Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at Dinedama har alt hun trenger - hun har jo hatt katter i åååårevis!

Du får se på den lyse sida - du betaler 500 kroner og får ei fiks ferdig sterilisert katt :jepp: Sterilisering av ei hokatt koster jo fort 1500 kroner det, og så slipper du å synes synd på katta når den går med den lampeskjermen på hodet også... Ikke moro å se på!!! Når man får de ferdig sterilisert synes jeg det er helt ok å betale for katta, det hadde vært noe annet om man også måtte koste sterilisering selv!

Du bare må ha den der, den var jo helt sykt lik Tjukka :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var nyyydelig!

..men om man ikke helt har råd til 500kr for ei katt, så burde man kanskje ikke få en? De koster jo litt sånn i den store sammenhengen :) Mat, børster, evt kattedo og sand, reisebur, dyrelegeutgifter osv osv ;)

Jepp alt sånt har jeg ifra før :jepp: Børster, mat, bur, leker, seng, klorestativ, kattedør.. you name it :)

Eneste utgiftene som vil komme er evt dyrlegeutgifter om hun blir syk eller skadet, men det er jo like greit noe som ikke trenger å skje en gang :)

Regner med at Dinedama har alt hun trenger - hun har jo hatt katter i åååårevis!

Du får se på den lyse sida - du betaler 500 kroner og får ei fiks ferdig sterilisert katt :jepp: Sterilisering av ei hokatt koster jo fort 1500 kroner det, og så slipper du å synes synd på katta når den går med den lampeskjermen på hodet også... Ikke moro å se på!!! Når man får de ferdig sterilisert synes jeg det er helt ok å betale for katta, det hadde vært noe annet om man også måtte koste sterilisering selv!

Du bare må ha den der, den var jo helt sykt lik Tjukka :jepp:

Det er sant :Nikke:

Mye billigere enn å må dra å sterilisere selv :jepp:

Jeg skraper sammen det jeg finner av penger... blir mer penger i neste mnd på oss når Ælen begynner å jobbe :jepp:

Og grunnen til at jeg er litt blakk denne mnd er kommunale avgifter ( :spy: ) og 6 ferdige julegaver :fnise:

Så i neste mnd skal jeg har råd :Nikke:

Skrevet

Jeg liker ikke at lisja bæsjer når Ælen ikke er her :glare:

Da må jeg skifte jo.. :roll:

Skrevet

Jeg liker ikke at lisja bæsjer når Ælen ikke er her :glare:

Da må jeg skifte jo.. :roll:

:fnise: kunne ikke vært mer enig *akkurat nå sitter jeg her mens mannen bytter hiroshima bæsj!*

Skrevet

Ælen kom inn og måtte jammen ta bæsjen :fnise:

Hun har fått sånn gruuuusom lukt nå når vi har begynt med grøt :fnise:

I stad satt jeg å gav lisja grøt i vippestolen og helt plutselig begynner hun å rå flire til meg :ler:

Og jeg begynte å le av det, å da lo hun enda mer :hoho:

Det endte opp med at jeg lo så jeg gråt og lisja lo og lo og lo når jeg ble snørrete og måtte snyte meg :ler:

Skrevet

haha hærlig med sånn latter!!! :rødme:

uff gruer meg til fast fôr bæsj....for sålangt synes jeg det er ikke så gøy :lol:

Skrevet

Det lukter iallefall helt grønnjævlig :fnise:

Skrevet

Den bæsjen kan umulig lukte verre enn den gjør på W alt.... :ler:

Skulle tro hun har spist hoggorm... så blir spennende å se hva odøren blir når grøten kommer innabord.

Si meg.. hvordan i granskauen skal man få de til å skjønne hvordan man spiser av skje? :klø: tips takk :fnise:

Skrevet

Den bæsjen kan umulig lukte verre enn den gjør på W alt.... :ler:

Skulle tro hun har spist hoggorm... så blir spennende å se hva odøren blir når grøten kommer innabord.

Si meg.. hvordan i granskauen skal man få de til å skjønne hvordan man spiser av skje? :klø: tips takk :fnise:

Ikke bare bare dette med skjeen :ler:

Men jeg bare gaper og sier aaaa mens jeg smiler for da hermer hun etter meg :fnise: Så pakker jeg inn skjeia i mens :ler:

Inne og oppdaterer meg! :klem:

:hug:

Skrevet

I stad satt jeg å gav lisja grøt i vippestolen og helt plutselig begynner hun å rå flire til meg :ler:

Og jeg begynte å le av det, å da lo hun enda mer :hoho:

Det endte opp med at jeg lo så jeg gråt og lisja lo og lo og lo når jeg ble snørrete og måtte snyte meg :ler:

:ler: Herlig!

Skrevet (endret)

...Så pakker jeg inn skjeia i mens :ler:

Så ekkelt å pakke inn skjeia i mens :spy:

:hoho:

Nei nå må jeg gå å legge meg - eklere enn dette blir jeg ikke :skratte:

Endret av Diddles
Skrevet

Den lukter like ille med grøt, Devilina :ler:

Poppelen får velling, tynn banangrøt fra Nestlè.. Å det stinker hoggorm og værre ting.. :dåne:

Skrevet

Høres ut som om dere har det kjempe koselig ved måltidene da :fnise:

Og tenkt at hun har blitt over 4 måneder allerede!! Tiden går jammen meg fort hos dere!

Skrevet

God helg til dere også :klem:

Fikk mail fra damen som har pusen i går om at det tydeligvis var en annen dame som hadde funnet ut at hun skulle ha den :sukk:

Så da blir det ikke pusi på meg :grine:

Skrevet
:klemmer: Men du kan jo få en annen pusi? Dyrebeskyttelsen har vel alltid puser som trenger et nytt sted å bo. Kjipt at det ikke ble akkurat den da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...