Gå til innhold

Hormonella

Ambriel

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Hei vennen.

Takk for praten igår :klemmer:

Får håpe sonden kan være med på å hjelpe han å få i seg masse god næring så han kan vokse seg sterkere.

Klart du må vise han fram, han er jo bare utrolig nydelig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre dere har det bra :hug:

Er helt forståelig at du ikke har tid å sjekke hos oss andre :fnise: Det skal være litt hektisk å bli mamma :rødme:

Vet du når dere får dra hjem da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann har gått OPP i vekt! :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Hele 57 gram på 2 dager, som faktisk er bra for de forventer ca 200 gram i uka, så vi ligger bra ann i forhold til å klare det! :biggrin: Så sonden hans hjelper veldig! :biggrin:

Snakket med legen idag og i morgen eller lørdag skal væskemengden hans settes litt ned (nå kjører de fullt for å få han opp i vekt), slik at han blir mer sulten til hvert måltid og slik at han forhåpentligvis vil suge mer når jeg legger han til brystet, nå ligger han bare å koser med puppen :gjeiper:

Vet enda ikke når vi kommer hjem, jeg tar bare en dag av gangen her oppe, selv om det er kjedelig så er det en trygghet over det også :)

Hadde besøk av ei venninne igår og lillemannen fikk enda mer klær :biggrin: Blandt annet en kjempesøt piquet skjorte! Gleder meg så utrolig mye til å få brukt alle klærne hans!

Igår badet han for første gang :hjerte: Han synes det var så godt at han sovnet like godt han :fnise: Lille godgutten min :rødme:

Nå er det tid for litt lunsj før det er klart for neste "økt".. Går litt i ett her oppe, først skal han skiftes på litt før 7 om morgenen, kl 7 skal han ha mat, så tar det en halv time - tre kvarter, så sitter vi å koser litt, så skal jeg pumpes, så er det en times pause før det er igang igjen litt før kl 10, og sånn fortsetter det hver 3.time helt til kvelden! Er jo bare å komme inn i det først som sist, greit at lillemann kommer inn i rutiner av å være her oppe :biggrin: Må se positivt på det! ;)

:klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må komme med en liten gladnyhet for meg selv her :biggrin:

Lillemann var på hørselstest idag, så mens vi venta på å komme inn så stod det ei vekt der.. Har jo ikke veid meg siden kontrollen hos legen i uke 32, så jeg hoppa på vekta og den viste 8 kg mindre enn da! :biggrin:

Det vil si totalt 20 kg mindre enn da jeg dro til Usa i mars i fjor!

Håper det renner av noen kg til, da skal jeg si meg veldig fornøyd! :biggrin:

Forresten så var hørselen hans akkurat som den skal være :biggrin:

Nå er det tid for litt mat, så skal jeg ha meg en times hvil før jeg tar en liten tur til byen.. Lillemann ligger i lys igjen idag pga gulsott så ikke så mye jeg får kosa med han, så jeg tok meg fri det ene måltidet hans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen :hjerte:

Tusen takk for hilsener! Nå er vi trygt og godt hjemme, kom hjem igår kveld.. Utrolig deilig å komme hjem, men er jo samtidig litt skummelt også må jeg innrømme! Litt grinete start igår, må jo lære han å kjenne hva han vil ha og ikke vil ha når han gråter, men det kom seg fort! Han har vært kjempeflink i natt, våknet hver tredje time og var sulten, og sovnet ganske fort igjen da han fikk seg mat :biggrin: Håper bare det blir sånn i natt også!

Idag har jeg hatt besøk av 2 av mine venninner, også to venninner av mamma som ville opp å se, og lillemann har fått enda flere pakker :hjerte:

I morgen har vi time på sykehuset igjen for vektkontroll, blir jo spennende selv om jeg aldri kan tenke meg at han har gått ned for appetitten hans er det ingenting å si på! :biggrin:

Men nå sluknet lillemann (håper jeg hvertfall), så nå er det natta her!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Høres ut som dere greier det helt utmerket :hug:

Tenk at lillemann er kjempenytt, lite menneske du skal bli kjent med :hjerte:

Herlig! :strix: Sov godt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vektkontrollen på sykehuset igår gikk kjempebra! Lillemann hadde gått opp 60 gram på de to dagene vi hadde vært hjemme og det var de meget fornøyd med! Han sover mye og spiser bra, så dette går kjempefint :biggrin:

Jeg derimot har fått tilstoppende melkeganger :( Så nå har jeg to stk veldig ømme pupper! Hadde noe feber og frysninger igår kveld/natt som heldigvis slapp taket iløpet av natta, men formen er ikke helt god :( Så idag tar vi det bare helt med ro, og ikke noe besøk, litt godt det også kjenner jeg!

Håper formen er bedre til i morgen for da hadde jeg tenkt å ta en tur til byen med mamma og lillemann, men vi får se :)

God helg alle sammen :hjerte: Kose dere masse og nyt den sammen med deres kjære og kjente :hjerte:

:klemmer:

Legger ut et noen bilder av lillemannen min :rødme:

IMG_0080.jpg

IMG_0085.jpg

DSC02092.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...