liv Skrevet 28. januar 2010 #321 Del Skrevet 28. januar 2010 Når jeg var 7 mnd sist klarte jeg nesten ikke gå pga bekkenløsning Så vi satser på en rolig sommer her. Ingen store kromspring eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 28. januar 2010 Har vært på Ul i dag Alt så bra ut med lillebaby *letta* , og på slutten av timen spurte jordmor om vi ville vite kjønn. Hun kunne nemlig se hva det var. Vi har jo hele tiden visst at vi ville vite...Og vi får :rødme: Akkurat som vi hadde på følelsen. Jordmora virka veldig sikker, så da satser vi på at det kommer ut ei lita prinsesse. Ble flyttet noen dager fram, så i følge Ul har jeg termin 26 juni. Så where to be da? Tipper hun ikke kommer før i juli, så tror jeg holder meg her inne jeg selv om jeg strengt tatt hører med under mai/juni. Så lykkelig nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. januar 2010 #323 Del Skrevet 29. januar 2010 Så fantastisk Gaupa Og en liten da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. januar 2010 #324 Del Skrevet 29. januar 2010 Så herlig Gaupa! Både med å få se nurket på UL, og det å bli flyttet fram. Jeg er forberedt på å bli flyttet tilbake, og gruer meg litt. Det blir jo nesten som å måtte ta noen dager om igjen... Men du er plutselig nærmere målet enn du var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. januar 2010 #325 Del Skrevet 29. januar 2010 Grattis med gaupa!!!!!! Gleder meg til vår Ul.... måtte uken som kommer og dagene bare fly av gårde!!!! Har noe ille vondt i magen for tiden... er vel livmora som er på jobb kan jeg tenke... spesielt rundt legge tider og da jeg våkner.. og ikke hjelper det noe på at så vidt det kommer noe i blære så presser det på... håper ikke mini ligger å presser på blæra i tillegg... slitsomt med denne do flyinga til alle døgnets tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. januar 2010 #326 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer med ei , Gaupa! I dag kom telefonen frå legen. Nok ein gong var det utslag på HIV-prøven. Heldigvis var den bekreftande prøven, som viser om viruset faktisk er i kroppen, negativ/normal. Sidan eg fekk same resultatet både i september 08 og mars 09, er sjansen for at eg er smitta så mikroskopisk at legen og eg var heilt enige om at det ikkje var noko poeng i å ta ny prøve om nokre veker. (Det skal egentlig gjerast for å avkrefta at det er nysmitte som ikkje har slått ut på prøven ennå.) Eg er så glad for at eg faktisk fekk same beskjed i mars, for nå er eg overhodet ikkje bekymra på tross av litt småekle prøveresultater. Om det blir fleire graviditetar her, trur eg kanskje eg velger å droppa heile HIV-prøven. Det får vera måte på unødvendige prøveanalysar rundtom på forskjellige lab'ar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 29. januar 2010 #327 Del Skrevet 29. januar 2010 Gratulerer med til Gaupa! Gøy å lese om UL, noe som gjør at jeg gleder meg enda mer til det er vår tur Usj, så ekkelt med utslag på test dreia, selv om du vet det ikke er noen grunn for å bekymre seg... Sjokkeffekten har vel gitt seg etter første gang du fikk positiv prøve..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 29. januar 2010 #328 Del Skrevet 29. januar 2010 Usj, så ekkelt med utslag på test dreia, selv om du vet det ikke er noen grunn for å bekymre seg... Sjokkeffekten har vel gitt seg etter første gang du fikk positiv prøve..? Eg har egentlig berre gått og venta på telefonen frå legen, så då var det like greitt at den kom. Men eg må innrømma at eg var passe nervøs første gong eg fekk beskjeden. *grøsse* (Eg var ikkje hysterisk med ein gong, men då nyheten faktisk hadde begynt å synka litt inn, skalv eg over heile meg før eg blei beroliga av ei snill KG-medsøster. ) Eg har forresten bestilt privat UL snart. Så lenge varte tålmodigheten min. O' kjære hysteria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 29. januar 2010 #329 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Privat Ul er såååå kjekt!! Så mye bra bilder man får, jeg var i uke 10+5 og hadde aldri trodd jeg skulle få se så mye av lille knøttn... Var jo såvidt det syntes noe på magen liksom Meeen nå begynner det å ese ut her, hehe... Endret 29. januar 2010 av GueSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 30. januar 2010 #330 Del Skrevet 30. januar 2010 Har vært å kjøpt meg "kengurubukse" idag ( sånn med mage på) kan nesten ikke vente til magen skal fylle opp den, hihi Blir sjeldnere jeg gidder å ha på meg dongeribuksene mine nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. januar 2010 #331 Del Skrevet 30. januar 2010 Bruker du de vanlige buksene dine enda :dåne: Jeg måtte begynne med mammabikse ri uke 14 sist, og denne gangen blir det nok like tidlig SInnsykt deilig å gå i da, og så får man jo så fin babykul av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 30. januar 2010 #332 Del Skrevet 30. januar 2010 Nei, mageveksten har ikke tatt helt av enda utrolig nok :gjeiper: Meeeen merker det på buksene jeg bruker på jobb, nå får jeg snart ikke igjen glidlåsen, så det er vel bare å gå over til mammabukser der også Fantastisk oppfinnelse, hehe Jobbebuksene er sånne som går godt opp over magen + stram, så da blir det ikke plass til en liten babykul :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 #333 Del Skrevet 31. januar 2010 Privat Ul er såååå kjekt!! Så mye bra bilder man får, jeg var i uke 10+5 og hadde aldri trodd jeg skulle få se så mye av lille knøttn... Var jo såvidt det syntes noe på magen liksom Meeen nå begynner det å ese ut her, hehe... Eg har sett den lille 4 gonger allerede, så dette blir den 5. Så lenge alt ser fint ut, er det ein flott opplevelse, men eg gruar meg som berre det før timen. Heldigvis litt roligare nå enn dei første gongene, men eg kjenner fremdeles på angsten for at det ikkje skal vera liv lenger. Om alt ser fint ut på denne UL-en, trur eg at eg skal tora å spandera på meg nokre mammabukser. Til nå har eg gått i bukser 1-2 størrelsar større enn normalt, kjøpt i ein tidligare graviditet, for eg vil ikkje sitja igjen med mammabukser om det går galt. Men nå begynner dei buksene også å stramma. Sjølv om eg ikkje ser stort med mage sjølv (anna enn på kvelden). :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #334 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Eg har sett den lille 4 gonger allerede, så dette blir den 5. Så lenge alt ser fint ut, er det ein flott opplevelse, men eg gruar meg som berre det før timen. Heldigvis litt roligare nå enn dei første gongene, men eg kjenner fremdeles på angsten for at det ikkje skal vera liv lenger. Om alt ser fint ut på denne UL-en, trur eg at eg skal tora å spandera på meg nokre mammabukser. Til nå har eg gått i bukser 1-2 størrelsar større enn normalt, kjøpt i ein tidligare graviditet, for eg vil ikkje sitja igjen med mammabukser om det går galt. Men nå begynner dei buksene også å stramma. Sjølv om eg ikkje ser stort med mage sjølv (anna enn på kvelden). :klø: Kjære dreia, nå er det nok mange som går og venter på de første magebildene.. Og større gravidmage på kveldstid er heeeelt normalt!! Endret 31. januar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 #335 Del Skrevet 31. januar 2010 Dei første magebildene blei faktisk tatt i dag. Men eg legg dei nok ikkje ut med det aller første. I dag går eg forresten med ein god genser som IKKJE egnar seg til å bruka ute blant folk. Eg ser jo skikkelig gravid ut i den. (Det gjorde eg antagelig før eg blei gravid også, men då var det liksom ikkje så farlig. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #336 Del Skrevet 31. januar 2010 Dei første magebildene blei faktisk tatt i dag. Men eg legg dei nok ikkje ut med det aller første. I dag går eg forresten med ein god genser som IKKJE egnar seg til å bruka ute blant folk. Eg ser jo skikkelig gravid ut i den. (Det gjorde eg antagelig før eg blei gravid også, men då var det liksom ikkje så farlig. ) Oooh, vil se vil se! men jeg får vel bare stille meg i ventekøen.. Hehe, ja det føles bedre i sjel og vilje at man ser gravid ut når man ER gravid enn når man ikke er det. Kjent problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 31. januar 2010 #337 Del Skrevet 31. januar 2010 Så bra at nervene begynner å roe seg Dreia På med mammabuksene Nå får dongerien hvile i fred i skapet snart for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 #338 Del Skrevet 31. januar 2010 Dongeri? Det er ein del veker sidan eg brukte sist! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. januar 2010 #339 Del Skrevet 31. januar 2010 Dongeri? Det er ein del veker sidan eg brukte sist! :dåne: Mine gjorde opprør for noen uker siden.. De største jeg hadde på lager. Glad jeg hadde pent brukte gravidbukser fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. januar 2010 #340 Del Skrevet 31. januar 2010 Dongeri? Det er ein del veker sidan eg brukte sist! :dåne: Mine har ligget på hylla siden midten av desember. (Og jeg startet graviditeten med å gå ned, og har ikke gått opp igjen etterpå...) Gravidbukser var et must fra begynnelsen av januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå