Gjest Neferet Skrevet 8. september 2010 #3841 Skrevet 8. september 2010 Det er utrolig hva man lærer her inne! Takk for forklaringer Dinedama og Neytiri!
DDuck Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3842 Skrevet 8. september 2010 Det er klart Dette er jo internett.. kilden til all verdens lærdom og informasjon
DDuck Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3843 Skrevet 8. september 2010 I går hadde vi besøk av svigers og de hjalp Ælen ute i tomta masse slik at han slapp å gjøre alt selv Den store sanddungen som jeg snakket om som lå midt i "utbygget" måtte vekk nemlig, så nå har de gravd lass på lass i trillebåren og trillet det vekk Jeg og Dina var inne og lagde masse bringebærmuffins med hvitsjokolade og kokos Etter at svigers var dratt var jeg egentlig helt skutt... Jeg sovnet på sofaen og våknet av at Dina skulle spise klokka to i natt Vi var foresten på dåpsamtale i kirka i går også.... Dina hadde funnet ut at det hadde hun egentlig ikke så lyst til, så det var en utfordring å få med seg hva presten sa til tider I dag står det absolutt ingenting på plakaten Håper Ælen går ut og jobber vidre slik at vi får begynt på den muren snart Nå har vi jo det stasværet her også så det er perfekt å jobbe ute nå :dåne: ca 20 grader i skyggen og fra skyfri himmel
Tusle Skrevet 8. september 2010 #3844 Skrevet 8. september 2010 Innom med en aldri så liten til deg og Dina
Mazilla Skrevet 8. september 2010 #3846 Skrevet 8. september 2010 Sommeren kom sent til dere også i år, skjønner jeg. Kjekt med godt arbeidsvær da!
DDuck Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3847 Skrevet 8. september 2010 Ja det var litt i seineste laget spør du meg Solen er jo ikke oppe så lenge og det klare været gjør at det blir nesten minus grader på natta... Men deilig arbeidsvær ja Og det er ikke ille å stå i vinduet på boden å snike på Ælen i bar overkropp
Devilina Skrevet 8. september 2010 #3848 Skrevet 8. september 2010 grise jenta Snike på mannen sånn da...
Mazilla Skrevet 8. september 2010 #3850 Skrevet 8. september 2010 Kan det bli noe da, eller er det fortsatt brannbilkjøring i så fall?
DDuck Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3851 Skrevet 8. september 2010 Njæææ... ikke fult brannbilkjøring, men ikke helt ferdig heller... er sånn sistedags brun spotting Så forhåpentligvis gir det seg snart da
DDuck Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3855 Skrevet 8. september 2010 Ja her er egentlig ikke så mye å oppdatere seg på Håper du får en fin kveld vidre
Minttu Skrevet 8. september 2010 #3856 Skrevet 8. september 2010 Alltid koselig å komme hit og lese :happy: Det skjer da ting her Tusen takk! I like måte
Neytiri Skrevet 9. september 2010 #3857 Skrevet 9. september 2010 Får du forresten spist nå det du baker eller??
DDuck Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3858 Skrevet 9. september 2010 Nei ikke noe særlig Jeg smaker litt da Men nå baker jeg til bursdagen min Har bursdag på tirsdag også skal vi reise vekk i helga i bryllup på lørdag og barnedåp på søndag så det blir så stress å bake hele mandag Så da har jeg heller bakt og pakket i fryseren Skal bake en sånn toro krydderkake på mandag, men det er jo rimelig simpelt og fort gjort
Gjest Iril Skrevet 9. september 2010 #3859 Skrevet 9. september 2010 Jeg er sjelden glad i sånne "toro-kaker", men Rema 1000 har en sånn sjokoladekake til langpanne, og den var overraskende god. Bare som et tips om du skal ha sjokoladekake også!
DDuck Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3860 Skrevet 9. september 2010 Jeg er faktisk ganske stor fan av dem Syns de er gode alle sammen Men jeg er ikke så kresen på sjokoladekaker da.. alt går ned
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå