bare med 12-15. Så på markløft feks har jeg egentlig 50 kg x 12 reps, men må skrive inn 10. Vel, vel, blir sikkert ikke store forskjellen uansett! Skal prøve på maks 10RM på øvelsene en dag. Har satt beste utgangspunkt i parantes:

Markløft (50 kg x 10): 67 kg 1RM, 73,75 Wilks

Knebøy (30 kg x 10): 40 kg 1RM, 44,03 Wilks

Benkpress med hantler (15 kg x 7): 18 1RM, 19,81 Wilks

Totalt Wilks: 137,59.

Usikker på hvor jeg ligger i vanlig benk nå, men 32,5 kg x 10 er nok ikke urealistisk. I så fall får jeg 43 1RM og 47,33 på Wilks, og total på 165,11. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Hvordan regnet dere ut total? Jeg plusset sammen tallene før jeg la dem inn i kalkulatoren, da ble resultatet et annet enn hvis jeg la samme de 3 ferdigberegnede tallene..

Kalkulatoren beregnet 198.69

Hvis jeg bare legger sammen de beregnede tallene: 225.54

Ganske stor forskjell. Jeg tror, uten å være helt sikker, at man skal legge sammen 1RM-løftene før man legger det inn i kalkulatoren :klø:

edit: :hoho: Eller så kan jeg bare ikke regne! Vet ikke hvordan jeg fikk det til, men hadde tydeligvis skrevet inn helt feil total! Tallet ble akkurat det samme.. 225.54 :rolleyes:

Benkpress: 48.33

Markløft: 102.03

Knebøy: 75.18

Total: 225.54

Jaja.. Kan ikke alltid være geni..

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...