Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva handler den om? hmmm... TV slave som jeg er må jeg vel få med meg den og :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest bøkene eller sett filmene? :)

Det er samme som filmene bare at det er lagt til maaaasse ekstra materiale slik at det er blitt en serie :jepp:

De har gjort den mer lik bøkene mener jeg å ha sett en plass :Nikke:

Det er jo fantastiske bøker og veldig bra filmatisering av dem, så dette gleder jeg meg veldig til :)

Skrevet

Da har du gått glipp av noe :Nikke:

Skrevet

Uffda, jeg som er hekta på ungkarskvinnen... *må velge*

Skrevet

Går ikke ungkarskvinnen i reprise i helgen engang? :)

Skrevet

Godt jeg tittet innom her. Nå er tv2 på. :jepp:

Så koselig med babytreff og veloppdragen snuppe i dag da. :)

Skrevet

Jeg likte bøkene kjempegodt. Likte filmene også, men bøkene var et par hakk bedre.

Skikkelig skitvær her også, ikke kaldt, men mye vind, regn og det er mørkt, grått og trist.

Skrevet

Bøkene er bestandig bedre :jepp:

-------

:sukk_

Nå er vi fri for vann.. igjen...

Hovedvannledningen har vistnok sprukket.. Så jeg er spent på hvor lenge det blir sånn.. de på kommunen kunne ikke svare på det..

Men de jobber med det ikke så langt ifra der vi bor så jeg skal gå å spørre arbeidsmennene litt senere :Nikke:

Gjest Neferet
Skrevet

:dåne: Jeg tror du snart må begynne å skrive i boka når du har vann, det er jo stadig vekk vannmangel hos deg.... :snurt: Du får mase litt på arbeidsfolka, se til at de jobber og ikke drikker kaffe og sånn! :jepp:

Skrevet

Huff ja :fnise:

Det er nesten så galt :fnise:

Var greit når det var bare oss to, men nå er vi jo avhengig av rent vann til snuppa...

Jeg skal ta med meg en dunkk å kjøre bort på butikken å hente vann straks :Nikke: Så skal jeg samtidig stoppe å spørre arbeidsmannene når de tror de er ferdige :Nikke:

Skrevet

Så kjipt med ikke noe vann igjen :dåne: håper det ikke er lenge.....

har ikke sett filmene jeg heller.....er det nytt eller gammelt??

Skrevet

Vi fikk tilbake vannet på ettermiddagen :Nikke: Og denne gangen var det ikke brunt :strix:

Filmene kom ut fortløpende i 2008-2009 :jepp: Bøkene er noe gamlere... De er bare sinnsykt bra! Alle som ikke har fått med seg en av delene har virkelig gått glipp av noe :dåne:

Skrevet

Det skulle vært et ordtak som sa "den som ler sist skulle alri ha ledd" :glare:

For hvem andre enn glade og fornøyde Dinedama skulle ta seg en dusj for at vi hadde rent og fint vann? Dinedama gikk i dusjen hun og såpet seg inn og trallet en sang, skyllet håret og tittet ned på gulvet i dusjen... SAND!!! :kjefte:

Jadda! Så her sitter jeg.. IGJEN!!... full av sand i rævva og håret :sur:

Skrevet

Å nei, så kjedelig. Håper vannet kommer tilbake og at det er reint!!

:hug:

Skrevet

er litt lei av at det skal bli brunt for å si det sånn.. :glare:

Hvordan står det til med deg da?

:klemmer:

Skrevet

Ta det med et smiiiil :nigo: du får i alle fall peelet ræva og hodebunnen :fnise:

Skrevet

:fnise: Litt av en peeling.

Kjedelig at dere skal ha så mye trøbbel med vannet. Håper det ordner seg snart. :)

Skrevet

Snuppa mi kan le :strix: Herlige ungen min! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...