Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

1500 stykker som delte ett bad? Det hørtes sannelig trangt ut ja! :ler:

Så fint at alt gikk bra og at hovedpersonen oppførte seg så eksemplarisk! Fikk hun noe fint? Høres ikke galt ut med koldtbordrester... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fikk masse fint :jepp:

Fikk ca 3500kr som skal inn på sparekonto, 4 (!!!) fotoalbum :ler:, to armbånd i sølv med navnet gravert, to sølv hjertesmmykker, et gull hjertesmykke, en prinsesse krone smykke i gull og rødt (på krona) og en lite sølvring med rød hjerte"diamant" som min mor fikk i dåpsgave selv :rødme: Så fikk hun litt sølvbestikk. ekte hjemmelaget gyngehest :jepp: Den store eventyrboka og den store sangboka, en dukke og masse fine blomster :Nikke:

Nå er dåpsbarnet mitt utslitt og ligger så fint å sover :rødme:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dåpsbarnet :)

Høres ut som dere hadde en flott dag, og jammen fikk hun mye fint! :)

Jeg var selv i dobbel-konfirmasjon idag, veldig koselig! God stemning, mye god mat og kaker :)

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer på etterskudd med dåpsbarn! Godt å høre hun oppførte seg pent, skjønner veldig godt at dere synes det var deilig å komme hjem til eget hus igjen, det er det alltid!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja det var deilig! :jepp: Hadde ikke noe lyst å stå opp i morrest :fnise:

I dag har vi vært i sentrum en tur og jeg har fått kjøpt to julegaver :jepp: Det vil si at jeg nå er ferdig med 3! :hoppe: Har aldri før begynt så tidlig :ler:

Så hadde de salg på puslespill på lekebutikken så jeg kjøpte et til meg selv for noen av bursdagspengene mine :nigo: Jeg elsker puslespill jeg :fnise:

Dette motivet ble det:

Ravensburger-Tiger-1500-Piece-Puzzle.jpg

Jeg syns det var helt nydelig :rødme:

Så fikk jeg nettopp dette i posten som jeg legger for øyeblikket:

41uy29W1%2BsL._SL500_AA300_.jpg

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun fikk masse fine pakker :jepp:

Vi var 27 til middag (med alle barna) og ca 40 til kaffe :Nikke:

Det var et styr ja, men det var veldig koselig også :) Kjenner jeg er litt sliten enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkt å ville se ut som en tiger/katt da? Hva skjer i hodet på enkelte ekstreme folk? :klø:

Vi blir 26 til maten/kaffen.... bare voksne, kommer alle barna i tillegg blir det 12 ekstra. Gidder ikke å be inn flere til kaffe etterpå, da føler jeg at det blir så mange jeg må be :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er såååå stolt av lillingen min i dag jeg :strix:

Prøvde å gi henne grønnsaksmos og jentungen spiste som bare det og gapte når skjeen kom til munnen :fnise:

Det er mye rart man skal bli stolt av altså :fnise:

Men hun har ikke skjønt det med å gape til skjeen før i dag da ;) Også var det så gøy at hun syns det var så godt med annen mat også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...