Gjest Smaragd Skrevet 20. mai 2010 #801 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en skikkelig god følelse for deg denne gangen! Tror du er gravid igjen før vi vet ordet av det God tirsdagskveld til deg også Ja, det blir spennende å se fremover nå. Heier på deg Heier på deg jeg også, selvsagt. Innom for å heie litt :hoppe: Tusen takk damer Dere er så goooode! Dere får bare krysse alt dere har, for jeg vil så inderlig gjerne at det skal klaffe med en gang igjen! Hadde et temp-hopp i dag, men prøver å ikke legge for mye i det... Kan og vere fordi jeg har vert veldig sliten av rangling og mye å gjøre i det siste (Men håper jo da....er 5 DPO i dag...) Skal jobbe helt fra 10 til 19 i dag, og så rett på møte, så regner ikke med jeg er noe mer opplagt når denne dagen er omme! Så blir nok tidlig senga på meg i kveld ja. Nå må jeg løpe, vi snakkes damer . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 21. mai 2010 #802 Del Skrevet 21. mai 2010 Bare kjapt innom og ønsker alle en god helg! Jeg skal jobbe i morgen også, men mandag er jo fri! Så da blir det litt helg alikevel Håper solen også kommer i helgen! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2010 #803 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg måtte innom til deg og lese litt Så trist at det gikk som det gikk med knotten Men jeg har super smittsomt babystøv så her kommer en real dose til deg ! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 22. mai 2010 #804 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg måtte innom til deg og lese litt Så trist at det gikk som det gikk med knotten Men jeg har super smittsomt babystøv så her kommer en real dose til deg ! :strix: :strix: Ja, trist var det, men vi satser friskt og håper vi snart er på rett kurs igjen Tuuuusen takk for babystøv! Satser på det er ekstremt smittsomt ja, men for sikkerhets skylt så tar jeg og... ...meg godt i det, så jeg er SIKKER på å bli smitta! Nå skal jeg straks hente sambo som har vert på båttur med noen kamerater. Så jeg har nå sittet her alene en lørdagskveld atter en gang. Han har jammen det en tålmodig og forståelsesfull samboer han karen min! Ellers så er jeg vel på DPO 8 nå. Kjenner ikke noe spesiellt. Hadde et par sekunder med kvalme for noen dager siden, men syns det var for tidlig til å kunne vere noe som helst... :klø: Men har vert usannsynlig trett i det siste da! Føler jeg liksom ikke klarer å hente meg innigjen etter 17.mai-helgen med mye rangling. Har jobbet hver dag denne uken, og ikke kommet meg i seng i vettug tid, så føler meg aldri uthvilt liksom. Måtte bla meg bakover i boken min, og jeg hadde hatt korte kvalmebyer ca på DPO 6-8 og på jobb hadde jeg også hatt korte svimlebyer. På DPO 10 hadde jeg skrevet at jeg de siste dagene hadde vert trett, litt ømme bryster, kvalm, oppblåst og hadde hatt litt stikking i magen. Så kom de sykt vonde brystvortene på 11 DPO Så er jo klart spent på alt dette her da! Skal på fest til helgen, så håper jo jeg skal vere selvutnevnt sjåfør jeg da... Har ingen følelser for om det har klaffet denne gangen, men håpet er der jo såklart :D Nei, nå ringte sambo, og jeg må hente ham Ha en god langhelg damer, og nyt den ekstra fridagen og gjør noe du syns er morro! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. mai 2010 #805 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg synes dette høres bra ut sålangt, håper du får koset deg og ikke stresser over symptomjakten heller da slenger inn babystøv, man kan aldri ha for mye :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 23. mai 2010 #806 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg synes dette høres bra ut sålangt, håper du får koset deg og ikke stresser over symptomjakten heller da slenger inn babystøv, man kan aldri ha for mye :strix: Neida, stresser ikke i det hele tatt Tenker jo såklart mye på det, men stresse gjør jeg faktisk ikke. Åååå enda mer babystøv! og og og og meg i det!!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 23. mai 2010 #807 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Må bare legge ut en oppskrift på verdens beste brownies! :D (Ikke få panikk for mengdene, for dette er til en hel langpanne! ) 9 egg 9 dl sukker 450 g melange 15 SS kakao 6 SS vaniljesukker 6 dl hvetemel 1 ts salt Lag eggedosis av egg og sukker. Bland alt det tørre, smelt smøret og hell smøret i eggedosisen vekselvis med det tørre Steikes midt i ovnen på 180-200 grader i 30-35 minutter. Pass på at du ikke steker den for lenge, den skal vere "rå" inni Avkjøl - del opp og nyyyyyyt! Ypperlig til frysing! Sleng i mikroen og så har du fersk brownies når som helst! . Endret 23. mai 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. mai 2010 #808 Del Skrevet 23. mai 2010 *noterer brownie-oppskrift* (PS - fryktelig spennende her om dagen forresten - for at dere er tilbake i lykkelige omstendigheter om få dager ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2010 #809 Del Skrevet 23. mai 2010 Den oppskriften der skal jeg prøve om ikke lenge! Jeg er helt hektet på brownies i muffinsformer jeg, så har konstant lyst å lage en prosjon til Blir spennende lesing hos deg fremover nå. Tank hvor herlig det hadde vært hvis det hadde klaffet med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. mai 2010 #810 Del Skrevet 23. mai 2010 :strix: litt babystøv fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 24. mai 2010 #811 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare innom og slenger litt babystøv :strix: :strix: Håper det er full klaff igjen allerede :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. mai 2010 #812 Del Skrevet 24. mai 2010 Er her og heier på deg jeg også, bare mindre aktiv enn før. Krysser alt som krysses kan for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 24. mai 2010 #813 Del Skrevet 24. mai 2010 *noterer brownie-oppskrift* (PS - fryktelig spennende her om dagen forresten - for at dere er tilbake i lykkelige omstendigheter om få dager!) Ja, den er verdt å notere!!! Det håper jammen jeg også Zia, selv om jeg ikke kjenner noe som helst..... Krysser fingrene for deg også! Den oppskriften der skal jeg prøve om ikke lenge! Jeg er helt hektet på brownies i muffinsformer jeg, så har konstant lyst å lage en prosjon til Blir spennende lesing hos deg fremover nå. Tank hvor herlig det hadde vært hvis det hadde klaffet med en gang? Brownies er himmelsk godt Ja det hadde jammen vert herlig det! Håper det klaffer for deg snart også! litt babystøv fra meg! takk! Bare innom og slenger litt babystøv Håper det er full klaff igjen allerede :duskedame: Takk! Håper jeg også såklart Er her og heier på deg jeg også, bare mindre aktiv enn før. Krysser alt som krysses kan for dere! takk Iril Gjett om jeg er misunnelig på deg og Jesse for tiden! Er så surt å lese om alt dere går igjennom akkurat nå - når min mage bare er tom Men ellers så har jeg det bra! Har vert på laaaang tur med svigerinnen min i dag, og har bestillt sydentur! Så om litt over en uke blir det sol og sommer på oss! Deilig moderne hotell, kun for voksne, i et rolig og koselig område (Vil ikke legge ut hvor her, om noen lurer så kan jeg sende en PM) Så nå sitter jeg og lurer på om det er mulig å spille golf uten å ha green card...? Noen her inne som tilfeldigvis vet? Haaaar så lyst å prøve skikkelig golf! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. mai 2010 #814 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Det finnes enkelte øvingsbaner man kan spille på uten grønt kort. Vet ikke om det er noen slike i deres nærområde. Imidlertid har de aller fleste klubber en drivingrange (dvs utslagssteder der man kan øve på slag uten å faktisk spille en bane) og andre treningsområder (putte-green, bunker etc) der man kan øve seg mot å betale litt. Anbefaler deg å ringe de lokale klubbene dine og høre om de har slike øvingsbaner, alternativt drivingrange. Artig idrett Endret 25. mai 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 25. mai 2010 #815 Del Skrevet 25. mai 2010 Det skal jeg sjekke opp Zia! Takk skal du ha Skal stryke sommerklær i dag tenkte jeg, og begynne å sortere ut hva vi vil ha med oss så vi får vasket det som eventuellt er i skittentøyskorgen, og lagt det bort så vi ikke bruker det Så må vi sjekke at alt av forsikringer, pass og sånt er i orden, selv om jeg bestemt mener at ingen av delene skal vere gått ut på dato Gleder oss kjempemye! Hadde forresten ett bittelite kvalmeanfall på jobb i dag.... Ikke var jeg sulten eller noe heller, så hadde liksom ikke noe forklaring på det Har ikke noen forhåpninger om at det har klaffet nå med en gang, men vi får nå bare vente og se. Hadde egentlig vert FRYKTELIG greit å ikke fått TR rundt IKM, for det er bare 2-3 dager før vi skal reise, og jeg aner jo ikke hvordan blødningene da eventuellet blir etter en SA... :klø: Vil det vere mye, lite og vil det vare kort eller lenge......? Da vil jeg mye heller ha TB rundt IKM Er 10 DPO i dag. Lurer på om jeg kanskje skulle ha laget meg en ny ticker nå. Må jo telle hver gang jeg skal finne ut hvilken DPO jeg er på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. mai 2010 #816 Del Skrevet 25. mai 2010 Blir det testing snart da eller Min første mens etter SA var akkurat som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. mai 2010 #817 Del Skrevet 25. mai 2010 :danser: for at det er noe i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 25. mai 2010 #818 Del Skrevet 25. mai 2010 Så spennende dette blir Håper håper håper for din skyld (og tror ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. mai 2010 #819 Del Skrevet 26. mai 2010 Spennende dette er da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. mai 2010 #820 Del Skrevet 26. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå