Duckling Skrevet 17. desember 2009 #101 Del Skrevet 17. desember 2009 Æsj ja det går saaaaaaakte... Dere får se på tickeren min så føler dere det går fortere;) Hehehe, det hjalp faktisk litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. desember 2009 #102 Del Skrevet 17. desember 2009 Hehehe, det hjalp faktisk litt. ååååå DET GÅR SENT JA... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. desember 2009 #103 Del Skrevet 17. desember 2009 OJ JØSS!!! Her har det skjedd mye!! til alle nye enig med at ting går treeeeegt ja... Gleder meg bare til romjula.. da er jeg 12 uker på vei Katta er ute av sekken alt, men ting blir liksom litt mere roligere da.. kan liksom senka skuldra enda et hakk. Fortsatt ikke hengt over do skåla og ropt på elgen men uggent til tider.. det har jeg i grunn vært siden uke 5... får alltid mat i meg, men er brått ikke noe begeistret for mat jeg elsket før. Rart det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. desember 2009 #104 Del Skrevet 17. desember 2009 Sniker meg inn her....er 4+2 i dag, har termin ifølge babyverden 26 august :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. desember 2009 #105 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg rakk akkurat bli med i august-klubben jo, termin 30.august. Krysse fingre og håper jeg får bli her helt til august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. desember 2009 #106 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg rakk akkurat bli med i august-klubben jo, termin 30.august. Krysse fingre og håper jeg får bli her helt til august Da klarte du det såvidt! til kremen av drektige.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. desember 2009 #107 Del Skrevet 20. desember 2009 Så hyggelig med flere nye Vi begynner jo å bli endel nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2009 #108 Del Skrevet 20. desember 2009 Flere som er kvalme eller? Synes jeg har blitt det litt tidlig denne gangen....Sist kom den ikke før i uke sju, nå er den allerede på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #109 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Flere som er kvalme eller? Synes jeg har blitt det litt tidlig denne gangen....Sist kom den ikke før i uke sju, nå er den allerede på plass. Eg var småkvalm fra EL, 5 DPO trodde legen eg hadde spysyken....men viste seg å være Kvalmen er fortsatt der og legen måtte faktisk sykemelde meg og gi meg kvalmestillinde medisin. Hun bestillte også tidlig UL siden hun tror eg er lengre kommet siden eg er så dårlig....men CB digital ukeindikator viste 2-3 uker(altså 5 uker på vei ca.) Endret 20. desember 2009 av icechick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2009 #110 Del Skrevet 20. desember 2009 Tror de første kvalmebølgene kom så tidlig her også, men jeg klager ikke, er ikke slik spy-kvalm, bare konstant fyllesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 20. desember 2009 #111 Del Skrevet 20. desember 2009 Konstant fyllesjuke var en god beskrivelse... Merker at jeg er mindre dårlig denne helga, muligens fordi jeg har fått sovet ut. Iallefall deilig å våkne uthvilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #112 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøv å være kvalm dagen lang, med eneansvar (mens pappa er på jobb i 3 uker i slengen) for ei på 10 mnd som driter i øst og vest, spiser stinkende babymat, grøt og annet ufyselig! Og jeg som trodde jeg hadde det ille sist! Takk gud at det er kaldt og friskt ute! Ber til høyere makter om at det skal gå over snart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. desember 2009 #113 Del Skrevet 20. desember 2009 Oi, føler med deg men må vel gå over snart nå vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #114 Del Skrevet 20. desember 2009 Oi, føler med deg men må vel gå over snart nå vel ? Sist begynte det verste i disse dager, og det tok slutt da jeg var akkurat 15 uker! Men det var veldig varm sommer, og jeg tror det trigget kvalmen veldig... Jeg vil hvertfall ha julaften fri. Masse deilig mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. desember 2009 #115 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg ble skikkelig kvalm ca 6+1. Det er helt forferdelig å være kvalm All medlidenhet til dere andre som sliter med det same Nå har jeg lært meg å holde det i sjakk, ved at jeg spiser hele tiden, men det er ikke lett for en som ikke har matlyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #116 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg ble skikkelig kvalm ca 6+1. Det er helt forferdelig å være kvalm All medlidenhet til dere andre som sliter med det same Nå har jeg lært meg å holde det i sjakk, ved at jeg spiser hele tiden, men det er ikke lett for en som ikke har matlyst Høres ufattelig slitsomt ut. Tror jeg fikk i meg en gulrot i 1300tida idag, som frokost. Ofte blir det ikke mat før 1400-1500, og jeg eier jo ikke energi til å ta vare på jenta av den grunn. Veldig slitsomt. Men snart er det jul, og masse familiebesøk. Sikkert verdt det da, å spise selv om man blir kvalm. Jeg sverger helst til paprikabiter, nøtter, druer og gulrot for å få igang magen. Men tenker også på at det er enklere å spy tom mage. Det er ikke så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #117 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøv å være kvalm dagen lang, med eneansvar (mens pappa er på jobb i 3 uker i slengen) for ei på 10 mnd som driter i øst og vest, spiser stinkende babymat, grøt og annet ufyselig! Og jeg som trodde jeg hadde det ille sist! Takk gud at det er kaldt og friskt ute! Ber til høyere makter om at det skal gå over snart..... Uffameg og eg trodde eg hadde det ille. Føler absolut med deg om at mannen er borte...min er 5 uker i strekk borte og 5 hjemme da. Men at du har en unge fra før er jo ikke lett i det hele tatt. Eg skal forresten prøve det du har prøvd å spise...se om det hjelper. Her er det også ikke noe mat før rundt 14-15 tiden vanligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #118 Del Skrevet 20. desember 2009 Uffameg og eg trodde eg hadde det ille. Føler absolut med deg om at mannen er borte...min er 5 uker i strekk borte og 5 hjemme da. Men at du har en unge fra før er jo ikke lett i det hele tatt. Eg skal forresten prøve det du har prøvd å spise...se om det hjelper. Her er det også ikke noe mat før rundt 14-15 tiden vanligvis. Ja, han er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker! Deilig å la han gjøre massemasse når han først er hjemme! Bleieskift, stell, mating, lek osv.. For jeg har veldig lite overskudd til sånt nå. Før var han borte 6 uker, det hadde ALDRI gått nå! :dåne: Du får prøve de tingene, det er sunt og godt! Men husk å ikke hive innpå, ta to-tre mandler, en neve druer, noen paprikabiter og spis det på en halvtime eller noe. Sakte, så ikke magen tilter. Da kommer det fort opp igjen, og nøtter og paprika er et dårlig syn på vei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #119 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, han er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker! Deilig å la han gjøre massemasse når han først er hjemme! Bleieskift, stell, mating, lek osv.. For jeg har veldig lite overskudd til sånt nå. Før var han borte 6 uker, det hadde ALDRI gått nå! :dåne: Du får prøve de tingene, det er sunt og godt! Men husk å ikke hive innpå, ta to-tre mandler, en neve druer, noen paprikabiter og spis det på en halvtime eller noe. Sakte, så ikke magen tilter. Da kommer det fort opp igjen, og nøtter og paprika er et dårlig syn på vei ut. Ja er godt når menna kan ta seg av ting når dem først er hjemme! skal absolut prøve fordi som du sier det er sunt...ja kan ikke tenke meg nøtter og paprika er så fint på vvei opp igjen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 21. desember 2009 #120 Del Skrevet 21. desember 2009 Bare meg som ikke har symptomer?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå