Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Bare meg som ikke har symptomer??

:gjeiper:

Det kommer nok ;)

Det samme sa jeg for to uker siden. Alt var helt som normalt, bortsett fra litt ømme bryster. Så slo kvalmen plutselig inn for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare meg som ikke har symptomer??

:gjeiper:

Pft.. Du er jo 5 uker bare! :ler: Noen får det, andre ikke, men hvis du får så kommer det gjerne etter 6-7 uker! Var i toppform frem til da jeg, bare litt trøttere enn vanlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktesansen min har tatt helt av :overrasket: Har jo hørt om det, men hadde ikke trodd det skulle skje.

Ble skikkelig plaget av ånden til alle de tre pasientene jeg var sammen med i dag morges. Har aldri merket ånden deres før. Men måtte snu meg bort, og holde pusten. :ler:

Og nå nettopp drakk mannen en rar kaffe. Jeg merket plutselig en forferdelig lukt. Begynte å lukte rundt meg, og skjønte ikke hva den kunne være. Mannen så bare rart på meg. Da jeg beskrev den som gammel svette/kattepiss så sa han at det måtte være kaffen hans :opplyser: (!!!) og jammen var det ikke det. :dåne: Ikke spør :ler: :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luktesansen min har tatt helt av :overrasket: Har jo hørt om det, men hadde ikke trodd det skulle skje.

Ble skikkelig plaget av ånden til alle de tre pasientene jeg var sammen med i dag morges. Har aldri merket ånden deres før. Men måtte snu meg bort, og holde pusten. :ler:

Og nå nettopp drakk mannen en rar kaffe. Jeg merket plutselig en forferdelig lukt. Begynte å lukte rundt meg, og skjønte ikke hva den kunne være. Mannen så bare rart på meg. Da jeg beskrev den som gammel svette/kattepiss så sa han at det måtte være kaffen hans :opplyser: (!!!) og jammen var det ikke det. :dåne: Ikke spør :ler: :ler: :ler:

Hehe.. Den kaffen ville jeg ikke drukket tror jeg..

Mye morsomt med nesa når mean er gravid altså.. ;) For noen uker siden syntes jeg det luktet avocado, av alle ting, og fikk bare til svar: Det er bare nesa di som er gravid!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi blir reine sporhundene :ler:

Dårlig ånde er helt for jævli... satt på bussen forrige uke til jobb og da kom det en å satt seg ved siden av meg som hadde spist noe løk greier... å herregud... måtte puste igjennom munn og slet som bare det. Det værste var at jeg liksom smakte det han pustet. GRØSS... blir småkvalm av tanken på det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er ikke så greit altså ;)

Jeg vet ikke helt hva det var med den kaffen hans, men han syntes selv kaffen luktet svette. :roll: Vi fikk en sånn kul nespresso-maskin til bryllupet, og han har gått bananas i nettbutikken deres, og kjøpt masse kaffeampuller. Han måtte innrømme nå at svette-kaffen ikke var den beste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja vi ga en sånn i bursdagsgave til svogeren til kjære... gjorde DET kuppet.. koster litt over 1000 men fikk den for 200... hehe.. kjære jobber på Lefdal ;)

Han fikk med en hel haug med sånne ampuller også, det var mye rariteter av lukter og smaker ja..

Men kattepiss? mmmmmmmm.... hørtes jo digg ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er ikke så greit altså ;)

Jeg vet ikke helt hva det var med den kaffen hans, men han syntes selv kaffen luktet svette. :roll: Vi fikk en sånn kul nespresso-maskin til bryllupet, og han har gått bananas i nettbutikken deres, og kjøpt masse kaffeampuller. Han måtte innrømme nå at svette-kaffen ikke var den beste :ler:

Vi har noe lignende vi også. Flere esker med slike kaffeampuller. Her er det Babymelona som raserer ampullene for tida.. Strør dem utover gulvet. :ler: Vi har jo en hel hylle full, og den hylla er helt nede ved gulvet! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er ikke så greit altså ;)

