Gå til innhold

Sexyfrodig vs. feit. Eksempler?

Fremhevede innlegg

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Riktige klær (og spanx) kan gjøre underverker for figuren!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du vet vel at det er samme dama du har under "frodig" og "lubben"?

Hehe.. Joda, er ikke så blond.. :fnise: Poenget er at jeg synes hun ser bedre ut på det første bildet (tatt i år forøvrig, det andre bildet er 7 år gammelt, tipper det er minst 10 kg forskjell), altså sunnere. Og det var kroppsformen vi var ute etter her var det ikke? På samme måte som at selv om det øverste bildet av Angelina Jolie ser helt j¤"#%g ut, så så jo dama killer ut i Tomb Raider-filmen. Så folk kan forandre seg. :jepp:

Selv har jeg forøvrig kropp som Beyonce, med høyde-vekt-ratio som America på det "fine" bildet, så jeg er fornøyd! :nisseblunk:

Endret av MarilynM
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ok, jeg gir meg ;) Men jeg hadde tatt henne glatt om jeg var gutt for å si det slik!

Skrevet
Ok, jeg gir meg ;) Men jeg hadde tatt henne glatt om jeg var gutt for å si det slik!

Hehe.. Jeg hadde tatt henne uansett. :fnise:

Skrevet (endret)
Lubben (A little bit to much) :filer:

http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/up...underwear-2.jpg

(Hun har nok gått ned litt siden 2002..)

Jeg er tydeligvis den eneste her inne som faktisk synes hun var flott selv da hun veide mer hun gjør i dag. Synes ikke det er for mye, men det er nå meg da.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

tror også jeg kan plasseres inn der. Ikke så stor som frodig og formfull (som i min verden egentlig er feit), men heller ikke like liten som normal. Har ting plassert litt andreledes, har timeglass, hofter, rumpe og pupper, men også litt mage :S

Skrevet
Skrevet
Det er det jeg vil kalle frodig, og det er sexy. Stort mer enn det der så blir det 'feit'. Det er ikke det at jeg ikke kan se noe sexy i enkelte damer som veier mer enn det, men med en gang jeg husker på at grunnen til at dama er overvektig er at hun lever og spiser som en gris uten selvkontroll, mister hun hele sjarmen.

Ja, det er adskillig mer sjarmerende med sånne velkontrollerte kaloritellere som alltid ser stram ut i maska! :fnise:

Utifra rangeringene her er jeg et sted mellom frodig/formfull og feit, og trives faktisk med det. Ikke spiser jeg som en gris og ikke har jeg totalt mangel på selvkontroll. Jeg har god selvtillit, mange venner og en kjæreste som elsker formene mine. Spesielt rumpa ifølge han selv :) Jeg har heller ingen problemer med å finne klær som passer på vanlige butikker (bruker ca 44/46) og stortrives med den kroppen jeg har nå.

Jeg tolererer også at smaken er som baken, så at noen synes jeg er bælfeit må de bare synes. Jeg mener at hovedsaken er at man prøver å leve sunt og holde seg frisk både fysisk og psykisk, og at man innser at vi er forskjellig. Noen strever med å legge på seg og noen strever med å ta av noen kilo. Og noen er midt i mellom. Det begynner å høres ut som en klisje, men jeg sier det likevel: man skal være stolt av den man er og den kroppen man har. Så lenge man ikke er sykelig tynn eller tykk, sånn at det går utover helsa, er det vel revnende likegyldig hva andre synes. Eller egentlig kan folk holde kjeft om man er sykelig tynn eller tykk også. De det gjelder vet om det og trenger ikke frekke kommentarer. Skal det gjøres noe med saken må de velge å gjøre noe med det selv, og ofte i samarbeid med en lege/psykolog.

Skrevet

Ifølge Mysticgirl sin rangering er jeg litt på slank. Kanskje litt tynnere. :opplyser:

Skrevet
Ja, det er adskillig mer sjarmerende med sånne velkontrollerte kaloritellere som alltid ser stram ut i maska! :fnise:

Utifra rangeringene her er jeg et sted mellom frodig/formfull og feit, og trives faktisk med det. Ikke spiser jeg som en gris og ikke har jeg totalt mangel på selvkontroll. Jeg har god selvtillit, mange venner og en kjæreste som elsker formene mine. Spesielt rumpa ifølge han selv :) Jeg har heller ingen problemer med å finne klær som passer på vanlige butikker (bruker ca 44/46) og stortrives med den kroppen jeg har nå.

