Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt er det du har kommet??

8 veker i morgon, altså nærmar det seg den "skumlaste" tida. :redd:

UL igjen i dag. Ein perfekt, liten bamsemums. :hjerte: Eg prøver å ikkje få for sterke følelsar for den lille ennå, men det er jammen ikkje lett å halda igjen når h*n er så fin som i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også. Har termin 7. august, og synes ukene går saaaaaakte. :) Har fortalte det til nærmeste familie og noen veldig nære venner, men gleder meg til det blir "offentlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet ut at det jeg gleder meg mest til ved 12 uker, er at jeg forhåpentligvis ikke er så kvalm da :krysser fingrene:

Og selvfølgelig å kunne fortelle det til alle :) Enig at tiden går altfor sakte...

Noen andre som gruer seg til jul i forhold til all maten som skal spises ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er vegetarianer og spiser soya, quorn, sopp og tofu så ingen problemer der! ;)

Men sliter litt med å holde tett på jul & nyttår, at jeg er gravid.... :gjeiper:

Sluttet og røyke og skal ikke drikke... De gjennomskuer vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dårlig appetitt, ikke lyst på noenting, og spiser altfor lite. Så ja, jeg gruer meg litt til julemiddagen. Kanskje greit at de vet det allerede da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her jeg:)

Jeg har regnet ut at jeg har termin den 10/11 august:)skal poppe nyheten julaften da for svigers,har allerede sagt det til mine foreldre og søsken..gleeeer oss mye..jeg er 6 uker på vei idag og jeg kjenner lite til svangerskape enda..lite matlyst eneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 veker i morgon, altså nærmar det seg den "skumlaste" tida. :redd:

UL igjen i dag. Ein perfekt, liten bamsemums. :hjerte: Eg prøver å ikkje få for sterke følelsar for den lille ennå, men det er jammen ikkje lett å halda igjen når h*n er så fin som i dag. :sjenert:

:rødme: Håper virkelig at Babydreia klarer å holde seg godt fast! Så blir det jo kanskje KG-tvillinger/søskenbarn denne gangen! :fnise: herlig! Det er bare å lese litt hos Sunny, så får du kanskje litt mer positive tanker! Etter alt hun har gjennomgått.. Hun har kuuul på magen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Håper virkelig at Babydreia klarer å holde seg godt fast! Så blir det jo kanskje KG-tvillinger/søskenbarn denne gangen! :fnise: herlig! Det er bare å lese litt hos Sunny, så får du kanskje litt mer positive tanker! Etter alt hun har gjennomgått.. Hun har kuuul på magen! :strix:

Det hadde vore fantastisk! :strix:

Var det nokon som snakka om mat? :spise: *matvrak* Det er ikkje så veldig mykje mat som fristar like mykje som før, men eg er himla sulten og stappar vel i meg altfor mykje. Når eg nå eingong faktisk vaknar opp frå dvalen min eit stykke utpå kveldinga. :sove::fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vore fantastisk! :strix:

Var det nokon som snakka om mat? :spise: *matvrak* Det er ikkje så veldig mykje mat som fristar like mykje som før, men eg er himla sulten og stappar vel i meg altfor mykje. Når eg nå eingong faktisk vaknar opp frå dvalen min eit stykke utpå kveldinga. :sove::fnise:

..du høres unektelig gravid ut.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei jenter!

Jeg blir også mamma i 2010 :bolledeig:

19 år, 12 + 1 på veg, termin 30. juni :) skal på ultralyd i morgen :jepp: spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeei jenter!

Jeg blir også mamma i 2010 :bolledeig:

19 år, 12 + 1 på veg, termin 30. juni :) skal på ultralyd i morgen :jepp: spennende!!

Gratulerer! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..du høres unektelig gravid ut.. :fnise:

Eg føler meg veldig gravid også. :fnise: (Mistenkte faktisk graviditeten allerede frå 2+6 denne gongen, først pga. festesmerter, deretter har symptomer komme som perler på ei snor. :ler:)

Og bevis på det har eg jo også fått, seinast i dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Så nå at denne tråden var for juli-august :fnise: men jeg er 30. juni så det blir nok julifødsel på meg uansett :) endelig termin får vi jo ikke før i februar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dårlig appetitt, ikke lyst på noenting, og spiser altfor lite. Så ja, jeg gruer meg litt til julemiddagen. Kanskje greit at de vet det allerede da :klø:

Samme her, matlysten er helt borte, så jeg sliter litt med å få i meg nok mat. Og så blir jeg kvalm fordi jeg er så sulten, og da får jeg enda mindre lyst på mat. :fnise: Ond sirkel det her, får håpe det går over snart.

Er invitert på bursdagsfest på lørdag, så jeg regner med at vi blir avslørt da. Hehehe, ingen der som kommer til å tro på noen annen unnskyldning enn graviditet når jeg ikke drikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...