Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Reiseforsikringer dekker jo ikke naturkatastrofer, så da burde jo personen få leiebil? :klø:

Eller misforsto jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Frigg, aner ikke jeg, men han det gjelder hadde sitt på det tørre, klart forsikringen dekket det, og leiebil fikk han, tilslutt ;)

Ambriel, hva gjør du på ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør igrunnen veldig lite, sovner snart :fnise: Er vel leggetid nå kjenner jeg, tenkte jeg skulle ta meg en bytur i morgen siden jeg fikk hentelapp på babypakke jeg kan hente på Lindex :biggrin: Også en liten tur innom hobbybutikken :sjenert:

Du da, milla? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambi kjeda seg litt på morgenkvisten så jeg satt sammen et bilde jeg :sjenert:

Prøvde å sortere magebildene mine litt, så jeg satt dem med noen ukers mellomrom på sida hverandre.. Første er fra uke 8, hvor jeg følte meg veldig oppblåst så tok bilde i håp om å ha bittelitt mage, den kunne jo liksom ikke komme fort nok :fnise: Siste bildet tok jeg nå på torsdag.. Blir morsomt å se hvordan den ser ut når jeg skal føde da :biggrin:

Magebilder

Ha en fin lørdag, snupper :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppiser! :hjerte:

På tide med en oppdatering, og den blir saftig :fnise:

Jeg hadde time hos frisøren i dag, har utsatt det lenge nok nå og tenkte det var på tide å blir litt freshet opp.. Rett etter jeg hadde satt meg kjente jeg at jeg hadde litt murringer men har hatt det de siste dagene så tenkte ikke så mye mer over det egentlig, 5 min senere gikk vannet mitt! :overrasket: Så da var det bare å skylle ut stripene, så ble jeg kjørt opp til sykehuset av frisørdama som ble sittende der oppe sammen med meg.. Jeg ble sjekket og det var ingen tvil om at det var fostervannet som gikk, og på måten det fosset ut på så skulle det vel også være det aller meste av det! Fosterlyden ble målt og småen har det fint inni der, og jeg har maserier.. Kjenner godt noe er på gang for de har blitt verre.. Ble sendt hjem til det skjer noe mer, men jordmor trodde nok jeg ville komme tilbake iløpet av kveldinga/natten.. Om ingenting har skjedd iløpet av 2 døgn så blir jeg satt igang, så dvs at jeg blir mamma om ikke altfor mange dagene :rødme:

Siden jeg er over 34 uker som er den aller helligste grensen så stopper de altså ikke fødselen så da går det bare en vei nå, og det er ut for lille Bolla Navnløs :fnise:

Blir noen spennende timer fremover dette her ja :biggrin:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som er litt gøy? :lol:

Du rakk bare akkurat å bli høygravid før skjønningen melder sin ankomst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

Tenker på deg søta!

Skjønningen din og jeg har planlagt sammen, han skjønte at jeg har fri torsdag og fredag denne uken slik at jeg kunne være beredt til å sladre ;)

:kyss2::hjerte::kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom meldingen fra vår kjære Ambriel:

Lillemann kom ikveld! De dro på sykehuset like før 8, hadde da 5 cm åpning og klokken 21.27 var han ute!!

Han er helt perfekt, og begge har det bra!

Målene var forresten 2522 gram og 45 cm.

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

GRATULERER BESTESTE AMBRIELEN!!

:hjerte: Tenk at nå er du mamma! :hjerte:

Endret av Livia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...