DDuck Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3802 Skrevet 5. september 2010 Takk dere ---- Ælen er ute og jobber Me like Jeg og Dina ligger på sofaen og koser oss med strikking og fjerting.. gjett hvem som gjør hva?
Store My Skrevet 5. september 2010 #3804 Skrevet 5. september 2010 Jeg satt og så på bilder av Dina på facebook nå. Er det bare meg, eller ligner hun veldig på din far?
DDuck Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3805 Skrevet 5. september 2010 (endret) hmm.. :klø: Jeg ligner veldig på pappa da.. og hun ligner på meg, så det er nok noen likheter der ja *edit: jeg måtte jo se litt etter jeg også Hun er ganske lik han på det bildet det hun har "I love dad"-bodyen sin på Endret 5. september 2010 av dinedama
Store My Skrevet 5. september 2010 #3806 Skrevet 5. september 2010 (endret) Ehm.. jeg skulle egentlig skrive: Ligner hun veldig på SIN far. Obs! Endret 5. september 2010 av Store My
DDuck Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3807 Skrevet 5. september 2010 Ååh Joda hun er lik Ælen også Mest når hun sover da Når hun er våken er hun mer lik meg
Devilina Skrevet 5. september 2010 #3808 Skrevet 5. september 2010 Takk dere ---- Ælen er ute og jobber Me like Jeg og Dina ligger på sofaen og koser oss med strikking og fjerting.. gjett hvem som gjør hva? Så flink Dina har blitt, som har lært å strikke alt og du.... tarmen din får kjørt seg skjønner jeg
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #3810 Skrevet 6. september 2010 Det er så koselig å lese her inne hod deg
Neytiri Skrevet 6. september 2010 #3811 Skrevet 6. september 2010 Takk dere ---- Ælen er ute og jobber Me like Jeg og Dina ligger på sofaen og koser oss med strikking og fjerting.. gjett hvem som gjør hva? hehe tatt deg virkelig over i fjerteklubben du.....
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3812 Skrevet 6. september 2010 Det er så koselig å lese her inne hod deg Det er jo bra du syns det da hehe tatt deg virkelig over i fjerteklubben du..... ja jeg har det
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3813 Skrevet 6. september 2010 I dag skulle vi egentlig dra på babytreff jeg og Dina, men så har jeg blitt forkjøla jeg har ikke feber og jeg er i god form sånn egentlig, men jeg har veldig sår hals, vondt i hodet og tett og snørrete nese så jeg fant ut at jeg vil ikke smitte de andre babyene med det... for heller dra neste uke Så istedet for det så skal jeg dra til frisøren å få klippet meg skikkelig Blir liksom ikke det samme når jeg holder på selv Så blir jeg mye mer fornøyd når jeg må betale for det Men jeg er å klipper meg skal Ælen og Dina trille seg tur
Gjest Iril Skrevet 6. september 2010 #3815 Skrevet 6. september 2010 God bedring, håper du slipper unna med bare litt forkjøla!
DDuck Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3816 Skrevet 6. september 2010 Ja siden jeg ikke er blitt skikkelig syk enda så regner jeg med det blir bare en liten forkjølelse Har gått sånn i et par dager nå.. Takk
Disco Biscuit Skrevet 6. september 2010 #3817 Skrevet 6. september 2010 God bedring skal du ha uansett om det ikke er mer enn en forkjølelse Håper du blir snasen på håret!
Devilina Skrevet 6. september 2010 #3818 Skrevet 6. september 2010 God bedring Ååååå... vil klippe meg jeg og... men er skummelt det har enda ikke blitt fornøyd...
Luna_82 Skrevet 6. september 2010 #3819 Skrevet 6. september 2010 Du får bli med på trilletreff på torsdag. Vi møtes på senteret og triller en liten tur, så blir det kaffe eller brus på senteret etterpå. Kan si ifra nærmere om når vi skal treffes, men tror det bruker å være i 11-tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå