pittie Skrevet 7. november 2009 #61 Skrevet 7. november 2009 på meget slanke og ekstremt tynne kvinner går lårene innover. hennes går utover. syns hun er normal. hver sin smak. ok? Det kommer jo helt ann på lårmuskulatur.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #62 Skrevet 7. november 2009 på meget slanke og ekstremt tynne kvinner går lårene innover. hennes går utover. syns hun er normal. hver sin smak. ok? Du må gjerne si at du synes hun er fin, men hun er ikke normal. Det finnes standarder som definerer normalen, og vekten hennes vil bli definert som dårlig helse. Hun blir innhul over knærne mellom muskelsenene, det er på ingen måte normalt. Victoria Beckham ser ut som hun har anorexi. Friske kan være veldig slanke, men hun er over streken. Jeg er lege og ser mange kropper.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #63 Skrevet 8. november 2009 Nuvel. Trang og heftig er da i et klart mindretall her på tråden. Og etter egen erfaring, i et ekstremt mindretall i den virkelige verden. Det som bekymrer meg med de forskrudde ideene vedkommende forfekter er at T&H bidrar til å ødelegge for oss Menn. Jeg er drit lei ev at homofile moteskapere skal definere hva som er en sexy kvinne. De har ikke peiling! På samme måte som T&H er like ute og seiler...
aluminium Skrevet 8. november 2009 #64 Skrevet 8. november 2009 (endret) Hva vil de bedrevitende definere hun her som da? http://bildr.no/view/521842 Jeg er litt enig i at motehusene skaper en viss trend med ultratynne jenter, men det skal også sies at jeg synes denne tråden er litt for overdreven. Mange av de som blir linket til som normale her, vil jeg kalle lubne. Uansett, hver sin smak... Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 8. november 2009 av aluminium
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #65 Skrevet 8. november 2009 (endret) Hva vil de bedrevitende definere hun her som da? http://bildr.no/view/521842]http://bildr.no/thumb/521842.jpeg (klikkbart) Normal, ikke "slank" ikke på noen måte frodig heller. Overkroppen er kanskje slank, underkorppen er helt normal. Pent med lår og rumpe! Sitat endret. Skya (mod) Endret 8. november 2009 av Skya
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2009 #66 Skrevet 8. november 2009 (endret) Hva vil de bedrevitende definere hun her som da? http://bildr.no/view/521842]http://bildr.no/thumb/521842.jpeg (klikkbart) Jeg er litt enig i at motehusene skaper en viss trend med ultratynne jenter, men det skal også sies at jeg synes denne tråden er litt for overdreven. Mange av de som blir linket til som normale her, vil jeg kalle lubne. Uansett, hver sin smak... En er ingen bedreviter fordi om man kan se at et menneske med BMI under 20 er et beinrangel. Personen på bildet i linken der, er veldig slank. Sitat endret. Skya (mod) Endret 8. november 2009 av Skya
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2009 #67 Skrevet 8. november 2009 Jeg må si jeg blir skremt over tankegangen til en del brukere her. Og jeg tror at et par av dere, kunne trenge samtaler med psykolog. Det er helt tydelig at dere har enten spiseforstyrrelser, forvrengt kroppsbilde, eller aller helst begge deler. Jeg er ingen bedreviter, som noen over her kaller det. Men når man mener at Victoria Beckham kunne tåle å gå ned noen kilo, har man ikke et helt greit syn på kropp og vekt.
Gjest trang og heftig Skrevet 8. november 2009 #68 Skrevet 8. november 2009 Nuvel. Trang og heftig er da i et klart mindretall her på tråden. Og etter egen erfaring, i et ekstremt mindretall i den virkelige verden. Det som bekymrer meg med de forskrudde ideene vedkommende forfekter er at T&H bidrar til å ødelegge for oss Menn. Jeg er drit lei ev at homofile moteskapere skal definere hva som er en sexy kvinne. De har ikke peiling! På samme måte som T&H er like ute og seiler... Blir du overbevist av det jeg sier? Det sier litt om at du kanskje ikke er så sterk i troen? Eller kanskje provosert?
