Mazilla Skrevet 21. september 2010 #4001 Skrevet 21. september 2010 Fått noen avklaring ang lokalet? Kjipt med dobbeltbooking og alt stress og ekstraarbeid det medfører.. Håper det ordner seg!
DDuck Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4002 Skrevet 21. september 2010 Potetmos og grønnsaker it is Og grattis med innlegg 4000 Skravlekjærringer Nei vi har ikke hørt noe enda, men Ælen skulle ringe nå i kveldinga
Muffin! Skrevet 21. september 2010 #4003 Skrevet 21. september 2010 Lykke til med dåp! Håper det ordner seg med lokalet.
DDuck Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4007 Skrevet 22. september 2010 Herregud som denne ungen min ligger å skravler Jeg og Ælen bare sitter å ler og hun skravler i vei med elefanten sin og knurrer og står på Snart skal vi på helsestasjonen på 3mnd kontroll... da skal hun få sprøyte i begge låra stakkar Jeg gruer meg jeg og tror jeg kommer til å gråte like mye som henne Men det blir spennende å se hvor mye hun har vokst har ikke målt eller veid henne siden hun var 6 uker
Neytiri Skrevet 22. september 2010 #4008 Skrevet 22. september 2010 spennende med 3mnd kontroll!!! skravling har hun kanskje fått fra mammaen sin
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2010 #4011 Skrevet 22. september 2010 Lykke til på 3 måneders kontroll! Skal se det går greit med vaksine, både for vesla og for deg!
Britt Banditt Skrevet 22. september 2010 #4012 Skrevet 22. september 2010 Lykke til! Hva slags elefant er det hun skravler med? Jenta mi har også en elefant på babygymmen hun liker godt
DDuck Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4013 Skrevet 22. september 2010 Det er en sånn her elefant Den er kjempegøy Kontrollen gikk bare bra Snuppa va 60cm og 5500g Ikke så tung, men spiser godt og har nok god forbrenning etter pappaen sin konkluderte vi med vaksinene gikk også greit Jeg hadde nok gruet meg mer enn jeg trengte Hun hylte godt, men det gikk fort over når hun fikk litt mammakos :rødme:
Mazilla Skrevet 22. september 2010 #4014 Skrevet 22. september 2010 Flinke og fine og passelig lange og tunge Dina! :rødme: Heldig hun som har en så tapper mamma..
Minttu Skrevet 22. september 2010 #4015 Skrevet 22. september 2010 Så bra at det ordnet seg med lokale og at alt er fint med Dina! :happy:
DDuck Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4016 Skrevet 22. september 2010 Jauda Godt at alt er i orden nå Tror jeg skal ringe til bunadfikserdama også å høre hvordan hun ligger ann Kanskje om hun blir ferdig tidligere får jeg luftet røyklukta vekk noen dager eller timer ekstra Nesten så jeg skulle krevd rensing etter den har vært i huset hennes... det er LENGE siden jeg har kjent sånn røyklukt inne hos noen... ikke på fester engang har jeg kjent det Snart kommer SiriPiri (Dina sin gumme) på besøk så skal vi farge hårene våre til dåpen Det trengs nå... har en heslig ettervekst
Minttu Skrevet 22. september 2010 #4017 Skrevet 22. september 2010 Så ekkelt med skikkelig røyklukt! Fysj.. Her trengs det også litt farge, gjør eller sier jeg no teit nå ser folk godt hvorfor Skal kjøpe i morgen
DDuck Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4018 Skrevet 24. september 2010 Nå er bunaden hentet og henger ute til lufting.. som jeg mistenkte stinker den askebeger Får håpe jeg får luftet vekk en del av lukta I morges når jeg sto opp stinket det kattepiss i hele huset.. og vi fant ikke ut hvor det kom i fra... Så i sta tok jeg meg en sniffe runde på alle fire i alle kriker og kroker og jeg tror jeg fant ut hvor det kom fra.. Jeg tror ikke det er vår pus som har tisset heller for hun er sterilisert og dette stinker ukastrert mons Det er en mons som har funnet ut hvordan han kommer seg inn kattedøra her og han spiser opp all maten i pusi sin skål Så jeg mistenker han for å ha tissa her inne... uanssett var det på gulvmatta i yttergangen, så jeg heiv den ut og vaska godt over gulvet.. så skal jeg få Ælen til å sniffe når han kommer hjem om han kjenner lukta like godt enda Hvis ikke må vi nok ta en til sniffe runde...
Gjest Iril Skrevet 24. september 2010 #4019 Skrevet 24. september 2010 Usj, hva gjør dere da? Mannen min mener vi bør få oss kattedør, men jeg orker ikke tanken på å få fremmede hankatter inn her. Det skjedde jo en gang i sommer da mannen glemte å lukke døren ut til hagen, og det var mye stress. Han slåss med den ene katten vår, og det var blod over hele stuegulvet og vi måtte til veterinæren og alt. Nei, usj.... Håper du blir kvitt røyklukta i bunaden også, det stinker så fælt. God helg!
DDuck Skrevet 24. september 2010 Forfatter #4020 Skrevet 24. september 2010 (endret) Er ikke så mye å gjøre... han sniker seg inn her på natterstid... har ferska han noen ganger da vi har hørt at det ikke har vært vår katt... Kan jo alltids kjøpe sånn kattedør der det er en chip i halsbåndet til katten som gjør at hun får komme inn, men ikke noen andre, men det er jo en sjangse for at hun mister halsbåndet ute... Vi får bare se det ann nå... så får vi evt stenge kattedøra helt hvis det blir et problem som gjentar seg... så får vår pus være ute hele natta... Åååh... usj slosskamp? Det er så ekkelt når dyra blir skadet.. Blir så redd for dem da Gikk det bra med pusen deres da? God helg til deg også Endret 24. september 2010 av dinedama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå