Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #41 Skrevet 7. november 2009 Nei. det finnes en mellomting. den første er for tynn. Normal/slank i mine øyne. Formfull og grensen til litt frodig. enig med deg
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #42 Skrevet 7. november 2009 Hvis du mener Victoria Beckham er normalt slank, har du et forvrengt bilde av kropp og vekt, mener jeg. Hun er jo et beinrangel.
korean89 Skrevet 7. november 2009 #43 Skrevet 7. november 2009 Hvis du mener Victoria Beckham er normalt slank, har du et forvrengt bilde av kropp og vekt, mener jeg. Hun er jo et beinrangel. enig med henne!
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #44 Skrevet 7. november 2009 Hvis du mener Victoria Beckham er normalt slank, har du et forvrengt bilde av kropp og vekt, mener jeg. Hun er jo et beinrangel. enig med henne! Har et helt fint bilde på kropp og vekt! Syns VB er normalt slank. Synd mange peser henne sånn for vekten. Ikke for å høres ekkel ut men tror mange som kaller henne et beinrangel kanskje har litt for mye å ta av? *digresjon*
pittie Skrevet 7. november 2009 #45 Skrevet 7. november 2009 (endret) Liker ikke å kategorisere kropper, men her er ca liste. Liker best normal og frodig jeg. Sykehus materiale Litt for tynn Slank Normal med former Normal med former 2 Frodig Litt frodigere Overvekt (gul og svart) Syklig overvekt Finnes ikke ord.. Endret 7. november 2009 av pittie
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #46 Skrevet 7. november 2009 Apropo beyonce. Dama er jo på grensen til å kunne bli kategorisert som tykk.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #47 Skrevet 7. november 2009 Har et helt fint bilde på kropp og vekt! Syns VB er normalt slank. Synd mange peser henne sånn for vekten. Ikke for å høres ekkel ut men tror mange som kaller henne et beinrangel kanskje har litt for mye å ta av? *digresjon* Tror jeg og, angrep er beste forsvar hetes det
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #48 Skrevet 7. november 2009 Tror jeg og, angrep er beste forsvar hetes det Jepp.
Gjest megvel Skrevet 7. november 2009 #49 Skrevet 7. november 2009 Liker ikke å kategorisere kropper, men her er ca liste. Liker best normal og frodig jeg. Sykehus materiale Litt for tynn Slank Normal med former Normal med former 2 Frodig Litt frodigere Overvekt (gul og svart) Syklig overvekt Finnes ikke ord.. Helt enig med deg!
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #50 Skrevet 7. november 2009 Takker kvinnene for linkr til heftige damer! Noterer at "trang og heftig" har et forvaklet syn på hva som er en sunn kropp. Anbefaler seriøst behandling. Forøvrig, hadde Mia Gundersen holdt kjeft så hadde du hatt min drømmekvinne der. Herregud for en snadder kropp den dama har!
kisskissbangbang Skrevet 7. november 2009 Forfatter #51 Skrevet 7. november 2009 Ekstremt tynn. Normal/slank. Hun i midten er frodig, hun til høyre er formfull på grensen til tykk. Tykk. Tykk2 Bælfeit (og umenneskelig) Er hun i midta på det tredje bildet frodig?
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #52 Skrevet 7. november 2009 Er hun i midta på det tredje bildet frodig? Nei, hun er på minstemålet.
Gjest GjestG Skrevet 7. november 2009 #53 Skrevet 7. november 2009 Takker kvinnene for linkr til heftige damer! Noterer at "trang og heftig" har et forvaklet syn på hva som er en sunn kropp. Anbefaler seriøst behandling.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #55 Skrevet 7. november 2009 Normal/slank. Victoria Beckham er ikke normal, hun er undervektig. Bare se bena hennes, spesielt rundt knærne, det er ikke noe underhudsfett. Og brystene er bare silikon. Jeg har BMI under tyve selv, og ville aldri byttet kropp med henne.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #56 Skrevet 7. november 2009 Takker kvinnene for linkr til heftige damer! Noterer at "trang og heftig" har et forvaklet syn på hva som er en sunn kropp. Anbefaler seriøst behandling. Forøvrig, hadde Mia Gundersen holdt kjeft så hadde du hatt min drømmekvinne der. Herregud for en snadder kropp den dama har! Takk Og jeg noterer meg at jeg er en plass mellom slank og frodig. Til gjest trang og heftig så vil jeg bare si at jeg har ikke noe behov for å gå i forsvar. Jeg har en kropp med former, er trygg på meg selv og nyter deilig sex med kjæresten min uten noen form for hemninger i forhold til at jeg har noen kilo mer enn "idealet". Og jeg står fortsatt på at Victoria B. er et beinrangel. Så får du mene det motsatte.
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #57 Skrevet 7. november 2009 Takker kvinnene for linkr til heftige damer! Noterer at "trang og heftig" har et forvaklet syn på hva som er en sunn kropp. Anbefaler seriøst behandling. Forøvrig, hadde Mia Gundersen holdt kjeft så hadde du hatt min drømmekvinne der. Herregud for en snadder kropp den dama har! Takk det samme. Du sitter bokstavelig talt og sikler på en hvalross.
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #58 Skrevet 7. november 2009 Takk Og jeg noterer meg at jeg er en plass mellom slank og frodig. Til gjest trang og heftig så vil jeg bare si at jeg har ikke noe behov for å gå i forsvar. Jeg har en kropp med former, er trygg på meg selv og nyter deilig sex med kjæresten min uten noen form for hemninger i forhold til at jeg har noen kilo mer enn "idealet". Og jeg står fortsatt på at Victoria B. er et beinrangel. Så får du mene det motsatte. Så klart. mèn hva du vil.
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #59 Skrevet 7. november 2009 Victoria Beckham er ikke normal, hun er undervektig. Bare se bena hennes, spesielt rundt knærne, det er ikke noe underhudsfett. Og brystene er bare silikon. Jeg har BMI under tyve selv, og ville aldri byttet kropp med henne. på meget slanke og ekstremt tynne kvinner går lårene innover. hennes går utover. syns hun er normal. hver sin smak. ok?
Gjest trang og heftig Skrevet 7. november 2009 #60 Skrevet 7. november 2009 Er hun i midta på det tredje bildet frodig? vanskelig å si om hun er formfull eller frodig. skjønner ikke helt forskjellen. kan noen forklare? :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå