Ambriel Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Herregud så sykt stress! Du må bruke graviditeten for alt den er verdt! Klag, og få sympati Går ikke du på UiA? I know, jeg blir helt oppgitt jo mer jeg tenker på det Jo, går på UIA, men jeg er plassert i Arendal siden jeg ikke kom inn i Kr.sand Viste seg å bli mye mer stress enn jeg trodde Jeg valgte å ikke nevne noe til hun jeg sendte mail til om graviditeten, for jeg vil jo ikke at det skal fremstå som en "sykdom", men om det blir lagt opp slik som dette og at jeg ikke har anledning til å komme meg på jobb så må jeg jo nesten bare det Uffa, så lite forståelsesfull hun var da Krysser fingrene for at det kan finnes en ordning Ja var ikke mye å hente der...Håper virkelig det finnes en grei løsning og ordning, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør Håper dere begge to har en fin fredagskveld Endret 18. desember 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. desember 2009 #222 Del Skrevet 19. desember 2009 Er virkelig ikke noe særlig å ha dette hengende over seg heller da. Men jeg ville nok ha nevnt at du var gravid, for det er jo ikke særlig heldig at du skal stresse hver dag med dette når du er gravid. Håper virkelig det ordner seg. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg sendte en mail til en lærer til, har snakket litt med henne om graviditeten og forklarte henne situasjonen nå, så hun forstår forhåpentligvis litt mer ------------------------- Sitter og lager en julespilleliste på Spotify nå Idag er det skikkelig juledag her i huset! Har spist grøt, så nå skal vi pynte juletre Og etterpå skal jeg lage tyske skiver, og sånne hjertekjeks med syltetøy i midten Også skal jeg prøve å lage sitronmarmelade som min mormor skal få i "julegave".. Man tar jo som regel med blomster eller noe om man er invitert til middag hos noen, så i år får hun tulipaner og sitronmarmelade Håper den smaker godt da Håper alle får en fin lørdagskveld Skal ta en dagbokrunde hos dere i morgen Snø i lufta! Får skikkelig julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. desember 2009 #224 Del Skrevet 19. desember 2009 Er skikkelig julestemning her også, snøen daler, julemusikken går over høytalerne. Juletreet skal vi også pynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 20. desember 2009 Fikk nettopp svar fra hun jeg sendte mail til, og ikke så veldig mye forståelse der heller gitt :/ Eller noe mer da, men likevel... Ingen plasser til overs i Kr.sand, og siden jeg er knyttet til Arendal har jeg ingen rett på plass i Kr.sand heller... Hyperemesisen min var helt sikkert gått over til vi skulle ut i praksis, og om jeg hadde senvakt og tidligvakt dagen etter så kunne jeg helt sikkert overnatte hos noen i klassen... (jeg kjenner ingen av dem som bor i Arendal i klassen :/)... Dessuten så er det jo ikke det som blir det største problemet, problemet er at om jeg har senvakt så kommer jeg meg ikke hjem overhodet om den slutter etter siste bussen min går, som er 22.15 :/ Skal jeg liksom bare overnatte hos noen jeg ikke kjenner i klassen i hytt og pine? :/ Virker som om det er bare meg som ser dette som helt håpløst... Stemora mi mente at jeg kunne jo bare leie noe i Arendal i den perioden hvor vi hadde praksis... Nei da tar jeg heller bussen om jeg ikke har kvalmen lengre gitt... Prøver liksom å spare de pengene jeg har nå så jeg kan kjøpe babyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 20. desember 2009 Okei, jeg klarer ikke slappe av så lenge jeg har dette hengende over meg = JEG STRESSER = Jeg blir kvalm Jeg har nå gått gjennom hele lista over de som har blitt plassert i Lillesand og Grimstad, funnet dem opp på gulesider, og sendt melding til dem som kunne være "interessante"... men neida, ingen som kunne tenke seg å bytte De fleste (alle igrunnen) som er plassert i Lillesand er fra Kristiansand og alle som er plassert i Grimstad, bor i Grimstad Selvfølgelig var ikke jeg blandt de heldige... som mamma så fint nettopp sa det, "vi er født med stålull i ræva" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. desember 2009 #227 Del Skrevet 20. desember 2009 Uffa vennen... så leit å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 20. desember 2009 #228 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du lappen? For da kan du jo sikkert få låne bil av noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 20. desember 2009 Har du lappen? For da kan du jo sikkert få låne bil av noen Jeg kjører kun lovlig i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. desember 2009 #230 Del Skrevet 20. desember 2009 Uffa meg. Dette er ikke noe særlig. Hvor lenge er det dere skal ha prakis da? Jg hadde vurdert å leie noe i den perioden. Skjønner at du vil spare pengene, men det er viktig at du får gjennomført praksisen også. Og på en måte er det kanskje lettere nå før du får barn. Eller vil du bli prioritert på andre måter når