Jeg tolererer også at smaken er som baken, så at noen synes jeg er bælfeit må de bare synes. Jeg mener at hovedsaken er at man prøver å leve sunt og holde seg frisk både fysisk og psykisk, og at man innser at vi er forskjellig. Noen strever med å legge på seg og noen strever med å ta av noen kilo. Og noen er midt i mellom. Det begynner å høres ut som en klisje, men jeg sier det likevel: man skal være stolt av den man er og den kroppen man har. Så lenge man ikke er sykelig tynn eller tykk, sånn at det går utover helsa, er det vel revnende likegyldig hva andre synes. Eller egentlig kan folk holde kjeft om man er sykelig tynn eller tykk også. De det gjelder vet om det og trenger ikke frekke kommentarer. Skal det gjøres noe med saken må de velge å gjøre noe med det selv, og ofte i samarbeid med en lege/psykolog.

Så man må telle kalorier for å ha en normalt veltrent kropp? Jeg beklager, men med mindre man har en eller annen sykdom holder det bare ikke å si sånt. Det høres ut som noe man kunne forventet fra en bitter og overvektig person. Hvis man spiser helt normal mat uten junkfood, godteri og cola, og trener jevnlig eller bare er godt fysisk aktiv ender du opp godt under lubben kategoriet. En med din størrelse har en usunn livsstil. Om du ikke vil kalle det å spise som en gris så er det greit for meg, men den er fortsatt usunn og helseskadelig. Greit nok om du har selvkontroll og bare velger å spise sånn(du kunne ha blitt 'beinrangel' du også, men du bare velger å la være!). Flott for deg. Er det sant så er jo det flott, men ikke snakk dritt om dem som faktisk gjør en innsats for å leve et sunt liv.

Alt posten min pekte på var hvordan jeg reagerer på feite mennesker. Det ville ikke falt meg inn å mobbe eller prøve å tvinge noen til å forandre seg, selv om jeg ville satt pris på at dere betalte deres egen regning når hjerte- og karsykdommene innhentet dere.

Skrevet
Så man må telle kalorier for å ha en normalt veltrent kropp? Jeg beklager, men med mindre man har en eller annen sykdom holder det bare ikke å si sånt. Det høres ut som noe man kunne forventet fra en bitter og overvektig person. Hvis man spiser helt normal mat uten junkfood, godteri og cola, og trener jevnlig eller bare er godt fysisk aktiv ender du opp godt under lubben kategoriet. En med din størrelse har en usunn livsstil. Om du ikke vil kalle det å spise som en gris så er det greit for meg, men den er fortsatt usunn og helseskadelig. Greit nok om du har selvkontroll og bare velger å spise sånn(du kunne ha blitt 'beinrangel' du også, men du bare velger å la være!). Flott for deg. Er det sant så er jo det flott, men ikke snakk dritt om dem som faktisk gjør en innsats for å leve et sunt liv.

Alt posten min pekte på var hvordan jeg reagerer på feite mennesker. Det ville ikke falt meg inn å mobbe eller prøve å tvinge noen til å forandre seg, selv om jeg ville satt pris på at dere betalte deres egen regning når hjerte- og karsykdommene innhentet dere.

Jøss så sinna du er. For å forklare det du tydeligvis ikke forsto; å påstå at alle store damer er matgriser totalt uten selvkontroll er i samme sneversynte kategori som å si at alle med slank kropp er hysteriske kaloritellere. Jeg satte bare rett og slett ting på spissen. Og så sa jeg også at alle kropper (inkludert kropper som din og andre slanke eller tynne kropper) har sin egen sjarm og verdi, men det overså du visst også. Jeg foreslår at du roer deg ned og leser innlegget mitt på nytt uten sinnabrillene på. Det er nok ikke jeg som virker mest bitter her nei... :)

...Og så er jeg jo temmelig imponert over ditt skråsikre innspill om at jeg har en usunn livsstil og er overvektig. Utrolig hvor mye du kan tolke ut av bare en klesstørrelse når du ikke en gang vet hvor høy jeg er, og langt mindre vet hva jeg spiser og hvor mye. Virkelig imponerende! :fnise:

Skrevet
Jeg ser ut som henne i kroppen

Noen ville kanskje kalle deg for alt for tynn, men i mine øyne er det helt perfekt. Man må også tenke på at hun på bildet kun er en 90-modell, så hun er jo faktisk ikke eldre enn 18/19 år...

Skrevet

finns ikke noen som er sexy og samtidig frodig. Skjerp dere jenter og slutt å lev i en fantasiverden. Halley Barrey kropp er det eneste som gjelder

Skrevet

Mhm, og Halley Barrey er hvem?

Halle Berry du mener? Hun vil mange kategorisere som frodig, snarere enn tynn. Fordi hun har kvinnelige kurver.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jøss, sa mannen min da han så det bildet, det der kunne vært deg det.

Om noen her inne mener jeg er grisefeit... OK.

Da har dere noe å snakke om.

:fnise:

Jeg og er vel i den kategorien, så da er vi to å snakke om :)

Skrevet
Har et helt fint bilde på kropp og vekt!

Syns VB er normalt slank. Synd mange peser henne sånn for vekten. Ikke for å høres ekkel ut men tror mange som kaller henne et beinrangel kanskje har litt for mye å ta av? *digresjon*

Så du tror at alle som VB er for tynn mener det fordi de har et kompleks? Litt av en hersketeknikk....

Dama ser ut som en nevrotisk kontrolfreak i mine øyne og var helt klart flottere før hun ble så mager.

Skrevet

Linken til ?? med ordinndeling: http://bildr.no/view/539830

Synes curvy og chubby var finest. Men flabby som skla være i midten var... annerledes bare! Men curvy var jo tynn, men pupper!

Idag er jeg chubby+, hehe! Men ønsker, er på vei til, curvy, men om jeg får så flat mage spørs vel.

Ifølge mysticgirl så er jeg slank!! Eller slank pluss da.

http://mariaanker.blogg.no/images/449707-1...560448-n400.jpg

Men mye kommer jo ann på sittestilling, klær, posering, om det buler her og der eller er bare flott!

Og den som mysticgirl kaller frodig og formfull er jo temmelig mye større enn "slank". En annen fotografering/klær ville kanskje gjort seg.

http://www.foxyroxxie.com/newsite/samples/sample_%20(8).jpg

Jeg er definitivt mellom disse to! Overvektig men ikke FEIT.

Flott og frodig og ikke feit: http://thejaywrites.files.wordpress.com/20...plus-size-1.jpg

Selv om denne dama er flott, så ønsker jeg selv å være tynnere. Skal ikke nekte for det...

Drømmekropp: Ikke for stor rumpe og lår, men pupper..

Betty Page: http://images.darkhorse.com/covers/300/11/11636.jpg

Pinup (tegnet..): http://media.photobucket.com/image/pinups/...OS/pinups-1.jpg

Bakerste litt for tynne armer: http://image.sporttruck.com/f/9149867/0802...s+the_girls.jpg

Skrevet
Så du tror at alle som VB er for tynn mener det fordi de har et kompleks? Litt av en hersketeknikk....

Dama ser ut som en nevrotisk kontrolfreak i mine øyne og var helt klart flottere før hun ble så mager.

VB er kanskje litt for tynn,men det er mange kjendisdamer som er like tynn som henne, blandt annet Angelina Jolie. I media er det noen som får gjennomgå mer - (mye mer!) enn andre.

Gjest Bianca26
Skrevet
VB er kanskje litt for tynn,men det er mange kjendisdamer som er like tynn som henne, blandt annet Angelina Jolie. I media er det noen som får gjennomgå mer - (mye mer!) enn andre.

ja apropos angelina jolie. Hva har skjedd med henne? Hun var ikke så tynn før. Da hadde hun jo skikkelige former før jo. Hun var jo dødshott

Skrevet

Enig i det. Tror VB får "gjennomgå" fordi hun ser så utrolig sur og nevrotisk ut hele tiden. Kanskje de magre kjendisdamene som smiler og ser glade ut virker mindre sykelige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...