Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du sier ikke det :skratte:

Tror KG har fått hikke der oppe i nord :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det bare kaldt i fjor vi :fryser:

Tæla i marka var så djup som den aldri før hadde vært og vannrør i hele bygda frøs til is konstant! Hovedvannledningen til plassen vi bor på eksploderte jo også av kulda... Så heller mye snø enn mye kulde :Nikke:

:klem:

-------------

Vi skal adoptere en dyrebeskyttelses-pusi :strix:

Skrevet

Seriøst?? :hakeslepp:

Jeg har fått opp at systemet var nede i hele dag når jeg har prøvd å oppdatere det innlegget :glare: Så jeg trodde ikke det kom med jeg... dritt... jaja.. :sjenert:

Nå funker alt iallefall...

Og dere har fått med dere hva jeg har å si skjønner jeg :fnise:

Vi har bare en pus nå for øyeblikket så det blir kos med en til :Nikke:

Skrevet

Så koselig med pusekatt :jepp:

Vår katt fikk vi også gjennom dyrebeskyttelsen, og det angrer jeg ikke på et eneste sekund.

Gode pusen :rødme:

Skrevet

Trampe: Det er en tjukkpusi-kopi :rødme:

Jeg kan bare ikke la være da :hjerte:

Seeeeeeeeee!!

30608_10150188910350722_837700721_12577958_3933725_n.jpg

Skrevet

Åh, så nydelig den var da :rødme:

Skrevet

Ja helt fantastisk :rødme:

Hadde en akkurat maken katt som dessverre ble påkjørt i fjor sommer.. Var den aller beste katta i verden så hun er dypt savnet :trist:

Så selvfølgelig kan jeg jo ikke la denne gå ifra meg.. hun som har den nå beskrev lynnet hennes og hun høres helt lik ut som den katten vi hadde :rødme:

Skrevet

Utifra antall innlegg så er det maaange katter du skal adoptere :hoho:

Den pusekatten var veldig, veldig fin :hjerte:

Skrevet

Hehe... jeg hadde bare lit KG klikk :fnise:

Det ble jo klaget her om dagen på at jeg var så stille i boka mi, men nå har jeg vel fått retta litt på det inntrykket? :tunge1:

Skrevet

Her er min gamle pusi som døde :trist:

dsc00004up.jpg

Ganske like, sant? :)

Skrevet

De var ganske like ja :jepp:

Hadde en sånn gråpus jeg også, men han hadde kort pels. Det var den rareste og kuleste katta jeg noensinne har kjent. Plutselig en dag forsvant han bare :( Det er mange, mange år siden, men tenker på han innimellom.

Skrevet (endret)

F**n!! Koster jo 500kr å adoptere jo!! :sukk:

Jeg har ikke råd til det nå! :grine:

Endret av dinedama
Skrevet

Ånei! Men tror du pusen er der til dere har pengene eller? Kan ikke låne av noen da? Veldig søt pusekatt. :Nikke:

Syns forresten det er litt teit at det koster penger. Men det er kanskje for å forsikre seg om at folk virkelig vil ha dyret, og at det ikke blir dårlig behandlet igjen. Eller at de trenger litt inntekter. :vetikke:

Skrevet

Hun dama sa det var for å dekke matkostnader, sterilisering og dyrlegeutgifter ellers :Nikke: Det kan jeg jo skjønne, men samtidig gjør man dem jo en kjempe tjeneste ved å ta i mot dyrene :)

Jeg skal se om jeg klarer å skrape sammen penger... hun sa at hun kunne "holde den av" til meg en stund :fnise:

Skrevet

Håper det ordner seg med penger og slikt slik at dere kan få den katta, for den var nydelig og en kopi av den andre katten deres :jepp:

:klemmer:

Skrevet

:idesmil: Du kan samle flasker! Se, her får du en av meg! :perebrus: og en til :perebrus: .. og enda en :perebrus: !

:perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus:

Sånn, nå er du litt på vei! :jepp:

Skrevet

Den var nyyydelig!

..men om man ikke helt har råd til 500kr for ei katt, så burde man kanskje ikke få en? De koster jo litt sånn i den store sammenhengen :) Mat, børster, evt kattedo og sand, reisebur, dyrelegeutgifter osv osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...