Gå til innhold

Sexyfrodig vs. feit. Eksempler?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Jeg vil anta jeg er ganske lik Triana selv, men visste dere at playboy syns hun har for stor rumpe? Syns den er lekker jeg.

Ja, leste det. Rumpa hennes er kjempelekker, men hun er sikkert megatynn i virkeligheten (vil jeg anta). Fint å ha en type som ser på meg på samme måte ihvertfall. Han synes tydeligvis jeg er knallsexy :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir litt skremt av å se hva enkelte mener er normalt eller frodig. Victoria Beckham er undervektig - det går det ikke en gang an å diskutere. Når det gjelder disse tre, som noen har linket til tidligere, anser jeg de to til høyre som normalvektige (hun i midten er slank og sunn, mens hun til høyre er frodig, uten å være tjukk på noen måte). Hun til venstre, vil jeg tenke er noe undervektig. Det trenger ikke å være noe galt i å være litt tynn, noen er naturlig tynne, og jeg syns det er like slemt å hakke på tynne folk som tykke. Men jeg syns det er skremmende når noen kategoriserer tynne folk som normale, da det skaper urealistiske forventninger til folk flest.

Vel. Av kjendiser, vil jeg si Natalie Portman er slank. Det samme med Cate Blanchett og Gwyneth Paltrow.

Disse ser jeg på som slanke, med litt mer former: Scarlett Johansson, Beyoncé, Kim Kardashian, Katherine Heigl.

Jeg innser, etter å ha søkt litt, at jeg anser folk som slanke (ikke for tynne, ikke for tykke) når de ser sunne ut. Altså de er verken helt skrapa eller har veldig mye "ekstra" rundt magepartiet. Dermed blir nok BMI ikke så viktig for om jeg tenker at noen er lubne. Om folk har litt ekstra rundt rumpe og lår, vil jeg fortsatt kunne si de er slanke, men med litt former.

Litt vanskelig å finne store kjendiser, men Kirsty Alley anser jeg som frodig til venstre her, mens hun ser ganske overvektig ut her.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Nok en gang så tror jeg alfa omega er hvordan fettet er plassert og hvor utrent/trent man er.

Å ha for mye fett som er plassert likt omkring på kroppen så kroppen fortsatt ser velproporsjonert ut er viktigere enn hvor mye fett det er tror jeg. Da ser man automatisk finere/mer sexy ut, enn om man har bælfeite armer og bein og mage som ikke kommer seg innafor klærne og i det hele tatt.

Skrevet

Helt enig med de over, synes det peneste er om man ser sunn og trent ut. Vi er alle forskjellig bygget fra naturens side, men det gjør stor forskjell om man er trent eller ikke uansett størrelse.

Personlig synes jeg Britney fra sine glansdager har en fantastisk perfekt kropp, akkurat passe slank, trent, sunn og proposjonert. :Nikke:

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Vanskeligere å "kategorisere" menn synes jeg. Men here goes

For tynn

Normal *sikle*

Normal2

Godt trent

Liten pondus

Stor pondus

Overvekt

Jeg er velsignet med en mann som er en mellomting mellom normal og godt trent. Han har trent jevnt hele livet, og slipper mye tøy og bøy i en alder av 40 for å se DIGG ut :sikle:. De som er maniske i gymmen i tjueåra ender, dessverre, opp med hengepupper som oftest.

Man får igjen for livsstil når man blir eldre. Den gyldne middelvei gjelder nok som regel med det meste.

Jeg tenner dog på det som er på innsiden, så om mannen hadde hatt tynne armer og pondus så hadde jeg sikkert synes han var lekker allikevel, Men fet og dvask er IKKE lekkert.

Skrevet

blir helt sjokkert over mye her altså! trodde jeg lå i kategorien "sexy formfull" men nå er jeg neimen ikke sikker lenger.. nei da er det bare å trøkke til enda hardere på trening og håpe jeg går av meg en god del cm til.. gud for en hærlig verden!

Skrevet
Litt vanskelig å finne store kjendiser, men Kirsty Alley anser jeg som frodig til venstre her, mens hun ser ganske overvektig ut her.

Ja, så synd at Kirstie Alley har lagt sånn på seg. Hun var jo så flott før. Husker henne spesielt fra serien Nord og sør. Da kom hun som et friskt pust. Personlig skjønner jeg ikke helt at personer som har vært normalt slanke lenge, kan legge på seg så voldsomt mye. Da må de jo ha forandret livsstilen radikalt.

Skrevet
blir helt sjokkert over mye her altså! trodde jeg lå i kategorien "sexy formfull" men nå er jeg neimen ikke sikker lenger.. nei da er det bare å trøkke til enda hardere på trening og håpe jeg går av meg en god del cm til.. gud for en hærlig verden!

Jeg ble sjokket andre veien. 167 og 50 kg ble beskrevet som "knokkelmonster", og det er jo også selvsagt en beskrivelse av seg selv som man gjerne tar med seg med et smil... (jeg er to cm og to kilo tyngre dog).

Det er trist at det enten skal ende med å rakke ned på dem som befinner seg på topp eller bunn av normalen. Selv veier jeg ikke mye men er størrelse 36 likevel, har størrelse C i bryster og har en ok rumpe. Å bli beskrevet som ekstremt tynn og knokkelmonster er ikke kjekkt det heller.

Skrevet

Jeg er sikkert rar jeg da, som synes Marit Bjørgen er flott! Beyonce er guds gave kroppsmessig... Men om jeg skulle ønske for meg selv, så er Marit oppnåelig og pent.

Hugh Jackman som wolverine er deilig. Men han tåler et par kilo "off season" han og. :)

Og så er jeg glad jeg slipper å ende som en link i en slik tråd selv! Huttetu...

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Jeg ble sjokket andre veien. 167 og 50 kg ble beskrevet som "knokkelmonster", og det er jo også selvsagt en beskrivelse av seg selv som man gjerne tar med seg med et smil... (jeg er to cm og to kilo tyngre dog).

Det er trist at det enten skal ende med å rakke ned på dem som befinner seg på topp eller bunn av normalen. Selv veier jeg ikke mye men er størrelse 36 likevel, har størrelse C i bryster og har en ok rumpe. Å bli beskrevet som ekstremt tynn og knokkelmonster er ikke kjekkt det heller.

Jeg mente ikke å kalle selve Triana knokkelmonster, men siktet til at de som faktisk er "knokkelmonstere" kan se formfulle ut på bilder. Triana har dog, med sin høyde og vekt, en BMI på 17 - noe som blir ansett som undervektig. Men - man behøver ikke se sykelig tynn ut allikevel.

Skrevet

Det er ikke noe som heter "sexy formfull". Man vil alltid se bedre ut som slank. Kjenner mange menn som avskriver kvinner så fort de har noen kilo for mange. Vekt er viktig, også for dere kvinner, men det er bare dere som syter over "de harde krava". Det er faktisk ikke noe hokuspokus å være slank. Det handler om å ikke fråtse usunn mat hele dagen og ta seg en hurtig joggetur eller gåtur i ny og ned. men det er tydligvis så "hardt" for noen av dere.

Skrevet
Jeg blir litt skremt av å se hva enkelte mener er normalt eller frodig. Victoria Beckham er undervektig - det går det ikke en gang an å diskutere. Når det gjelder disse tre, som noen har linket til tidligere, anser jeg de to til høyre som normalvektige (hun i midten er slank og sunn, mens hun til høyre er frodig, uten å være tjukk på noen måte). Hun til venstre, vil jeg tenke er noe undervektig. Det trenger ikke å være noe galt i å være litt tynn, noen er naturlig tynne, og jeg syns det er like slemt å hakke på tynne folk som tykke. Men jeg syns det er skremmende når noen kategoriserer tynne folk som normale, da det skaper urealistiske forventninger til folk flest.

Vel. Av kjendiser, vil jeg si Natalie Portman er slank. Det samme med Cate Blanchett og Gwyneth Paltrow.

Disse ser jeg på som slanke, med litt mer former: Scarlett Johansson, Beyoncé, Kim Kardashian, Katherine Heigl.

Jeg innser, etter å ha søkt litt, at jeg anser folk som slanke (ikke for tynne, ikke for tykke) når de ser sunne ut. Altså de er verken helt skrapa eller har veldig mye "ekstra" rundt magepartiet. Dermed blir nok BMI ikke så viktig for om jeg tenker at noen er lubne. Om folk har litt ekstra rundt rumpe og lår, vil jeg fortsatt kunne si de er slanke, men med litt former.

Hun til høyre ikke tjukk på noen måte du liksom. Hun er faktisk ganske tjukk ja. Du lar deg bare lure av at de har redigert vekk fettvalkene hennes. Med klær på hadde hun sett tjukk ut, og hun er også det. Hun er veldig lang, likevel har hun ikke timeglassform for 5 øre. Da sier det seg selv at hun er veldig tjukk faktisk. Skal mye til for å ødelegge en slank figur med en så lang kropp

Skrevet
Vera Vinge har himla god smak i damer :cool:

Ikke sant? :lur:

Jeg er enig i at hun har flott kropp. Jeg syns i det hele tatt at forskjellige typer damekropper kan være fine å se på, fra lett skranglete til mer frodige til mer muskuløse.

(Og så bør jeg kanskje legge til at jeg er lykkelig gift med en mann, altså. :fnise:)

Skrevet
Det er ikke noe som heter "sexy formfull". Man vil alltid se bedre ut som slank. Kjenner mange menn som avskriver kvinner så fort de har noen kilo for mange. Vekt er viktig, også for dere kvinner, men det er bare dere som syter over "de harde krava". Det er faktisk ikke noe hokuspokus å være slank. Det handler om å ikke fråtse usunn mat hele dagen og ta seg en hurtig joggetur eller gåtur i ny og ned. men det er tydligvis så "hardt" for noen av dere.

haha unnskyld meg? hva vet du om mat og treningsvanene mine da? trent siden jeg var liten jentunge og trener minst 3 dager i uka nå! i tillegg til det spiser jeg faktisk veldig bra! om mye av vekt har med gener å gjøre. så det der var bare tragisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...