Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er noe ubehagelig, mindre ille enn en vanlig GU :) Er jo bare som en litt tynn dildo de putter inn der :fnise:

Med K var jeg på tidlig UL i uke 8, 9 og 11 pga.blødninger(alle var innvendig) - helt fantastisk å se hvordan de utvikler seg ja :)Uke 11 så var det jo et ferdig minimenneske inni der :rødme:

Åååå, gleder meg, håper sånn at dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok innvendig UL i forbindelse med en abort, og jeg syntes det var vondt! Som en litt stor dildo ville jeg sagt :fnise: Men det er lenge siden, jeg var redd, og jeg er pysete :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var vondt i det hele tatt :) Altså, det er liksom ikke det beste jeg har kjent heller da :ler: Tror jeg har fem innvendige UL til sammen, en i forbindelse med SA, tre i svangerskapet med K, og en på 6-ukerskontrollen etter fødsel, så jeg er nok blitt vant til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden minien jeg har i magen er prøverørs prosjekt så har jeg vært til så mange innvendig UL at jeg ikke har tall på det en gang.... synes ikke det er noe ubehagelig lenger.. blir jo en vanesak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro med mange nye ansikter her inne :) Gratulerer til dere alle. :kgbaby:

------

Og innvendig Ul skal ikke være vondt nei. Fikk sjokk når jeg så staven som skulle inn der, den var så sykt lang. Men ble beroliget med at det bare var en liten del av den som skulle inn :fnise: Tror nemlig jeg så litt sånn :sjokkert: ut først når jeg kom inn. Hvertfall opplevde ikke jeg det som vondt i det hele tatt, og det å kunne se frøet bevege seg der inne tok all oppmerksomheten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...uffameg kjenner eg blir litt engstelig når eg ikke vet ka eg skal til...

håper eg får sett noe da...de er litt usikkre om eg kanskje er lengre på vei eller ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du skal på Ul da?

Ikke helt sikker...legen bestillte innkalling til sykehuset...eg skal få et brev i posten....håper eg får det fortest mulig hvis eg er lengre på vei en eg tror......men som eg regner er eg 5 uker.....men kan også være 9 nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, spennende, så gøy hvis du er lengre på vei da :)

ja både og.....eg skal begynne en ny jobb i februar, så hadde vært greit om eg kanskje ikke har en kul enda sånn at eg kan jobbe meg opp til å fortelle dem at eg er gravid :sjenert: men på en annen side håper eg at eg er lengre på vei fordi da er eg kortere mot å møte lille spira :)

Hvem må ta innvendig UL?

må jeg ta?iiiik...

Legen min sa at det er avhengig av kor flink or kor mye de kan se på utvendig......hun mente de på sykehuset prøver utvendig først, men tar innvendig hvis dem ikke ser bra nok.

Ja da er eg ikke den eneste som er litt engstelig for innvendig da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått innkalling til tidlig UL enda, men regner det blir første ukene på nyåret.......

kan eg spørre dere om det er ubehagelig med innvendig UL????

Det skal da ikke gjøre vondt, det er bare ytterste delen av den tingen som skal inn. Føles knapt som om den er inne faktisk... :vetikke: De bruker veldiiig mye glidemiddel. Synes det er eklere etterpå jeg, enn selve undersøkelsen. Klissete og ekkelt. :gjeiper:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK får roe meg litt da :fnise:

Da fikk eg time på sykehuset 15januar.....kjipt at mannen drar ut på sjøen rundt 11januar :(

Mamma sa hun skulle bli med meg om eg ville.....og ja vil vel ikke gjøre det alene nei...

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OK får roe meg litt da :fnise:

Da fikk eg time på sykehuset 15januar.....kjipt at mannen drar ut på sjøen rundt 11januar :(

Mamma sa hun skulle bli med meg om eg ville.....og ja vil vel ikke gjøre det alene nei...

Ikke tenk så mye over det, og det er viktig å ikke spenne underlivet, da kan det nok være litt ekkelt. Uansett er det mye verre når du ligger på føden og de skal sjekke åpningen hele tiden. Grafser og sliter.. :ler: Og veene da. :roll:

Du KAN jo spørre om de kan ta det noen dager før?? :sjenert: Jeg fikk justert den ordinære UL min til dagen etter han kommer han igjen jeg! :nigo: men det er vel kun fordi jeg ble skrudd en uke tilbake istad.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han er 5 uker ute.....da er jo vitsen av tidlig UL borte.....de vil vel ikke gi meg tidligere UL uka før om eg spør eller??

Kanskje?? Skader ikke å spørre.. :) Uansett får han vel vært med på den ordinære. :) Jeg har vært på 2 stk nå, og Pappamelona får vært med på den ordinære. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...