du har barn? Håper virkelig at det ordner seg for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Vi skal ha praksis i 8 uker, og skal jeg leie noe må jeg antagligvis ut med 6-8000 for de 2 mnd Det er mulig det har ordnet seg litt, fikk spørsmål om ei som ville bytte seg fra Grimstad, så da sparer jeg hvertfall en halvtime... Så fortsetter jeg å spørre om noen vil bytte evt fra Grimstad til Lillesand Men den halvtimen i minus hver vei hjelper jo litt da hvertfall Skal på shopping med mamma i morgen, få handlet det siste til jul.. Også skal jeg hente julegavene fra pappa og dem Blir ikke så altfor lenge til senga her, kjenner jeg blir tidlig trøtt på kveldene siden jeg ikke er så flink til å ta en liten hvil på ettermiddagen Også tror jeg at jeg kjenner masse til babyen :rødme: Spes om jeg ligger på ryggen slik at magen presses litt nedover, så føler jeg at jeg kjenner små bevegelser.. Hører det godt på angelsounden min, høres ut som om babyen dytter borti "mikrofonen" :rødme: Går det forresten ann å legge inn lydfiler på KG? Noen som vet? Endret 20. desember 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stearinpikken Skrevet 20. desember 2009 #232 Del Skrevet 20. desember 2009 Åå, det hadde vært gøy å høre :D Grimtstad er jo litt bedre da, og kanskje som du sier er noen litt mer gira på å bytte nå. Nå er jeg kommet til Kr.sand btw. Syyykt mye snø det er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 21. desember 2009 #233 Del Skrevet 21. desember 2009 Bra at det kanskje ordner seg litt. Skal komme igjen og skrive mer, men er så trøtt at øynene går i kryss. Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #234 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Åå, det hadde vært gøy å høre :D Grimtstad er jo litt bedre da, og kanskje som du sier er noen litt mer gira på å bytte nå. Nå er jeg kommet til Kr.sand btw. Syyykt mye snø det er her Det er utrolig morsomt å høre hjerteslagene! Også er det så rart å kjenne bittesmå bevegelser, tenk at det lever noen inni meg! Det er litt sånn alien-ish Velkommen hjem! Kommet litt snø de siste dagene ja, håper bare det ligger til julaften Bra at det kanskje ordner seg litt. Skal komme igjen og skrive mer, men er så trøtt at øynene går i kryss. Glad i deg! Glad du har kommet deg trygt hjem vennen Glad i deg også Endret 21. desember 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 21. desember 2009 16+5 idag Så på helsekortet mitt at legen hadde skrevet termin 3.juni og ikke 4. juni som jeg liksom har fått utifra mine beregninger... Dvs at jeg egentlig er 17 uker i morgen da Gud som tida flyr, synes nettopp jeg var 9 uker og startet dagbok, eller 5 uker og stod med en positiv test i hånda på doen på jobb Jeg er snart halvveis! Jeg skal snart på UL og få vite om det blir eller Synes igrunnen dette går litt for fort jeg Venter til etter UL med å oppdatere tickeren min, itilfelle de sier noe annet og gir meg ny termin Kikket på vogner igjen idag, og har fortsatt lagt min elsk på samme vogna som sist Fy F... den er lekker og fin Ser for meg å kunne trille mitt lille nurk i den :rødme: Må snart begynne å tenke på å skrive utstyrsliste også, blir gøy Ellers idag har jeg vært på shopping med mamma, bare handlet inn masse mat til julen Har hentet julegaver, og vært kvalm og uggen igjen... Må ringe legekontoret i morgen tidlig å høre om jeg kan få ny resept på tablettene slik at jeg har dem i jula.. Maten på julaften skal holde seg nedi magen uten noe krangling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. desember 2009 #236 Del Skrevet 21. desember 2009 Julemat Jeg gleeeder meg sånn til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2009 #237 Del Skrevet 21. desember 2009 Koselig å lese om dagene dine mens du venter på bebisen. Godt kvalmen har bedret seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 21. desember 2009 Julemat Jeg gleeeder meg sånn til det Jeg også Koselig å lese om dagene dine mens du venter på bebisen. Godt kvalmen har bedret seg Glad jeg slipper å være så kvalm som jeg var! Deilig å kunne spise middag igjen og at det faktisk smaker godt! ------------------------ Nettopp pratet med pappa! Ikke snakket med han på 6 uker så det var litt rart, men han var i godt humør så nå kjenner jeg en lettelse... Som han sa, "det går seg til" Han har bursdag idag, så derfor ringte jeg Tror muligens kanskje at jeg får kamera av pappaen min til jul Har ønska meg speilrefleks, og han sa at han skulle prøve å finne et og sende hjem med en fyr han jobber med som pendler mye mellom usa og norge Håper bare jeg får et enkelt et :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #239 Del Skrevet 21. desember 2009 En viss person kan brenne i helvete Jeg vet du leser dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2009 #240 Del Skrevet 21. desember 2009 Flere som har en crappy dag? Hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå