Gjest Livia Skrevet 17. mars 2010 #821 Del Skrevet 17. mars 2010 Nei fy fader! Sitter her og er skikkelig irritert, dette var jo en tilbakegåing til steinalderens forum, hvor alt bare er FEIL!! Håper formen er bra ellers snupps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2010 #822 Del Skrevet 17. mars 2010 Uff hva har de gjort med forumet.. gruuuuusomt Jeg har vent meg til blåfargene det fikk hlsten 2009, men dette, nei uffa meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #823 Del Skrevet 18. mars 2010 WTF?! Hvor er signaturen min?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #824 Del Skrevet 18. mars 2010 Æsj altså, hele tiden skal ting forandres, først facebook så KG! Synes det gamle designet var mye enklere og finere.. Men men, er vel bare å venne seg til det Men nå har jeg hvertfall fått ordnet en signatur om ikke annet, ikke verst bare det Endelig er dagen her, og jeg kan hente møblene Gleder meg som et lite barn på julaften, om ikke mer Fant igår kveld lampe, og litt små pynteting som jeg vil ha på rommet, så skal legge ut linker senere, forhåpentligvis sammen med bilder av rommet, så kan dere si hva dere synes om tingene jeg tenker på å bestille Men nå må jeg komme meg i dusjen så jeg rekker dette Får også litt klær til lillemann fra venninna mi idag, så dette satser jeg på blir en veldig god dag! (*bank i bordet*) til dere alle sammen, fordi dere er verdens søteste jenter, og jeg er så utrolig glad for å ha blitt kjent og "kjent" med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. mars 2010 #825 Del Skrevet 18. mars 2010 Så heldig du er som kan dusje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2010 #826 Del Skrevet 18. mars 2010 Nå... ble dagen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. mars 2010 #827 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvor er "opp-knappen"? Må bare si meg enig med dere om at det nye designet ikke er bra. Jeg syntes det i går kveld, men det var helt til jeg skulle inn på en del dagbøker. Håper du har hatt en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #828 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Dagen ble veldig god, fikk henta senga og kjøpt kommoden, (denne bare i sort) Stolen jeg skulle ha var de tomme for, men de får den inn om et par uker, så jeg har lagt den av og fikk den for salgsprisen Det er denne stolen jeg har kjøpt. Tenkte den var grei å kunne sitte å amme i på rommet om kvelden/morgenen.. Da vi henta kommoden og skulle sette oss inn i bilen igjen lå det jaggu en 200 lapp utenfor bildøra på passasjersiden Det var mest sannsynligvis de som var der før oss som hadde mista den! I tillegg så fikk jeg masse babyklær fra venninna mi Nå holder jeg på å montere for harde livet.. Går bittelitt tregt pga bekkenet som krangler, men har fått opp senga, og straks ferdig med kommoden.. Så nå er det snart hyllene som står for tur Dette blir bra Endret 18. mars 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2010 #829 Del Skrevet 18. mars 2010 Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 19. mars 2010 Må bare starte morgenen med litt klaging FORBANNA FO¤#&%)#&=#¤=? MASSEPRODUSERTE KOMMODESKVIP! Holder på å sette på håndtakene på skuffene, men det var jo ikke borret hull til dem, eller dvs, det var borret hull delvis gjennom slik at man kan sette på andre håndtak om man ønsker! Men nå skal jeg gå på dem med nytt mot, for de håndtakene SKAL på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2010 #831 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå, hvordan gikk det... fikk du skrudd skaberakket sammen uten for mye "bannskap"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 19. mars 2010 Et par bilder av senga i første omgang Må orde å styre litt mer med hyllene, vet ikke helt hvor jeg skal plassere dem, så må jeg få ned gardinene + stanga, og opp med liftgardinene, men trenger litt hjelp fra mamma, så det blir nok ikke gjort før på søndag.. Men slik ser nå hvertfall senga ut, nesten innflytningsklar Skal få sengehimmel også etterhvert, og puta er det kun for bildets skyld Teppet på gulvet skal også byttes ut med parkett, men det blir nok ikke før til sommeren da vi ikke har ordentlig verktøy til å ordne det med, dessuten har jeg ikke peiling hvordan man evt skulle brukt verktøyet.. Men skal høre med pappa når han er hjemme i sommer om han kunne tenke seg å hjelpe meg Denne lampa kunne jeg tenke meg å ha på veggen over der jeg skal ha stolen. Ser ut som den har "koselys" om jeg bruker ei pære som ikke er så sterk. Ellers så har jeg lyst til å bestille denne og denne boksen, så mulig de går i bestillingen sammen med lampa http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Hvertfall en av dem Også har jeg så sinnsykt lyst på denne ramma her, den er så utrolig lekker Helt til sist, enda et magebilde Tok det igår, så det er nesten helt nytt, 29+3 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2010 #833 Del Skrevet 19. mars 2010 Åååh så fint det blir :rødme: Og fine magen igjen Den ramma var utrolig flott!! Kan jeg stjele ideèn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #834 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Åååh så fint det blir :rødme: Og fine magen igjen Den ramma var utrolig flott!! Kan jeg stjele ideèn? Takk Åffkårs Endret 19. mars 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. mars 2010 #835 Del Skrevet 19. mars 2010 Så fin mage du har, og mange fine ting Jeg har ganske mye større mage (men hadde et symfysemål over normalen også da..) Føler at det ser ut som om jeg skal føde når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2010 #836 Del Skrevet 19. mars 2010 Fiiiine sengen og flotte magen :rødme: Har sett den rammen før, en veninne har den. Utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 19. mars 2010 Så fin mage du har, og mange fine ting Jeg har ganske mye større mage (men hadde et symfysemål over normalen også da..) Føler at det ser ut som om jeg skal føde når som helst Takk Ja magen min er faktisk ikke så stor, men jeg er bare glad til jeg, synes den er stor nok allerede, og større skal den liksom bli :dåne: Jeg akkurat bittelitt over streken da han målte meg sist, da var jeg 27+4 Fiiiine sengen og flotte magen :rødme: Har sett den rammen før, en veninne har den. Utrolig fin Takk Ja jeg synes den er så utrolig fin! Så det er stor sjanse for at den havner på babyrommet ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. mars 2010 #838 Del Skrevet 19. mars 2010 Takk Ja magen min er faktisk ikke så stor, men jeg er bare glad til jeg, synes den er stor nok allerede, og større skal den liksom bli :dåne: Jeg akkurat bittelitt over streken da han målte meg sist, da var jeg 27+4 Ja, like greit at den ikke er så stor ennå Var over det grønne feltet jeg da, 28 cm i uke 26+3, og det var det laveste de målte meg til , var to jordmødre som målte fordi de syns det var så mye (hun andre målte 30 cm..). Er du fortsatt kvalm om dagen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, like greit at den ikke er så stor ennå Var over det grønne feltet jeg da, 28 cm i uke 26+3, og det var det laveste de målte meg til , var to jordmødre som målte fordi de syns det var så mye (hun andre målte 30 cm..). Er du fortsatt kvalm om dagen eller? Såpass ja, godt symfysemålet ikke har noe å si for størrelsen på babyen da Har fortsatt litt om morgenen, men det er mye bedre Det kommer om jeg stresser da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. mars 2010 #840 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, hun var på størrelse med uke 29 (var da 28+1) da jeg var på 3d-UL her om dagen (bilde ligger i dagboka forresten ), så er jo ikke såå stor hvertfall, hehe. Tror egentlig jeg er litt lenger på vei enn ordinær UL også, for får det ikke helt til å stemme med når jeg tror befruktningen fant sted, hehe. Men jeg var stor da jeg ble født (over 4kg og 54cm), så får sikkert en stor unge selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå