Gå til innhold

Skravletråd for 2010 mammaene :)


Gaupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OJ JØSS!!! Her har det skjedd mye!! :velkommen: til alle nye :nigo:

enig med at ting går treeeeegt ja... Gleder meg bare til romjula.. da er jeg 12 uker på vei :hoppe: Katta er ute av sekken alt, men ting blir liksom litt mere roligere da.. kan liksom senka skuldra enda et hakk.

Fortsatt ikke hengt over do skåla og ropt på elgen :hoppe: men uggent til tider.. det har jeg i grunn vært siden uke 5... får alltid mat i meg, men er brått ikke noe begeistret for mat jeg elsket før. Rart det der :ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk akkurat bli med i august-klubben jo, termin 30.august. Krysse fingre og håper jeg får bli her helt til august :)

:fnise: Da klarte du det såvidt! :velkommen: til kremen av drektige.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som er kvalme eller? Synes jeg har blitt det litt tidlig denne gangen....Sist kom den ikke før i uke sju, nå er den allerede på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som er kvalme eller? Synes jeg har blitt det litt tidlig denne gangen....Sist kom den ikke før i uke sju, nå er den allerede på plass.

Eg var småkvalm fra EL, 5 DPO trodde legen eg hadde spysyken....men viste seg å være :gravid:

Kvalmen er fortsatt der og legen måtte faktisk sykemelde meg og gi meg kvalmestillinde medisin. Hun bestillte også tidlig UL siden hun tror eg er lengre kommet siden eg er så dårlig....men CB digital ukeindikator viste 2-3 uker(altså 5 uker på vei ca.) :sjenert:

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant fyllesjuke var en god beskrivelse... :ler:

Merker at jeg er mindre dårlig denne helga, muligens fordi jeg har fått sovet ut. Iallefall deilig å våkne uthvilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å være kvalm dagen lang, med eneansvar (mens pappa er på jobb i 3 uker i slengen) for ei på 10 mnd som driter i øst og vest, spiser stinkende babymat, grøt og annet ufyselig! :spy:

Og jeg som trodde jeg hadde det ille sist! :roll: Takk gud at det er kaldt og friskt ute!

Ber til høyere makter om at det skal gå over snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, føler med deg :klemmer: men må vel gå over snart nå vel ?

Sist begynte det verste i disse dager, og det tok slutt da jeg var akkurat 15 uker! :jepp: Men det var veldig varm sommer, og jeg tror det trigget kvalmen veldig... Jeg vil hvertfall ha julaften fri. Masse deilig mat! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig kvalm ca 6+1. Det er helt forferdelig å være kvalm :spy: All medlidenhet til dere andre som sliter med det same :kose:

Nå har jeg lært meg å holde det i sjakk, ved at jeg spiser hele tiden, men det er ikke lett for en som ikke har matlyst :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig kvalm ca 6+1. Det er helt forferdelig å være kvalm :spy: All medlidenhet til dere andre som sliter med det same :kose:

Nå har jeg lært meg å holde det i sjakk, ved at jeg spiser hele tiden, men det er ikke lett for en som ikke har matlyst :sukk:

Høres ufattelig slitsomt ut. Tror jeg fikk i meg en gulrot i 1300tida idag, som frokost. Ofte blir det ikke mat før 1400-1500, og jeg eier jo ikke energi til å ta vare på jenta av den grunn. Veldig slitsomt. Men snart er det jul, og masse familiebesøk. :nigo: Sikkert verdt det da, å spise selv om man blir kvalm. Jeg sverger helst til paprikabiter, nøtter, druer og gulrot for å få igang magen. Men tenker også på at det er enklere å spy tom mage. Det er ikke så ekkelt! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøv å være kvalm dagen lang, med eneansvar (mens pappa er på jobb i 3 uker i slengen) for ei på 10 mnd som driter i øst og vest, spiser stinkende babymat, grøt og annet ufyselig! :spy:

Og jeg som trodde jeg hadde det ille sist! :roll: Takk gud at det er kaldt og friskt ute!

Ber til høyere makter om at det skal gå over snart.....

Uffameg og eg trodde eg hadde det ille. Føler absolut med deg om at mannen er borte...min er 5 uker i strekk borte og 5 hjemme da.

Men at du har en unge fra før er jo ikke lett i det hele tatt.

Eg skal forresten prøve det du har prøvd å spise...se om det hjelper. Her er det også ikke noe mat før rundt 14-15 tiden vanligvis.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg og eg trodde eg hadde det ille. Føler absolut med deg om at mannen er borte...min er 5 uker i strekk borte og 5 hjemme da.

Men at du har en unge fra før er jo ikke lett i det hele tatt.

Eg skal forresten prøve det du har prøvd å spise...se om det hjelper. Her er det også ikke noe mat før rundt 14-15 tiden vanligvis.

:klemmer:

Ja, han er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker! :nigo: Deilig å la han gjøre massemasse når han først er hjemme! Bleieskift, stell, mating, lek osv.. :nigo: For jeg har veldig lite overskudd til sånt nå. :( Før var han borte 6 uker, det hadde ALDRI gått nå! :dåne:

Du får prøve de tingene, det er sunt og godt! Men husk å ikke hive innpå, ta to-tre mandler, en neve druer, noen paprikabiter og spis det på en halvtime eller noe. Sakte, så ikke magen tilter. Da kommer det fort opp igjen, og nøtter og paprika er et dårlig syn på vei ut. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er borte i 3 uker, og hjemme i 3 uker! :nigo: Deilig å la han gjøre massemasse når han først er hjemme! Bleieskift, stell, mating, lek osv.. :nigo: For jeg har veldig lite overskudd til sånt nå. :( Før var han borte 6 uker, det hadde ALDRI gått nå! :dåne:

Du får prøve de tingene, det er sunt og godt! Men husk å ikke hive innpå, ta to-tre mandler, en neve druer, noen paprikabiter og spis det på en halvtime eller noe. Sakte, så ikke magen tilter. Da kommer det fort opp igjen, og nøtter og paprika er et dårlig syn på vei ut. :eeeh:

Ja er godt når menna kan ta seg av ting når dem først er hjemme!

:fnise: skal absolut prøve fordi som du sier det er sunt...ja kan ikke tenke meg nøtter og paprika er så fint på vvei opp igjen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...