Gjest trang og heftig Skrevet 8. november 2009 #69 Skrevet 8. november 2009 Du må gjerne si at du synes hun er fin, men hun er ikke normal. Det finnes standarder som definerer normalen, og vekten hennes vil bli definert som dårlig helse. Hun blir innhul over knærne mellom muskelsenene, det er på ingen måte normalt. Victoria Beckham ser ut som hun har anorexi. Friske kan være veldig slanke, men hun er over streken. Jeg er lege og ser mange kropper. At hun i det hele tatt klarer å bli gravid, altså å produsere barn, så tilsier jo det at det ikke er noen hormonforstyrrelser ute og går, min kjære doktor.
Gjest trang og heftig Skrevet 8. november 2009 #70 Skrevet 8. november 2009 Jeg er litt enig i at motehusene skaper en viss trend med ultratynne jenter, men det skal også sies at jeg synes denne tråden er litt for overdreven. Mange av de som blir linket til som normale her, vil jeg kalle lubne. Uansett, hver sin smak... Helt enig!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #71 Skrevet 8. november 2009 En er ingen bedreviter fordi om man kan se at et menneske med BMI under 20 er et beinrangel. Personen på bildet i linken der, er veldig slank. Den jenta der har ikke BMI på under 20, med mindre hun er veldig lav. Jeg har BMI på 20 og jenta på bildet er litt større enn meg. En pen jente, med fin kropp. Helt innen normalen.
pittie Skrevet 8. november 2009 #72 Skrevet 8. november 2009 Om man skal tro på http://www.celeb-height-weight.psyphil.com så veier fru Beckham 47-52kg og er 167.6 høy. Om man tar høyeste vekttall så blir det en BMI på 18, noe som er undervektig.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #73 Skrevet 8. november 2009 (endret) Igjen, hvor forbanna vanskelig er det å SLETTE innlegg som modereres? Jeg vil for pokker ikke ha på meg ting jeg ikke har skrevet!!! Endret 8. november 2009 av brutal_mann
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #74 Skrevet 8. november 2009 (endret) Igjen, hvor forbanna vanskelig er det å SLETTE innlegg som modereres? Jegt vil for pokker ikke ha på meg ting jeg ikke har skrevet!!! Endret 8. november 2009 av brutal_mann
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. november 2009 #75 Skrevet 8. november 2009 Ekstremt tynn. Normal/slank. Hun i midten er frodig, hun til høyre er formfull på grensen til tykk. Hvordan i alle dager kan du si at hun i midten er frodig? Hun er jo syltynn!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #76 Skrevet 8. november 2009 Om man skal tro på http://www.celeb-height-weight.psyphil.com så veier fru Beckham 47-52kg og er 167.6 høy. Om man tar høyeste vekttall så blir det en BMI på 18, noe som er undervektig. Hun må ha en vekt på det laveste av det du sier her, eller mindre. Jeg veier 51 kilo og er 165 cm. Jeg ser på ingen måte ut som henne, har til og med litt ekstra fett her og der. Jeg er også spinkel og liten, slik som henne så jeg er et ok sammenligningsgrunnlag tenker jeg. På hennes laveste vil jeg tro at hun har veid rundt 43 kilo.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #77 Skrevet 8. november 2009 (endret) . Endret 8. november 2009 av brutal_mann
Snasen Skrevet 8. november 2009 #78 Skrevet 8. november 2009 (endret) Hvordan i alle dager kan du si at hun i midten er frodig? Hun er jo syltynn! Syltynn er hun ikke, men helt vanlig/normal (litt "pluggete" lår men det får gå). Ikke frodig. Endret 8. november 2009 av Snasen
Snasen Skrevet 8. november 2009 #79 Skrevet 8. november 2009 (endret) Om man skal tro på http://www.celeb-height-weight.psyphil.com så veier fru Beckham 47-52kg og er 167.6 høy. Om man tar høyeste vekttall så blir det en BMI på 18, noe som er undervektig. Jeg syns Victoria Beckham akkurat er på grensen, hvorav hun er for tynn. Uansett så hadde jeg trodd at denne BMI'en hadde utgått snart... For en tråd forresten. Lite som har forandret seg her. Endret 8. november 2009 av Snasen
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #80 Skrevet 8. november 2009 Her ser man kor skrudd enkelte`s tankegang/smak er....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå