Frigg Skrevet 16. april 2010 #901 Del Skrevet 16. april 2010 Reiseforsikringer dekker jo ikke naturkatastrofer, så da burde jo personen få leiebil? :klø: Eller misforsto jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. april 2010 #902 Del Skrevet 16. april 2010 Frigg, aner ikke jeg, men han det gjelder hadde sitt på det tørre, klart forsikringen dekket det, og leiebil fikk han, tilslutt Ambriel, hva gjør du på ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. april 2010 Forfatter #903 Del Skrevet 16. april 2010 Gjør igrunnen veldig lite, sovner snart Er vel leggetid nå kjenner jeg, tenkte jeg skulle ta meg en bytur i morgen siden jeg fikk hentelapp på babypakke jeg kan hente på Lindex Også en liten tur innom hobbybutikken Du da, milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 17. april 2010 Forfatter #904 Del Skrevet 17. april 2010 Ambi kjeda seg litt på morgenkvisten så jeg satt sammen et bilde jeg Prøvde å sortere magebildene mine litt, så jeg satt dem med noen ukers mellomrom på sida hverandre.. Første er fra uke 8, hvor jeg følte meg veldig oppblåst så tok bilde i håp om å ha bittelitt mage, den kunne jo liksom ikke komme fort nok Siste bildet tok jeg nå på torsdag.. Blir morsomt å se hvordan den ser ut når jeg skal føde da Magebilder Ha en fin lørdag, snupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. april 2010 #905 Del Skrevet 17. april 2010 Morro å se hvordan mager forandrer seg etterhvert Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. april 2010 #906 Del Skrevet 17. april 2010 Sier det igjen jeg, du kler virkelig å være gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. april 2010 Forfatter #907 Del Skrevet 21. april 2010 Hei snuppiser! På tide med en oppdatering, og den blir saftig Jeg hadde time hos frisøren i dag, har utsatt det lenge nok nå og tenkte det var på tide å blir litt freshet opp.. Rett etter jeg hadde satt meg kjente jeg at jeg hadde litt murringer men har hatt det de siste dagene så tenkte ikke så mye mer over det egentlig, 5 min senere gikk vannet mitt! Så da var det bare å skylle ut stripene, så ble jeg kjørt opp til sykehuset av frisørdama som ble sittende der oppe sammen med meg.. Jeg ble sjekket og det var ingen tvil om at det var fostervannet som gikk, og på måten det fosset ut på så skulle det vel også være det aller meste av det! Fosterlyden ble målt og småen har det fint inni der, og jeg har maserier.. Kjenner godt noe er på gang for de har blitt verre.. Ble sendt hjem til det skjer noe mer, men jordmor trodde nok jeg ville komme tilbake iløpet av kveldinga/natten.. Om ingenting har skjedd iløpet av 2 døgn så blir jeg satt igang, så dvs at jeg blir mamma om ikke altfor mange dagene :rødme: Siden jeg er over 34 uker som er den aller helligste grensen så stopper de altså ikke fødselen så da går det bare en vei nå, og det er ut for lille Bolla Navnløs Blir noen spennende timer fremover dette her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. april 2010 #908 Del Skrevet 21. april 2010 Så spennende Spennende timer du har foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 21. april 2010 #909 Del Skrevet 21. april 2010 oi! Du blir veeeeldig snart mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2010 #910 Del Skrevet 21. april 2010 Ååååååjj åjj åjj :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. april 2010 #911 Del Skrevet 21. april 2010 Oi oi oi oi! Så spennende! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2010 #912 Del Skrevet 21. april 2010 Vet du hva som er litt gøy? Du rakk bare akkurat å bli høygravid før skjønningen melder sin ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 21. april 2010 #913 Del Skrevet 21. april 2010 Åh, så gøy! Tenker masse på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #914 Del Skrevet 21. april 2010 Tenker på deg søta! Skjønningen din og jeg har planlagt sammen, han skjønte at jeg har fri torsdag og fredag denne uken slik at jeg kunne være beredt til å sladre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2010 #915 Del Skrevet 21. april 2010 Ja Livia! Du må holde oss oppdatert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #916 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Og der kom meldingen fra vår kjære Ambriel: Lillemann kom ikveld! De dro på sykehuset like før 8, hadde da 5 cm åpning og klokken 21.27 var han ute!! Han er helt perfekt, og begge har det bra! Målene var forresten 2522 gram og 45 cm. :strix: :strix: :strix: GRATULERER BESTESTE AMBRIELEN!! Tenk at nå er du mamma! Endret 21. april 2010 av Livia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #917 Del Skrevet 21. april 2010 Kan forresten bekrefte at han er verdens søteste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. april 2010 #918 Del Skrevet 21. april 2010 Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. april 2010 #919 Del Skrevet 21. april 2010 Gratulerer så mye Ambriel Han er aldeles nydelig den lille gutten din! Tenk du er blitt mamma. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. april 2010 #920 Del Skrevet 22. april 2010 GRATULERER SOM MAMMA AMBRIEL!!! Dette gikk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå