Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er utrolig hva man lærer her inne! :ler: Takk for forklaringer Dinedama og Neytiri! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart :nigo:

Dette er jo internett.. kilden til all verdens lærdom og informasjon :ler:

Skrevet

I går hadde vi besøk av svigers og de hjalp Ælen ute i tomta masse slik at han slapp å gjøre alt selv :hoppe: Den store sanddungen som jeg snakket om som lå midt i "utbygget" måtte vekk nemlig, så nå har de gravd lass på lass i trillebåren og trillet det vekk :jepp:

Jeg og Dina var inne og lagde masse bringebærmuffins med hvitsjokolade og kokos :sikle:

Etter at svigers var dratt var jeg egentlig helt skutt... Jeg sovnet på sofaen og våknet av at Dina skulle spise klokka to i natt :ler:

Vi var foresten på dåpsamtale i kirka i går også.... Dina hadde funnet ut at det hadde hun egentlig ikke så lyst til, så det var en utfordring å få med seg hva presten sa til tider :fnise:

I dag står det absolutt ingenting på plakaten :nigo:

Håper Ælen går ut og jobber vidre slik at vi får begynt på den muren snart :tunge1: Nå har vi jo det stasværet her også så det er perfekt å jobbe ute nå :dåne:

ca 20 grader i skyggen og :sol: fra skyfri himmel :nigo:

Skrevet

Innom med en aldri så liten :hug: til deg og Dina :)

Skrevet

Sommeren kom sent til dere også i år, skjønner jeg. Kjekt med godt arbeidsvær da! :jepp:

Skrevet

Ja det var litt i seineste laget spør du meg :fnise:

Solen er jo ikke oppe så lenge og det klare været gjør at det blir nesten minus grader på natta... Men deilig arbeidsvær ja :jepp:

Og det er ikke ille å stå i vinduet på boden å snike på Ælen i bar overkropp :lur:

Skrevet

grise jenta :fnise:

Snike på mannen sånn da... :ler:

Skrevet

Kan det bli noe da, eller er det fortsatt brannbilkjøring i så fall? :reise:

:fnise:

Skrevet

Njæææ... ikke fult brannbilkjøring, men ikke helt ferdig heller... er sånn sistedags brun spotting :rolleyes::fnise:

Så forhåpentligvis gir det seg snart da :jepp:

Skrevet

Ja her er egentlig ikke så mye å oppdatere seg på :fnise:

Håper du får en fin kveld vidre :hug:

Skrevet

Alltid koselig å komme hit og lese :happy:

Det skjer da ting her :jepp:

Tusen takk! I like måte :klem:

Skrevet

Nei ikke noe særlig :ler:

Jeg smaker litt da :Nikke:

Men nå baker jeg til bursdagen min :) Har bursdag på tirsdag også skal vi reise vekk i helga i bryllup på lørdag og barnedåp på søndag så det blir så stress å bake hele mandag :fnise:

Så da har jeg heller bakt og pakket i fryseren :jepp: Skal bake en sånn toro krydderkake på mandag, men det er jo rimelig simpelt og fort gjort :lol:

Skrevet

Jeg er sjelden glad i sånne "toro-kaker", men Rema 1000 har en sånn sjokoladekake til langpanne, og den var overraskende god. Bare som et tips om du skal ha sjokoladekake også! :jepp:

Skrevet

Jeg er faktisk ganske stor fan av dem :ler: Syns de er gode alle sammen :sikle: Men jeg er ikke så kresen på sjokoladekaker da.. alt går ned :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...