Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Regner med at Dinedama har alt hun trenger - hun har jo hatt katter i åååårevis!

Du får se på den lyse sida - du betaler 500 kroner og får ei fiks ferdig sterilisert katt :jepp: Sterilisering av ei hokatt koster jo fort 1500 kroner det, og så slipper du å synes synd på katta når den går med den lampeskjermen på hodet også... Ikke moro å se på!!! Når man får de ferdig sterilisert synes jeg det er helt ok å betale for katta, det hadde vært noe annet om man også måtte koste sterilisering selv!

Du bare må ha den der, den var jo helt sykt lik Tjukka :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var nyyydelig!

..men om man ikke helt har råd til 500kr for ei katt, så burde man kanskje ikke få en? De koster jo litt sånn i den store sammenhengen :) Mat, børster, evt kattedo og sand, reisebur, dyrelegeutgifter osv osv ;)

Jepp alt sånt har jeg ifra før :jepp: Børster, mat, bur, leker, seng, klorestativ, kattedør.. you name it :)

Eneste utgiftene som vil komme er evt dyrlegeutgifter om hun blir syk eller skadet, men det er jo like greit noe som ikke trenger å skje en gang :)

Regner med at Dinedama har alt hun trenger - hun har jo hatt katter i åååårevis!

Du får se på den lyse sida - du betaler 500 kroner og får ei fiks ferdig sterilisert katt :jepp: Sterilisering av ei hokatt koster jo fort 1500 kroner det, og så slipper du å synes synd på katta når den går med den lampeskjermen på hodet også... Ikke moro å se på!!! Når man får de ferdig sterilisert synes jeg det er helt ok å betale for katta, det hadde vært noe annet om man også måtte koste sterilisering selv!

Du bare må ha den der, den var jo helt sykt lik Tjukka :jepp:

Det er sant :Nikke:

Mye billigere enn å må dra å sterilisere selv :jepp:

Jeg skraper sammen det jeg finner av penger... blir mer penger i neste mnd på oss når Ælen begynner å jobbe :jepp:

Og grunnen til at jeg er litt blakk denne mnd er kommunale avgifter ( :spy: ) og 6 ferdige julegaver :fnise:

Så i neste mnd skal jeg har råd :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at lisja bæsjer når Ælen ikke er her :glare:

Da må jeg skifte jo.. :roll:

:fnise: kunne ikke vært mer enig *akkurat nå sitter jeg her mens mannen bytter hiroshima bæsj!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ælen kom inn og måtte jammen ta bæsjen :fnise:

Hun har fått sånn gruuuusom lukt nå når vi har begynt med grøt :fnise:

I stad satt jeg å gav lisja grøt i vippestolen og helt plutselig begynner hun å rå flire til meg :ler:

Og jeg begynte å le av det, å da lo hun enda mer :hoho:

Det endte opp med at jeg lo så jeg gråt og lisja lo og lo og lo når jeg ble snørrete og måtte snyte meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bæsjen kan umulig lukte verre enn den gjør på W alt.... :ler:

Skulle tro hun har spist hoggorm... så blir spennende å se hva odøren blir når grøten kommer innabord.

Si meg.. hvordan i granskauen skal man få de til å skjønne hvordan man spiser av skje? :klø: tips takk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bæsjen kan umulig lukte verre enn den gjør på W alt.... :ler:

Skulle tro hun har spist hoggorm... så blir spennende å se hva odøren blir når grøten kommer innabord.

Si meg.. hvordan i granskauen skal man få de til å skjønne hvordan man spiser av skje? :klø: tips takk :fnise:

Ikke bare bare dette med skjeen :ler:

Men jeg bare gaper og sier aaaa mens jeg smiler for da hermer hun etter meg :fnise: Så pakker jeg inn skjeia i mens :ler:

Inne og oppdaterer meg! :klem:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stad satt jeg å gav lisja grøt i vippestolen og helt plutselig begynner hun å rå flire til meg :ler:

Og jeg begynte å le av det, å da lo hun enda mer :hoho:

Det endte opp med at jeg lo så jeg gråt og lisja lo og lo og lo når jeg ble snørrete og måtte snyte meg :ler:

:ler: Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Så pakker jeg inn skjeia i mens :ler:

Så ekkelt å pakke inn skjeia i mens :spy:

:hoho:

Nei nå må jeg gå å legge meg - eklere enn dette blir jeg ikke :skratte:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lukter like ille med grøt, Devilina :ler:

Poppelen får velling, tynn banangrøt fra Nestlè.. Å det stinker hoggorm og værre ting.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere har det kjempe koselig ved måltidene da :fnise:

Og tenkt at hun har blitt over 4 måneder allerede!! Tiden går jammen meg fort hos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til dere også :klem:

Fikk mail fra damen som har pusen i går om at det tydeligvis var en annen dame som hadde funnet ut at hun skulle ha den :sukk:

Så da blir det ikke pusi på meg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Men du kan jo få en annen pusi? Dyrebeskyttelsen har vel alltid puser som trenger et nytt sted å bo. Kjipt at det ikke ble akkurat den da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...