Gå til innhold

Hormonella


Ambriel

Anbefalte innlegg

Ja, hun var på størrelse med uke 29 (var da 28+1) da jeg var på 3d-UL her om dagen (bilde ligger i dagboka forresten ;)), så er jo ikke såå stor hvertfall, hehe. Tror egentlig jeg er litt lenger på vei enn ordinær UL også, for får det ikke helt til å stemme med når jeg tror befruktningen fant sted, hehe.

Men jeg var stor da jeg ble født (over 4kg og 54cm), så får sikkert en stor unge selv :fnise:

Så nydelig lita tulle :rødme: Skal kommentere i boken din i morgen, når jeg ikke er så trøtt at øynene går på kryss og tvers her :fnise:

Men sier som jordmora som tok ultralyden, hun kommer når hun kommer :fnise:

4 kg skal jeg klare, håper bare ikke han blir så veldig mye større enn det! :sprettoy:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig fint det blir på barnerommet :jepp:

Og den rammen var bare nydelig! Hvor får du tak i slike?

Veldig godt å høre at kvalmen har gitt seg litt.

Håper du får en fin-fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint barnerommet blir, du har god smak :) Ramma er også kjempefint, hadde tenkt å gi den til nevøen i 1-årsgave, men nå er det litt for sent, siden han allerede har blitt to :fnise: Men nå skal han jo få en liten bror eller søster, så da går det an å ta det opp igjen da.

Håper du får en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever :fnise:

Blitt noen dager her uten at jeg har skrevet noe særlig, har liksom vært opptatt med noe hver eneste dag.. Søndag fikk jeg hyller, liftgardiner og litt sånn på plass. Mandag var jeg i byen en tur med mamma, egentlig bare for å komme meg ut litt. Igår var jeg ute på senteret en tur, fikk tak i litt småting som trengtes og idag var jeg og L på shopping på senteret.. Jeg fikk kjøpt lekegrind og uro til å ha over sengen til lillemann :biggrin:

Kjenner det har blitt mye gåing ja, bekkenet er helt gåent :sukk:

Det kan jo bli virkelig morsomt når venninna mi og jeg skal til Sverige :rolleyes:

Ellers er det lite nytt.. Må jo nesten juble litt for 30 UKER :strix: Tida raser avgårde gitt! :overrasket:

Håper dere alle sammen har det fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Her kommer noen bilder fra barnerommet! Jeg er litt treig til slik om dagen :sjenert:

Jeg er ikke ferdig med å få ting opp på veggene enda, sånne ting jeg skal gjøre litt sånn etterhvert, samme med rammer og bilder..

Kommoden, med stellematta på, Uroen over senga og vogna

BR5.jpg

Stolen på bildet står der kun midlertidig, til jeg får den stolen jeg har bestillt på Skeidar (

denne)...På veggen over her skal jeg ha lampe, slik at det blir en slags "ammekrok/kosekrok" De andre bildene er fra hylla over senga.

BR4.jpg

To gammeldagse bilder jeg fant i en bokhandel. Den ene står det en bønn på ("Kjære Gud jeg har det godt..."). På den andre står det noen ord om kjærlighet. Synes de var så fine, så må bare finne en passende ramme til dem..

BR3.jpg

Trelekene øverst ble kjøpt på Fretex faktisk, til 40,- Så helt nye og fine ut

:biggrin:

BR1.jpg

Hentesettet til lillemann :rødme: Såfremt det passer ;)

BR2.jpg

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint rom :hjerte:

Og tenk nå er det ikke lenge til det skal tas i bruk...... :kgbaby:

Håper du har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i live! :fnise:

Har bare lite å meddele om dagene så da blir det lite å lese her.. Hjelper mamma med litt oppussing, har lagt tapet i to ganger og i en garderobe.. Nyter ellers stille og rolige dager i påsken med halsbrann og småkranglete bekken.. Rundet 31 uker på mandag, og er snart på uke 32 :sprettoy: Føler nettopp Serenity var der, og nå har jo hun hatt sin lille J i noen uker så!

Har legetime til onsdag, og JM på fredag, var ikke meningen de timene skulle være sååå tette, men nå ble det nå slik.. Tror lillemann har snudd seg for jeg kjenner mye spark høyt oppe, så det blir morro å få det sjekket hos JM ;)

Ikveld skal jeg til ei venninne og se film, og i morgen skal jeg ut en tur med mamma :) Tenkte å handle inn et par ting til sykehusbagen som jeg så smått har begynt å tenke på :)

Håper alle dere har en kjempefin påske :klemmer: Skal ta en ordentlig dagbokrunde en dag, og selv om jeg ikke skriver så er jeg innom dere å leser ;)

:gravid::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To do list for tiden fremover

- Legetime - Onsdag

- Jordmortime - Fredag

- Bestille meg en time hos frisøren

- Shopping i Stockholm! :skya:

- Ordne med permisjon fra skolen fra midten av mai

- Purre på jobben ang feriepenger og sykepengene

- Melde meg på trafikalt grunnkurs

- Føde :fnise:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Ja stemmer, du må huske å føde midt mellom alt dette ;)

:fnise:

Godt å høre fra deg igjen! Håper du har noen fine rolige påskedager... tenk neste påske har du en liten baby hos deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer, du må huske å føde midt mellom alt dette ;)

:fnise:

Godt å høre fra deg igjen! Håper du har noen fine rolige påskedager... tenk neste påske har du en liten baby hos deg :rødme:

Ja tenk om jeg faktisk skulle glemme det! :fnise:

Merkelig tanke, om 2 mnd ca så vil livet mitt være helt forandret, for alltid! Det er igrunnen en veldig skummel tanke også :overrasket:

Men jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det ikke bare er meg som har en baby neste påske ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja må innrømme at det hadde vært veldig koselig å feire neste påske som mamma :sjenert: Kanskje jeg kunne vært så heldig å feiret min første morsdag også... men skal ikke håpe på for mye heller.

Høygravid, tiden flyr. Er ikke lenge til lille gutt kommer. Sier det igjen jeg, synes avngerskapet ditt har gått utrolig fort. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...