Jeg vet ikke helt hva det var med den kaffen hans, men han syntes selv kaffen luktet svette. :roll: Vi fikk en sånn kul nespresso-maskin til bryllupet, og han har gått bananas i nettbutikken deres, og kjøpt masse kaffeampuller. Han måtte innrømme nå at svette-kaffen ikke var den beste :ler:

vi fikk også sånn maskin....eeelsker kaffen...men ikke alle altså...men nu blir det rimelig lite siden mannen ikke drikker kaffe og eg prøver å holde meg unna.....har unnet meg decaffinate og det var helt greit...men vil så gjerne ha en cappucino altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes alle smaker likt jeg. Men det er stor forskjell, må vite :Nikke:

Uff, nå måtte mannen gå i dusjen, for jeg klarte ikke lukten av han :flau: Føler meg som verdens slemmeste gravide kone :sjenert: Vi ser egentlig film sammen nå, pitbullterje. Men hver gang han har lent seg mot meg, eller snakket til meg, har jeg måttet holde pusten. Måtte tilslutt si hva det var. Og plutselig ba han meg stoppe filmen og gikk i dusjen :sjenert: jeg sa at han måtte vaske håret nøye, og pusse tennene... Det er helt forferdelig å være så overfølsom. Stakkars snille pupsimannen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AAargh - er så oppblåst. Og så har jeg litt vonde pupper, og så er jeg litt kvalm....Rare meg vil gjerne ha mer symptomer :fnise: Skal forresten på tidlig UL den 25.januar :) Skal til gyn likevel, så da kunne han ta en titt sa han, jippi :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAargh - er så oppblåst. Og så har jeg litt vonde pupper, og så er jeg litt kvalm....Rare meg vil gjerne ha mer symptomer :fnise: Skal forresten på tidlig UL den 25.januar :) Skal til gyn likevel, så da kunne han ta en titt sa han, jippi :hoppe:

Det var jo snilt av han! :nigo:

Jeg skal hilse på Minstemelona igjen imorgen tidlig! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :hoppe: :hoppe: Jeg måtte ringe å flytte timen min, så da tenkte jeg at jeg kunne spørre, og han syntes det var stas han :fnise: Blir vel omtrent uke 9 det da, passer jo perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy :hoppe: :hoppe: Jeg måtte ringe å flytte timen min, så da tenkte jeg at jeg kunne spørre, og han syntes det var stas han :fnise: Blir vel omtrent uke 9 det da, passer jo perfekt :)

Med jenta mi var jeg 8+6 da jeg så henne første gang, og hun danset og styra på. :ler: Kunne se øynene og armene godt, så det er en grei tid med UL i uke 9 ja. :Nikke: Denne gangen var første UL 7+5, og det var bare en klump med puls.. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske utrolig hvor utviklet de kan være såppas tidlig. Trodde ikke det før jeg ble gravid, og begynte å lese litt. Har sett masse youtube-filmer av ultralyd de siste dagene, og de spreller jo som bare det. Fekter med armer og ben :rødme:

Jeg bestilte meg time til privat ultralyd i dag. Skal dit 8 januar. Og da er jeg 9+6. Håper å se litt bevegelser da :hjerte: Vet noen om de tar innvendig eller utvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske utrolig hvor utviklet de kan være såppas tidlig. Trodde ikke det før jeg ble gravid, og begynte å lese litt. Har sett masse youtube-filmer av ultralyd de siste dagene, og de spreller jo som bare det. Fekter med armer og ben :rødme:

Jeg bestilte meg time til privat ultralyd i dag. Skal dit 8 januar. Og da er jeg 9+6. Håper å se litt bevegelser da :hjerte: Vet noen om de tar innvendig eller utvendig?

Spørs litt på legen tror jeg.. Om han er dreven. Jeg fikk 8+6-UL'en innvendig, men spesialisten her i fylket tok 7+5-UL'en utvendig. Må si jeg ble litt imponert. :jepp:

Men om du får innvendig så blir det litt bedre bilde. Faktisk. Litt mer detaljert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått innkalling til tidlig UL enda, men regner det blir første ukene på nyåret.......

kan eg spørre dere om det er ubehagelig med innvendig UL????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...