Gjest Skya Skrevet 30. november 2009 #141 Del Skrevet 30. november 2009 I dag!! A1: Chins, underhånd 2 reps uten strikk 5 reps med rød strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 30. november 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 30. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. november 2009 #143 Del Skrevet 30. november 2009 Nei, ikke kall venninna mi for pingle! Anaerobt er ikke for pyser!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 1. desember 2009 #145 Del Skrevet 1. desember 2009 Åååå, 2 chins uten strikk! Misunnelig! Jeg klarer ikke en engang, har ikke testa chins med strikk heller da, trur ikke de har det på mitt studio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 1. desember 2009 Åååå, 2 chins uten strikk! Misunnelig! Jeg klarer ikke en engang, har ikke testa chins med strikk heller da, trur ikke de har det på mitt studio. Jeg kjøpte det selv, jeg, de har ikke skikkelig strikk på mitt senter heller. Jeg synes strikk-assistanse er bedre enn de assistanse-stativene. Evt kan du begynne med http://www.youtube.com/watch?v=Opr72q6NKTc, det er også en variant! Du klarer sikkert et par underhånschins ganske kjapt, det er enklere enn overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 1. desember 2009 #147 Del Skrevet 1. desember 2009 Du klarer sikkert et par underhånschins ganske kjapt, det er enklere enn overhånd Hvor bredt grep kjører du når du tar underhåndschins? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvor bredt grep kjører du når du tar underhåndschins? Ca 20 cm mellom, tenker jeg.. det varierer litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 1. desember 2009 Dagens trenings: A1: Floor press m stang 37,5 kg, 3 reps A2: YTWL 4 sett, 5 reps B1: Chins overhånd, rød strikk, iso hold 5 sek 4 sett, 4 reps Kanskje ikke alle på slutten var helt godkjente... Kanskje ikke helt 5 sek, heller... kanskje... B2: Push ups m rød strikk 4 reps 3 reps 3 reps 2 reps C1: Sittende roing bredt grep 25 kg, 4 sett, 12 reps C2: Face pulls 7,5 kg, 12 reps 10 kg, 3 sett, 12 reps C3: EZ-curls 18,5 kg, 4 sett, 8 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 1. desember 2009 #150 Del Skrevet 1. desember 2009 A1: Floor press m stang 37,5 kg, 3 reps Hm, kanskje jeg må prøve meg på floorpress snart. Det er kanskje et dumt spørsmål (denne øvelsen har jeg null kjennskap til), men er det lettere eller tyngre enn vanlig benk? Jeg vil jo tro at det er lettere siden man ikke går så langt ned, men det begynner vel å bli småtungt på 37,5 kilo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 1. desember 2009 Hm, kanskje jeg må prøve meg på floorpress snart. Det er kanskje et dumt spørsmål (denne øvelsen har jeg null kjennskap til), men er det lettere eller tyngre enn vanlig benk? Jeg vil jo tro at det er lettere siden man ikke går så langt ned, men det begynner vel å bli småtungt på 37,5 kilo? Den er en veldig god støtteøvelse til benk. Jeg kjører ikke benk nå, har stagnert, og gjør dermed alternative øvelser. Den tar mye på triceps, som man selvsagt har god bruk for i benk. (Og mye annet ) Pga stoppen i gulvet, er den ikke sååå tung, men tung nok. Min 1RM i benk er på 40 kg, og 3 reps med 37,5 føltes ufattelig lett. Nesten så jeg ville sjekke hvordan ståa i benk var nå, men jeg holdt meg i skinnet... Tålmodiget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildlily Skrevet 1. desember 2009 #152 Del Skrevet 1. desember 2009 Må teste de chinsa der i morgen jeg. Se om jeg finner en stol eller noe på treningssenteret. :D Har lyst å slite ut de musklene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 1. desember 2009 Må teste de chinsa der i morgen jeg. Se om jeg finner en stol eller noe på treningssenteret. :D Har lyst å slite ut de musklene litt. Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. desember 2009 #154 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan tar du pushups m/strikk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. desember 2009 #155 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan tar du pushups m/strikk? :klø: Det lurer jeg også på. Og hvordan gjennomfører du floorpressen nå da? 37,5 kg er jo knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan tar du pushups m/strikk? :klø: Jeg "kler på meg" strikken, sånn at den går fra hånd til hånd over ryggen. Dermed blir det ekstra tungt å ta pushups. Med rød strikk er det ganske heftig Og hvordan gjennomfører du floorpressen nå da? 37,5 kg er jo knallbra! Ligger der bare... :gjeiper: Jeg fikk noen til å løfte for meg i dag og. Men nå ville jeg også ha en spotter, så å løfte fra to benker var ikke aktuelt uansett. Men det var jo så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 3. desember 2009 A1: Eksplosive markløft, 60% av 1RM 50 kg, 6 sett, 3 reps A2: Ettbens glute bridge 4 sett, 8 per bein B: Bulgarsk utfall med f ben på step RP-sett, 9+9 kg, 10+5+3+3 reps C1: Nordic hamstrings, kun eksentrisk, strak kropp 5 sett, 15 reps Vanskelig å ha strak kropp på slutten av hvert sett... C2: Planke 4 sett, 30 sek C3: Goblet squat 18 kg, 5 sett, 15 reps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. desember 2009 #158 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg "kler på meg" strikken, sånn at den går fra hånd til hånd over ryggen. Dermed blir det ekstra tungt å ta pushups. Med rød strikk er det ganske heftig :dåne: Jeg som hadde håpt på at det nå kom et triks for å gjøre push-ups litt lettere. Men neide! Mens noen andre bruker strikk for å gjøre øvelser lettere så gjør du de tyngre! Jeg for min del trenger ikke strikk for at push-ups skal bli heftig. Det er min hatøvelse nr. 1. Synes det er grisetungt og føler meg skikkelig pinglete når det kommer til den. Er rask til å sette knea nedi for å si det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. desember 2009 #159 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg for min del trenger ikke strikk for at push-ups skal bli heftig. Det er min hatøvelse nr. 1. Synes det er grisetungt og føler meg skikkelig pinglete når det kommer til den. Er rask til å sette knea nedi for å si det slik.... Hofteflex i slynge, på bosu med push up, da får du trent deg opp rimelig kjapt Effektiv måte å bli bedre til å kjøre vanlige push ups på, ettersom vanlige push ups da blir barnemat i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. desember 2009 #160 Del Skrevet 3. desember 2009 Hofteflex i slynge, på bosu med push up, da får du trent deg opp rimelig kjapt Effektiv måte å bli bedre til å kjøre vanlige push ups på, ettersom vanlige push ups da blir barnemat i forhold Har du videoer så jeg får se? Vi har slynge på senteret, men den har jeg aldri brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå