Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da finner vi oss en date ass! AsapLOL! :lol:

Skrevet

Seff! Qlt! A3!!

FYI skal jeg kjøpe ostepop så du slipper å ta det med :nigo:

Nemlig bare for at jeg er GID og at jeg er en god vertinne :tunge1:

AFK.. BNN!

:fnise:

Skrevet

Hrmf - det vises at du var på fjortisfyllefest i går...

*utklassa*

:sukk:

Skrevet

Skal jeg oversette for deg? :sjenert:

Jeg måtte jo google smsm språk for å få til det der altså :fnise:

Men iallefall så er det selvfølgelig! kult! anytime, anywhere, anyplace..

Og for your information og glad i deg :kyss2:

Også away from keyboard, bye bye now (for det skulle stå BBN og ikke BNN.. :sjenert: )

Skrevet (endret)

Det der skjønte ikke jeg heller :ler:

Skjønner de omg,lol,rofl,noob,glhf,brb.. Og en del til men :lol:

Endret av Minttu
Skrevet

Ooooh.. jeg har unge i seng :hoppe: er nesten tre kvarter siden jeg la henne nå :jepp: Det er det tidligste hun har tatt kveld ever! Så da blir det vel tidlig morgen på oss også :lol:

Så har jeg laget snadder som står i ovnen og godgjøre seg :sikle: Helstekt indrefilet av svin med div krydder på en seng av gulrot og poteter og med litt sånn blomkål, brokkoli og noe sånn gule greier... tro om det er..øøhh.. ikke nepe men sånn annen... kålrabi? :klø: Nå står det helt stilt her... :sukk:

Men godis er det iallefall :spise:

av lisja grøt til kvelds i dag, men den var ikke like populær som grønnsaksmosen :ler: Mye sutring før hun orka å svelge den :fnise:

Skrevet

Hørtes ut som dere har en fin søndagskveld. :nigo:

Skrevet

Herlig middag! Kos dere videre i kveld :klem:

Skrevet

Kålrot heter det :nigo:

Vi skal kose oss :) Men Lisja våknet jo selvfølgelig og gulpet ut seg selv og senga så det ble full skift :glare: Og da ble hun lysvåken :rolleyes: Så nå ligger hun å leker med elefanten.. det var den voksen kvelden :fnise:

Skrevet

:opplyser: Kålrot og kålrabi er det samme, så du hadde rett første gangen også! :)

Håper dere sover nå, alle som en! ;)

:klemmer:

Skrevet

Takk for klemmingene jenter :klemmer:

I dag har vi vært på babytreff :) Var veldig koselig det :) Snuppa var kjempesnill og sovnet i fanget mitt etter en liten stund :rødme:

I bilen på tur nedover og hjem igjen skravlet hun som bare juling :ler: Hun pleier bestandig å sovne i bilen, men ikke i dag ;)

Det blåser skikkelig ute og er herlig tempratur :jepp: Er vel denne høststormen de snakker om som er på vei...

Skrevet

Jeg sendte høststormen opp til deg jeg... :sjenert:

Skrevet

Du gjorde det ja? :jolie:

Neida men det er koselig med litt vind :Nikke: Er ekstra deilig å være inne da :lur:

Skrevet

Så sant så sant :lur:

Her har det vært sex & singelliv maraton i dag :nigo:

Skrevet

Oooh... :) Jeg så alle sesongene for et år tid siden :jepp: Har enda til gode å se film nr 2 :)

Gleder meg til i kveld! Da begynner Stieg Larsson's Millenium serie på TV2 :hoppe:

Har både lest bøkene og sett filmene!! Dettan blir bra :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...