Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg fått laget bordkortene til dåpen samt sendt ut sms-invitasjoner :)

Sånn her blir bordkortene:

catsxs.jpg

De skal brettes på midten slik at de står av seg selv hvis dere skjønner :) Syns de ble fine jeg :nigo: Enkle å lage og omtrent gratis :lur: Koster meg bare et par ark til utprinting og litt blekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine! :) Hvilket program brukte du for å lage de? :sjenert:

Må jo også lage bordkort snart, men orker ikke bruke så mye penger/tid på det, hehe.

Når skal dere ha dåpen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok på tide :ler: Men heldigvis skal vi ikke være så mange (22) og vi skal ha det hjemme, så det er ikke så fryktelig mye å gjøre. Har ordnet en del pynt og da, siden jeg skal ta over en god del av pynten til søstra mi som nettopp arrangerte dåp, så hun slapp å bare kaste det (og jeg sparer penger ;)), og mamma kommer og hjelper meg med å dekke bord osv. ;) Har tenkt ut hvordan det skal være da.. :sjenert:

Problemet her er vel mest maten, jeg er for gjerrig til å bestille, så har bestemt meg for å gjøre det selv :ler:

Hvor mange skal dere være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den med å være gjerrig :fnise: Hadde ikke lyst å bestille i det hele tatt, men jeg har ihvertfall ikke lyst å stille meg opp å lage den :ler: Ikke kan jeg det og ikke orker jeg, så da ble det bestillings :jepp:

Vi blir 23 voksne til middag om alle kommer :) Og 4 barn med Dina, men to av dem er småspiste og to er babyer så vi har bestilt til 23 stk :) Så har vi invitert litt flere venner og våre tanter og onkelr og søskenbarn til kaffe og kaker etterpå :Nikke:

Tilsammen blir vi vel ca 40-50 stk :) Om alle kommer da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Photoscape :jepp:

Vi skal ha dåp den 26.september :)

Har ikke greie på sånn bilde redigering, men er det programet enkelt å bruke?

Er jo så greit å lage sånt noe selv :)

Knall fint bordkort var det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe flink med sånne programmer og jeg får det til, så jeg mener at det skal være riiiimelig enkelt ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag :Nikke:

I dag har vi satt Lisja i vippestolen på badet så fikk vi endelig dusje sammen igjen :rødme: Det har vært stusselig å dusjet alene i tre månder når man har vært vant med å dusje sammen før :fnise: Og du verden så mye bedre plass det var i dusjen nå til oss begge :ler:

Så gikk jeg i kleskapet etterpå og tok på meg den minste buksa jeg har :nigo: Sitter som et skudd :bolledeig: Litt stor nederst i lårene faktisk :fnise:

Det er en grå dag i dag, så jeg regner ikke med Ælen gidder å gjøre noe ute i tomta.. :glare: Selv om jeg syns han skal det :jolie:

Og egentlig burde vi dra på byggvarehandelen å kjøpe sement og armeringsjern også, og de stenger om en time men her har vi det tydeligvis ikke travelt.. :roll: Så da kommer det ikke til å bli gjort noe i morgen heller siden han da har unnskyldningen om at han ikke har det han trenger :sur:

Og så kommer han i gang seeeeent på mandag for da må han jo gjøre alt han ikke har giddet å gjøre nå i helga... :snurt:

Men jeg har iallefall ei lita bukse på meg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pisket han litt verbalt sånn at nå ringer han iallefall for å høre om de har varene han trenger der :rolleyes:

Så får han dra ned å fikse det mens jeg og Lisja spiser pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med dusj sammen, det lengter jeg etter nå altså......og ja kan tenke meg det var bedre plass :fnise:

og hurra for at du passer i "your skinny pants" :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...