Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dæven, bryllup på lørdag og barnedåp på søndag hørtes voldsomt ut!! :dåne: Det blir sikkert koselig da!

Jeg håper du får smakt litt på alt det gode du baker også da, hørtes veldig godt ut alt sammen! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja litt voldsomt, men sånn må det bli når folk planlegger hver for seg og inviterer oss :lol:

Jeg smaker litt jeg vettu :lur:

Endret av dinedama
Skrevet

Nå starter snart TV-strikke-kose-kvelden min :hoppe:

19.30 Cæsar :flau:

20.00 X-factor :romeo:

21.30 Evan Almighty :engel:

Får håpe surongen min er litt blidere så jeg får med meg noe av det :fnise:

Ælen flinkingen har kjørt tre hengerlass med murstein, sement og andre duppedingser fra byggtorget i dag :rødme: Og nå er han ute og holder på med et eller annet som bråker :fnise: Banker og slår høres det ut som.. :Nikke:

Skrevet

Flink mann du har! :jepp:

Håper du har en flott kveld og fikk se/får se på det du vil! :klem:

Skrevet

Ja han er kjempeflink :rødme:

Men det er lange dager å ta vare på D helt alene når han er vekke fra vi står opp helt til det blir mørkt omtrent :Nikke: Selv om han som regel er bare uttafor husveggen :fnise:

Nå er D i seng og et par kyllinglår i ovnen, så nå blir det film på ho mor :nigo:

Har sett den mange ganger før, men den er like morsom hver gang :ler: Han er en dyktig skuespiller :jepp:

:hug:

Skrevet

Har mor og barn hatt en ok natt da, eller ble det fortsatt surong?

Regner med du koste deg med film, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett den... :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

Vi har hatt en fin og glad natt :fnise:

D og pappaen ligger fortsatt å sover de :ler: :dåne:

Så jeg skal spise noen brødskiver og dusje før de står opp :jepp:

Ha en fin fredag :hug:

Skrevet

Tenkte jeg skulle hive meg på votte oppskriften i dag :jepp:

Når snuppa sovner helt... nå skvetter hun til hver gang sutten detter ut :fnise:

Skrevet

:ler:

Ja men vottene er kjempeenkle å lage :jepp:

Jeg syns de ble litt sånn rar og bonglete på en måte, men mamma sa at jeg måtte bare legge en fuktig kjøkkenhåndduk oover og stryke medstrykjernet så skulle de bli bra :jepp:

Skrevet

Takk for tips :jepp:

Nå er det bare å sette i gang. Hvite og røde votter :hjerte:

Skrevet

Fant noen pittepittesmå votter på senteret her, helledussen, de var så små :hjerte:

Skrevet

Høres ut som en kjempe koselig morgen for deg da :jepp:

Håper du får en fantastisk helg :klemmer:

Skrevet

Takk for tips :jepp:

Nå er det bare å sette i gang. Hvite og røde votter :hjerte:

Det blir fint :hjerte:

Jeg har stikket hvit med grønn, svart med mørk rosa, blå med svart, hvit med svart og mørk rosa med lys rosa :jepp:

Fant noen pittepittesmå votter på senteret her, helledussen, de var så små :hjerte:

Ja tenk at det er sånt som passer disse små bebisene :rødme:

Utrolig hvor små dem er, men alikevel så store at man lurer på hvor i all verden de har hatt plass inne i magen :fnise:

Høres ut som en kjempe koselig morgen for deg da :jepp:

Håper du får en fantastisk helg :klemmer:

Ja det var deilig :nigo:

Nå skal vi dra til mamma en tur jeg og D, mens Ælen gjør ærender i sentrum :Nikke:

Senere i dag kommer pappa og skal hjelpe med støypingen :hoppe:

Ha en fin helg du også :klemmer:

Skrevet

Høres ut som du har det fint med handyman, Dina og besøk. :) Kos dere med både bryllup og dåp i helga. :klemmer:

Skrevet

Det var koselig på besøk selv om det var bare et kort besøk :Nikke:

Og nå har jeg en flaske hvitvin på kjøling i kjøleskapet, men jeg vet ikke om jeg tør å åpne den :ler: Har jo ikke drukket på et år :fnise:

Så steiker jeg vafler til handyÆlen og handyPappa som holder på ute :nigo: Arbeidsfolk må få skikkelig mat :Nikke:

D ligger på gulvet som et slakt under babygymen sin og sover :ler:

Skrevet

:Gjesp:

Nå har jeg fått pakket sammen mesteparten av det vi skal ha på oss/med oss i bryllup og overnatting i morgen... jeg har redd på nytt sengetøy til svigermor som kommer å skal passe D hos oss...

Uff jeg gruer meg til å dra fra henne jeg.. :tristbla:

Det er liksom greit å dra fra henne et par timer.. det er bare godt avogtil, men når jeg vet at vi skal sove borte og det blir nesten et døgn så syns jeg det er litt trist :trist:

Håper bare det går fint...

Jeg fått klippet Ælen også og ryddet litt på kjøkkenet... nå er jeg egentlig litt sliten, så jeg tror jeg skal legge meg på soafen.. egentlig skulle jeg bare lagt meg i senga, men jeg føler det er litt for tidlig :tunge1: Så da skal jeg heller sove litt på sofaen :rolleyes:

Skrevet

Håper dere får en fin helg.....og skjønner deg godt at det er tøft å dra fra D lenge om gangen......er det første gangen sånn overnatt eller??

:klem:

Skrevet

Jepp... første gangen vi skal overnatte vekke fra henne :sukk:

Jeg gruer meg skikkelig, og regner med (VET) at jeg blir å grine i kveld når vi legger oss :fnise:

Blir sikkert å ha det gaaaanske travelt i morgen tildig med å komme meg hjem :ler:

Skrevet

:fnise:

husker jeg hadde en fast kunde, var vel rundt vår alder.....hun hadde fått sitt første barn et par år siden....og hun var jo en av de som MÅTTE ha håret sitt gjort hver måned......hun hadde tjukt hår ned på ryggen og skulle ha foliestriper hele veien(tar tid).....da gikk mannen hennes en tur mens hun fikk ordnet seg....hun gråt nesten igjennom det hele og jeg var jo nesten irritert og skjønte ikke hvorfor hun ikke kunne være borte fra ungen i et par timer(ungen var da nesten 6mnd altså)....

men vettu hva....NÅ skjønner jeg følelsen hun hadde :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...