Gå til innhold

Sexyfrodig vs. feit. Eksempler?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Selv syns jeg størrelsene i klesbutikkene er ganske respektive.

Og hva legger du i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva legger du i det?

At dersom man ikke får kommet seg ned i størrelsene i butikkene så får man slanke seg til det.

Skrevet

Spørs jo helt hvilke butikk man går i det da. BikBok sine klær har jeg ikke kommet meg inn i siden jeg var 14-15, og zizzi sine klær er jo kanskje for stort?

Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet
At dersom man ikke får kommet seg ned i størrelsene i butikkene så får man slanke seg til det.

Da vil jeg spørre, Hvorfor?

Synes det er ett altfor stort "press" om at skal man være lykkelig å glad, så må vekta ned. Jeg er selv 167 høy og ligger på rundt 86 kg. Kan vel si jeg er kompakt og bygget litt ut i sidene, men er da glad å lykkelig for det.. Greit, jeg kommer ikke inn i str 36 i bukse, men det har ikke noe å si..

Så lenge jeg selv og kjæresten min liker formene, så hurra for dem ;)

Synes Marilyn Monroe var en fantastisk flott kvinne! Skulle hatt flere forbilder å kjente med hennes former, istede for de sylfidene mange strever med å etterligne.

Av de jentene som er blitt avbildet her, vil jeg si at de som var "lubben" og "litt i overkant lubben" var de flotteste. :)

Skrevet
Det er jeg neimen ikke sikker på, altså ... JEG synes begge de er flotte, men jeg mistenker vel egentlig at det er mange menn som ville tenkt "for mye" om henne.

Eller tar jeg feil?

Mine kjærester ville kalt siste damen fet, men de er typen som foretrekker damer uten ett kg for mye. Ikke anorektiske, altså, men ingen antydning til overvekt.

Jeg synes den overvektige damen er en pen overvektig dame, men at hun ville være enda penere uten overvekten.

Skrevet

Frodige damer kan ofte se yngre ut enn de er, fordi linjene i ansiktet jevner seg ut, mens veldig tynne mennesker ofte kan se eldre ut pga at linjene blir mer framtredne. Men det viktigste er å være fornøyd med seg selv. Min drømmekropp er noe Kate Winslet-aktig, når hun ikke var på sitt tynneste.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg ser ca sånn ut i kroppen:

http://i29.tinypic.com/23w1gew.jpg

Og JA, jeg har draget på gutta! Ikke alle liker syltynne jenter. Oser du sex, er du sexy, selv om du ikke veier 40 kg.

SAAAAAAAAAAATAN.

Jeg måtte dra den av når jeg så det bilde. Jeg bryr meg ikke så mye om frontpartiet, men fra midjen og ned er hun fitte deilig. :sengekos:

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)
Inspirert av tråden "tabu å tenne på store damer?".

Jeg mistenker at vi legger veldig ulike ting bak når vi kaller noen "store", "formfulle", "frodige", "lubne" osv. Noen skriver f.eks at de synes jenter "med former" er kjempesexy, og mener noe sånt som dette , mens andre tenker at jepp, former er sexy, men da mener noe sånt som dette .

Så, gutter og jenter. Hva med å poste noen eksempler på "formfulle" damer, "tykke" damer (spesielt denne er interessant. Hvordan ser en kvinne du ville kalt tykk ut i DITT hode?), "slanke" damer osv.?

Ekstremt tynn.

Slank/Normal.

Frodig.

Formfull.

Stor og frodig og formfull.

Feit/tjukk.

Ekstremt Overvektig A.

Ekstremt overvektig B.

Endret av Syrin_Ulven
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Enig til og med frodig, men de formfull er over fedmegrensen, og frodig og formfull godt fet til sykelig fet, og resten sykelig fete. Når man er så fet at det er en virkelig helserisiko, er det visuelle underordnet.

Ja, men eg ville ikkje kalt den eg har satt som "formfull" som tjukk selv om ho er litt over fedmegrensen. Og eg kalte linken etter som "Stor frodig formfull", så stor er hun men de siste er verre og de regner eg som virkelig tjukke/sykt overvektige så derfor ville eg ikkje direkte kalle hun tjukk.

Skrevet
Gjest trang og heftig i senga-
Skrevet

ts. hun du viser bilde av er feit. ikke frodig!!

Skrevet
Ja, men eg ville ikkje kalt den eg har satt som "formfull" som tjukk selv om ho er litt over fedmegrensen. Og eg kalte linken etter som "Stor frodig formfull", så stor er hun men de siste er verre og de regner eg som virkelig tjukke/sykt overvektige så derfor ville eg ikkje direkte kalle hun tjukk.

Hvordan kan man ikke være tykk når man er fet?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Altså, kelly osbourne er tykk. det samme med hun og alle de andre etter kelly osbourne.

tykke og feite hele gjengen. utenom første da.

Ja, du syns vel dame nr 1 hadde drømmekroppen du :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...