Mazilla Skrevet 26. september 2010 #4041 Del Skrevet 26. september 2010 1500 stykker som delte ett bad? Det hørtes sannelig trangt ut ja! Så fint at alt gikk bra og at hovedpersonen oppførte seg så eksemplarisk! Fikk hun noe fint? Høres ikke galt ut med koldtbordrester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4042 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hun fikk masse fint Fikk ca 3500kr som skal inn på sparekonto, 4 (!!!) fotoalbum , to armbånd i sølv med navnet gravert, to sølv hjertesmmykker, et gull hjertesmykke, en prinsesse krone smykke i gull og rødt (på krona) og en lite sølvring med rød hjerte"diamant" som min mor fikk i dåpsgave selv :rødme: Så fikk hun litt sølvbestikk. ekte hjemmelaget gyngehest Den store eventyrboka og den store sangboka, en dukke og masse fine blomster Nå er dåpsbarnet mitt utslitt og ligger så fint å sover :rødme: Endret 26. september 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. september 2010 #4043 Del Skrevet 26. september 2010 Høres ut som en kjempe flott dag :rødme: Mor får ta å legge seg også snart da, kan tenke meg du er utslitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4044 Del Skrevet 26. september 2010 Er egentlig det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. september 2010 #4045 Del Skrevet 26. september 2010 Gratulerer så mye med dåpsbarnet Høres ut som dere hadde en flott dag, og jammen fikk hun mye fint! Jeg var selv i dobbel-konfirmasjon idag, veldig koselig! God stemning, mye god mat og kaker God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. september 2010 Forfatter #4046 Del Skrevet 26. september 2010 Koselig med slike sammenkomster med masse godt å bite i Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. september 2010 #4047 Del Skrevet 27. september 2010 Gratulerer på etterskudd med dåpsbarn! Godt å høre hun oppførte seg pent, skjønner veldig godt at dere synes det var deilig å komme hjem til eget hus igjen, det er det alltid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4048 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Takk takk Ja det var deilig! Hadde ikke noe lyst å stå opp i morrest I dag har vi vært i sentrum en tur og jeg har fått kjøpt to julegaver Det vil si at jeg nå er ferdig med 3! Har aldri før begynt så tidlig Så hadde de salg på puslespill på lekebutikken så jeg kjøpte et til meg selv for noen av bursdagspengene mine Jeg elsker puslespill jeg Dette motivet ble det: Jeg syns det var helt nydelig :rødme: Så fikk jeg nettopp dette i posten som jeg legger for øyeblikket: Endret 27. september 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. september 2010 #4049 Del Skrevet 27. september 2010 Fine fine puslespillene! :rødme: Jeg synes også sånt er stas å sysle med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. september 2010 #4050 Del Skrevet 27. september 2010 Jøss!! Skal si hun fikk flotte gaver! Var dere mange`? Gruer meg til det er vår tur... alt styret med mat etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4051 Del Skrevet 27. september 2010 Ja hun fikk masse fine pakker Vi var 27 til middag (med alle barna) og ca 40 til kaffe Det var et styr ja, men det var veldig koselig også Kjenner jeg er litt sliten enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4052 Del Skrevet 27. september 2010 Skilt ved fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2010 #4053 Del Skrevet 27. september 2010 Jan Thomas ser i hvert fall normal ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 #4054 Del Skrevet 27. september 2010 De har omtrent like høye kinnbein da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. september 2010 Forfatter #4055 Del Skrevet 27. september 2010 Det er liksom det jeg også mener Mazzi Jeg syns de er ganske like.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 28. september 2010 #4056 Del Skrevet 28. september 2010 Tenkt å ville se ut som en tiger/katt da? Hva skjer i hodet på enkelte ekstreme folk? :klø: Vi blir 26 til maten/kaffen.... bare voksne, kommer alle barna i tillegg blir det 12 ekstra. Gidder ikke å be inn flere til kaffe etterpå, da føler jeg at det blir så mange jeg må be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. september 2010 #4057 Del Skrevet 28. september 2010 like høye kinnbein ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. september 2010 Forfatter #4058 Del Skrevet 28. september 2010 Aaah... i natt fikk lisja mat klokka to og vi sto ikke opp igjen før 10.30!! :dåne: Deeeeeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. september 2010 Forfatter #4059 Del Skrevet 30. september 2010 Er såååå stolt av lillingen min i dag jeg Prøvde å gi henne grønnsaksmos og jentungen spiste som bare det og gapte når skjeen kom til munnen Det er mye rart man skal bli stolt av altså Men hun har ikke skjønt det med å gape til skjeen før i dag da Også var det så gøy at hun syns det var så godt med annen mat også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #4060 Del Skrevet 30. september 2010 Hvordan gikk det til legen i dag angående p-pillene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå