Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Big Bang Theory, Grey's og Privat praksis på nedlasting :nigo:

Lenge leve USA som er kommet lengre med sendingene enn norge :ler:

Dette blir en fiiiin kveld :jepp: Samt x-faktor og senkveld :jepp:

Så skal jeg fikse neglene mine og pakke til vi drar avgårde i morgen til Ælen's hjemplass :)

Også skal jeg kjøre en tur med noen hårprodukter i kveldinga en gang også... Jeg begynner jo å se at jeg har litt for mye å se/gjøre på veldig få timer :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aww elsker at man kan laste ned episoder tidlig.......allerede ferdig med True blood sesong 3....nå var det alt mulig....ser også på vampire diaries :nigo:

Du, har du noe farger igjen og vannstoff eller???

ha en god tur!

Skrevet

Har masse farger og en god del vannstoff igjen ja :jepp:

Er du intressert i noe? :lur:

Skrevet

Har masse farger og en god del vannstoff igjen ja :jepp:

Er du intressert i noe? :lur:

Ja tenkte det hadde vært greit å ha til neste farging, har jo akkurat farget meg da men.....hva har du for farge da? wella?

Skrevet

hmm litt forskjellig om jeg bruker farge eller minicolor....men ligger ofte på natur 4,0(det jeg brukte nå sist), ellers liker jeg kaldere toner da.....så tenkte jeg søstra mi bruker 5,0 og noen ganger med litt gylden tone....

trenger da også vannstoff...

hva selger du dette på per tube og vannstoff da?

Skrevet

hmm... Jeg har en del i 5/0, men ikke noe 4/0 :sukk:

Brukte 4/0 selv nemlig så gikk jeg tom for det så nå er jeg gådd over på 3/0 :fnise:

Tror også jeg har 5/3 som er gylden :jepp: Og kanskje 5/1 som er kald om du skulle være intressert i det :Nikke:

Vannstoffet kan du få en hel flaske for en hundrings? :vetikke: Og 50kr pr farge?

Høres det greit ut?

Har faktisk color touch også i sånn hjemmefargings-pakker :Nikke: Har et par pakker med 5/0 der :Nikke:

Skrevet

prisene høres fine ut de :jepp:

...5/0, 5/1 og 5/3 er fine......men lurer på om hvordan 5/1 blir i mitt naturlige hår som er vel rundt tone4 om jeg har ingen natur?? :klø: har ikke brukt wella så lenge...

hvor mange tuber har du igjen?? er dem ikke 60ml hver?

Skrevet

60ml i hver ja :Nikke:

Kan jo hende håret ditt blir en tone lysere, men det er jo ikke allverden :) Etter de bildene jeg har sett av deg på FB så blir den ikke noe lysere enn det du er på dem :)

Av color touch har jeg:

5/3 x2

5/0 x2

5/1 x1

Av sånn hjemmefargings color touch har jeg

5/0 x3

4/0 x2 (men disse er litt dyrere å ta inn så jeg må nok ha noen kroner mer for dem :sjenert: er med vannstoff of kur i eska)

Og av ordentlig farge fant jeg bare en tube med 55/0.. det er samme som 5/0 bare at den er dobbelpigmentert så den dekker bedre :Nikke:

Skrevet

Send gjerne en til meg, frakten kan da ikke være så alvorlig dyr :)

Skrevet

har ikke peiling.. den veier jo en del.. :vetikke: Er jo en hel liter i den :jepp:

Men da må jeg få den nye adressen din :lol:

Skrevet

:vinke:

Må bare si noe om kattedør, vi har sånn med to dører liksom og katta har en ting på båndet som gjør at han får åpna døra :)

Er han inne, får man ikke åpna den døra som er ytterst, bare hvis katta kommer til døra.

God helg :klem:

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Ny episode av Grey's! Jeg visste ikke om det. Men fikk vite det her, av deg. Jeg elsker deg! :kline:

Skrevet

60ml i hver ja :Nikke:

Kan jo hende håret ditt blir en tone lysere, men det er jo ikke allverden :) Etter de bildene jeg har sett av deg på FB så blir den ikke noe lysere enn det du er på dem :)

Av color touch har jeg:

5/3 x2

5/0 x2

5/1 x1

Av sånn hjemmefargings color touch har jeg

5/0 x3

4/0 x2 (men disse er litt dyrere å ta inn så jeg må nok ha noen kroner mer for dem :sjenert: er med vannstoff of kur i eska)

Og av ordentlig farge fant jeg bare en tube med 55/0.. det er samme som 5/0 bare at den er dobbelpigmentert så den dekker bedre :Nikke:

kan ikke du sende meg alle de som du hadde i color touch, 5/3, 5/0 og 5/1.....plus vannstoff som hører til :)

trenger ikke de andre tror jeg :)

sender deg PM med adresse og sånt ;)

Skrevet

Ich liebe dich også My :kline:

Neytiri: jeg sendte deg PM med dumme spørsmål før jeg så at du hadde skrevet her :tunge:

Jeg skal fikse det over helga når vi kommer hjem :) Vil du foresten ha vannstoff til minicolor eller farge?

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har gått litt i surr her... :sjenert: Er det i morgen Dina skal døpes?

Lykke til, i såfall! :klemmer:

Skrevet

Ich liebe dich også My :kline:

:hoppe:

Takket være deg har jeg fått sett Grey's episoden og har lastet ned private practice. Den skal jeg se i morgen. :bolledeig:

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men jeg har gått litt i surr her... :sjenert: Er det i morgen Dina skal døpes?

Lykke til, i såfall! :klemmer:

Jess det var i dag hun skulle døpes :nigo:

Alt gikk kjempe fint og hun var snill hele dagen :Nikke: Men både jeg og Ælen er utslått nå!

Det var utrolig deilig å komme hjem til stillhet og ro :) Er kjedelig for hodet når man borr 1500 stykker i samme hus med et bad og mange unger og sånt :fnise:

Nå sitter jeg og koser meg med restene fra koldtbordet som var helt nydelig :lur:

:klem:

:hoppe:

Takket være deg har jeg fått sett Grey's episoden og har lastet ned private practice. Den skal jeg se i morgen. :bolledeig:

Good :tommelopp:

Jeg skal tørre meg på private practice i kveld tror jeg :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...